Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Деян

    Деян

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      117


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      2

    • Мнения

      7085


  3. DrG

    DrG

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      9


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5419


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/07/24 във всички области

  1. Време е да кажа какво се каза проблема. Вчера си взех колата след смяна на ремъци. Този тип ремъчно задвижване е с две паразитни ролки. Една малка гооре близо до помпата и една долу ниско по-голяма. В долната имаше шум. На пръв поглед другите неща за 100 000 км изглеждаха доста добре. Но шума, който ме притесняваше вече го няма.
    3 points
  2. Аз писах, че трябва да стана с час по-рано, заради транспорта, защото се поставям на мястото на други хора. Да го приемем и за удобство, щом Юли държи на този термин. Щом обществения транспорт е неудобен и не го правят удобен, търсим по-удобен. София - Бургас или Варна или Пловдив с влак. Не знам кой собственик на автомобил ще си го причини.
    1 point
  3. Аз съм пътувал до работа с градския, сменям 3 превозни средства и ми отне час и 10 мин. С колата съм за 20-25 мин. Та ще продължа да се возя с лукса
    1 point
  4. Eдва се сдържах , да не пусна MBT - БДЖ ....
    1 point
  5. 1 point
  6. Съмнява ме, че някоя сериозна служба за охрана ще се съгласи охраняваното лице да ползва електричка на постоянна основа. Земат се запалят батериите под задника му и няма да остане нищо за погребване. Конкретно ако тая се окаже в такава ситуация, половин Европа ще прати хора да запалят по една факла и ще разнасят пламъка като Олимпийския огън. Иначе нямам проблем с повишаването на стандартите за екологичност и техническите изисквания за колите, стига да бъдат изначално адекватни. Щото електричките далеч не са най-екологичните МПС-та, само драмата с добива на материалите за батериите и последващата невъзможност да се преработват е ужасна. Лошото е, че това са хората, които спряха АЕЦ-ите в Германия и им се наложи да пуснат отново въглищните централи, щото "изненадващо" започнаха да усещат липса на ток. И докато това се случва протестират чрез самозалепване на най-абсурдни места. И другото, дори и да се появи разумна алтернатива, изгради се нужната инфраструктура, дори производителите да измислят план за преход, тия политици ще осерат всичко. Както стана с основния разговор в темата - правиш промени в прегледите, те като никога работят, но понеже си прост, не си ги обяснил като хората. Резултатът е паника и ти вместо да измислиш как да обясниш ситуацията, решаваш да измислиш някаква врътка с категоризацията на проблема, та да успокоиш плебса. Резултатът е, че министърът обяснява "са ще направим врътка вие да минавате, а ония в Брюксел да си седят на задниците". Когато на толкова високо ниво се спука подобна схема, какво да очакваме да се случва надолу?
    1 point
  7. Знам, че София не е България, но мога да разсъждавам по въпроса за градски транспорт само за този град. За други, големи и по-малки населени места незнам как е. Големия син ежедневно ползва градски транспорт. Свалил си е приложение, в което вижда кой рейс или трамвай кога ще бъде на дадена спирка. И си джитка ежедневно из целия град. Ползва и метрото, което е ясно, че е най-удобно и бързо. Та може градския транспорт все още да не ни е перфектен, но определено върши достатъчно добра работа. Да, ясно е, че не винаги спирката е точно пред нас, така, както ни чака колата. Ясно е, че рейса няма да ни закара точно там, за където сме тръгнали, т.е. движението на два крака е неизбежно. Но достатъчно добра алтернатива на автомобила в повечето случаи има. Разбира се, с кола е далеч по-удобно, макар и не винаги по-бързо. Предполагам малко са тези, които не могат да стигнат от точка А до точка Б с градски транспорт, което да направи автомобила за тях абсолютна необходимост. Разбира се, всички тези разсъждения покриват мое мнение, не ангажирам никого с него. Но пък всеки може да спре на автобусна спирка и да попита чакащите как оцеляват без автомобил Аз отдавна съм на това мнение, някъде по-горе съм го и написал. Но се радвам, че има още някой, който да го потвърди. Всичко е един голям шум за едно голямо нищо. А относно мърлячите, правата и задълженията им - абсолютно си прав. През последните години често ми прави впечатление как част от народа парадира с правата си, а като стане въпрос за задължения под каквато и да е форма, бяга и се крие в някоя дупка...
    1 point
  8. Хондата мина в събота 1,4 бензин евро4 2008.Имаше почти половин резервоар А95.Не беше палена над 6 месеца. Мина без проблем с този бензин като директно я закарах на пункта. При това и попипва масалце и е вероятно на над 300х. За мен няма драма. Това дето не може да мине е тотално изпущено от безхаберието на собствениците си и няма място на пътя. Истерията е изкусвено създадена от политици пред избори, журналисти сеирджии, недоклатени елементи и мярлячи които си мислят че имат само права но не и задължения към автомобила и въобще.
    1 point
  9. Според мен хем си прав, хем не си. Ако караш само нови коли от магазина и ги сменяш/връщаш на всеки 3-5 години, нормално е да те интересува само спецификацията на маслото. Но на вторичния пазар масово се гледа кога, как и с какво е бил обслужван даден автомобил, което е нормално и няма лошо. Със сигурност доста бавно ще се продаде автомобил, в двигателя на който е наливано масло, отговарящо по спецификация, но закупено от Кауфланд, например. Съпоставено с автомобил, на който обслужването е било с така наречените от тебе лъскави туби. Всъщност бързата продажба и то на добра за продавача цена важи и за новите автомобили. По заводско предписание на колата на жена ми дават смяна на масло на 25К. Аз го сменям винаги на 15К, още от първата смяна. След 5 години, когато дойде време за смяна на автомобила, не го връщам на вносителя, а го пускам на пазара с обява и го продавам сравнително лесно, на справедлива цена. Така губя по-малко пари, съвестта ми е чиста, а новия собственик купува перфектен автомобил на 120К км., придружен с цялата документация кога, какво и защо е правено по него. Всъщност по-малката загуба на пари не е точно така, защото съм сменял по-често масла и филтри. Но пък това се изравнява грубо с %, който ще вземе вносителя при обратното изкупуване на колата или при продажбата й от мое име. Станали сме голямо консуматорско общество (в глобален мащаб). Колата да изкара 5 години, телевизора да си избута гаранцията, на телефона 2 години са му ОК, защото идва ред на новия модел и т.н. А успоредно с това цъкаме с език, когато видим нещо, произведено преди 20-30 и повече години - колко яко е направено, материали не са жалени, качеството е топ. Та производителите вече нямат интерес да правят качествени продукти. Важното е да са красиви, а под опаковката какво има, никой вече не го интересува.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.