Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7085


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7308


  3. silent

    silent

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      110


  4. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      6590


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/06/24 във всички области

  1. Според мен хем си прав, хем не си. Ако караш само нови коли от магазина и ги сменяш/връщаш на всеки 3-5 години, нормално е да те интересува само спецификацията на маслото. Но на вторичния пазар масово се гледа кога, как и с какво е бил обслужван даден автомобил, което е нормално и няма лошо. Със сигурност доста бавно ще се продаде автомобил, в двигателя на който е наливано масло, отговарящо по спецификация, но закупено от Кауфланд, например. Съпоставено с автомобил, на който обслужването е било с така наречените от тебе лъскави туби. Всъщност бързата продажба и то на добра за продавача цена важи и за новите автомобили. По заводско предписание на колата на жена ми дават смяна на масло на 25К. Аз го сменям винаги на 15К, още от първата смяна. След 5 години, когато дойде време за смяна на автомобила, не го връщам на вносителя, а го пускам на пазара с обява и го продавам сравнително лесно, на справедлива цена. Така губя по-малко пари, съвестта ми е чиста, а новия собственик купува перфектен автомобил на 120К км., придружен с цялата документация кога, какво и защо е правено по него. Всъщност по-малката загуба на пари не е точно така, защото съм сменял по-често масла и филтри. Но пък това се изравнява грубо с %, който ще вземе вносителя при обратното изкупуване на колата или при продажбата й от мое име. Станали сме голямо консуматорско общество (в глобален мащаб). Колата да изкара 5 години, телевизора да си избута гаранцията, на телефона 2 години са му ОК, защото идва ред на новия модел и т.н. А успоредно с това цъкаме с език, когато видим нещо, произведено преди 20-30 и повече години - колко яко е направено, материали не са жалени, качеството е топ. Та производителите вече нямат интерес да правят качествени продукти. Важното е да са красиви, а под опаковката какво има, никой вече не го интересува.
    2 points
  2. Хондата мина в събота 1,4 бензин евро4 2008.Имаше почти половин резервоар А95.Не беше палена над 6 месеца. Мина без проблем с този бензин като директно я закарах на пункта. При това и попипва масалце и е вероятно на над 300х. За мен няма драма. Това дето не може да мине е тотално изпущено от безхаберието на собствениците си и няма място на пътя. Истерията е изкусвено създадена от политици пред избори, журналисти сеирджии, недоклатени елементи и мярлячи които си мислят че имат само права но не и задължения към автомобила и въобще.
    1 point
  3. Да, дупетатите са с европейски заплати. Първата им работа е да си определят заплатите и ваканциите... и да "работят" по време на служебно правителство. Още от десети ноември 89та г. Това не е носталгия по социализма. Но с тези евроатлантически ценности и понятие за демокрация ме накараха да ги намразя. Нека да си оправим общественият транспорт и тогава да говорим притежанието на кола в Бг. какво е. Лукс, удобство, или необходимост. Не съм бил в Германия и Англия. Сигурно и там е така. Бил съм в друга държава, с може би най-уредения транспорт в Европа и знам за какво става въпрос.
    1 point
  4. Абе едно не мога да разбера. Хем искаме да ни е готино и уредено като в "белите държави", хем искаме да продължаваме да си правим каквото си искаме. Ами няма как да стане. За да сме като тях, трябва дисциплина и следене за спазване на законите (защото закони си имаме, но не и контрол). Искаме европейски заплати и европейски стандарти, но да ги получаваме с вдигнати на бюрото крака. Странен народ сме. Криворазбраната демокрация се е превърнала в свободия. Какво е това обществено мрънкане за ГТП, така и не разбрах. Гошо чади на умряло, ама колата върви повече. Иванчо махнал катализатора, за да вдигне 5-6 кончета. Хайде да ги видя двамата да се резнат някъде, примерно в Берлин. Ще им бъде за последно с тези коли. Иначе искат немска заплатка... Знам, има доста мнения, че Пешо адски много иска да му е изправна колата, ама няма пари да я поддържа. Немотия има и в "белите държави". Но Питър в Англия се справя или ако не се справя, хваща градския транспорт. Същото прави и Ханс в Германия. Автомобила е лукс и удобство, не е нещо, което задължително и на всяка цена трябва да се притежава. А като гледам междублоковите пространства в София - явно на семейство се падат по 2-3-4 автомобила...
    1 point
  5. Жестоко си се объркал. Мен не ми пука за екологията , по време на преглед на 120 ката съм казвал - "Вземи го загаси това , че се издушихме тука! "(заводски производителя и дава 900грама масло на 1000км) Кефя си се , че върви и пуши да си еее , просто те се опитват да ми обяснят , че ежедневката ми няма да мине изискванията на кмета на спаси София , което няма да стане , защото не ми е плащал той заема за колата. Затова ще се лъже до дупка на прегледа , след това ще си караме като хората колата с 95 от колонката. Колата ми е поддържана, масло не пипа , а техните Еко норми , тип "калинка" само в Бг , не ме интересуват.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.