Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7386


  2. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1602


  3. PSG

    PSG

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      54


  4. DrG

    DrG

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      9


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/10/24 във всички области

  1. Понее нали работя във фирма дет предлага лизинг на фирми с над 500 коли авто парк (некои от тях с над 3000), та малко инфо от кухнята. Всички тези автомобилни производители са дали такива цени, които ние да мечтаем не можем да ги достигнем. Често се случва някое свръх производство да се предложи за такива цели с отстъпки до над 40% от пазарната цена. Примерът е с Шкодите Рапид. Моделът спира да се произвежда 2019та. Влиза Скала. Да де, ама те толкова много имат, че ги предлагат на полицията и хоп, 346 Рапида в България. Но това не е всичко. Интернетя показва, че Украйна са се сдобили с 400, а съвеЦкия съюз с 3870. Нали, за разлика от България другите сами са си ги произвели, ама тва няма да го коментирВаме. Та за бенветата мога да гадая, ама тия Кодиаци са 100% купени на цената на 1.0 Фабия без екстри. Пък журналята мое си плямпат коооолкото си искат. Във великобритания такива полицейски бенвета са им основните автомобили. А National Highways Traffic Officers се дижат или с Х5ци или с Волво ХС-90. Понеже нашата фирма им поддържа автопарка, а те са над 400 бяха дошли да ни демонстрират какво съдържа едно такова Волво. Вътре са конуси, мигащи лампи, знаци за отбиване на движението, тегличи, въжета, комплекти за първа помощ, дефибрилатор, стартерни устройства, разни устройства за улавяне на малки животни, сгъваеми паравани за закриване на тежко произшествие с фатален край и т.н и т.н. Та говорихме с мениджъра на отдел Снабдяване. И той каза, че те комуникират директно с производителите за договаряне на цените. След това комуникират с фирми като нашата за предоставяне на лизинг върху тези договорени цени и последваща поддръжка на автопарка. И те така. Както някой беше казал в една друга тема - "Не вярвайте на всичко, което бТВто на културата ви казва"
    1 point
  2. След Land Rover Defender, BMW 340i Touring и VW Golf Variant, МВР отново се довери на Шкода, този път на Кодияк. Източник: Забелязано в София.
    1 point
  3. Жоре , водата не гори , водорода , който се окислява в цилиндъра и на изхода се получава вода , а водорода се отделя от молекулата на водата при нагряване до много висока температура и ползване на катализатор (платина). Това казва химията. Генераторите на браунов газ ползват елетролитно разлагане на молекулата на водата (до колкото съм чел) , но добива не е достатъчен и се ползва най-често смесено с гориво. И в двата случая става дума за окисление на водород като гориво. Имаче имаше един виц за двама нашенци в Германия , които зареждали вода и слагали по едно хапче в резервоара , докато един немец им купил хапчетата и на въпроса : -А сега как ще продължим да се возим? -Както до сега , на газ.
    1 point
  4. Човека беше от Пловдив с една бяла 120ка караше си я на вода , само каза че на байр набира малко бавно. Скоро след това изчезна всичко писано за него.
    1 point
  5. Сигурно говорите за Юл Браун. Част 1 ; Част 2
    1 point
  6. Има оптичен изход. Велко, става въпрос за аналоговите неща, с които разполагам. Трябва да купувам ЦАП - цифрово аналогов преобразувател. Слушалки не ползвам за ТВ.
    1 point
  7. Оптичен изход за аудиото трябва да има, Жорка. Другото е ВТ аудио ако решиш да слушаш само ти. Директно връзваш безжични слушалки.
    1 point
  8. Супер! Гледам го от 3 метра. Сонито взе да ми малее. За онзи момент беше добре, защото замести Тринитрон 21 инча. Тогава ми се стори, като видео стена. При всички случаи. И не само. LG дава по детайлно изображение и по реални цветове. На Сонито бяха с друг нюанс, ама то е друг клас, стар модел, с по-ниска резолюция, не е 4К. Въпреки, че не е за подценяване. Все пак е 8-ма серия. Явно е от технологията на матрицата. Имам база за сравнение все още, защото във всекидневната имам Сони 32ка и картината му е прекрасна. И то е на 6-7 г. вече. На стария му бях закачил 2+1 стерео колонки с активен бас към буксата за слушалки, но тук не виждам такава. Даже няма чинчове и скарт. Няма откъде да взема звук. В същата стая ми е компа, с вързан към него Hi-Fi стерео усилвател и сериозни тонколони. Май няма да опра до саундбар. А и това, което казваш е така - Звукът му е по-добър от на Сонито. Пипнах и еквалайзера. Може да се каже, че направих надграждане по всички показатели. Гледам предимно вечер, на локално, слабо осветление. През деня няма пряка слънчева светлина към ТВ и прозорците, защото е юг. Общо взето е тъмна.
    1 point
  9. При мен няма как да стане това. Исках да добия някаква представа какво съм взел и дали съм се набутал или не. Четох и мнения, гледах ревюта за този ТВ, вече при свършен факт и те са противоречиви. Има и добри и лоши. Важното е какво виждам аз. Те и не могат да се приемат на 100 процента, защото могат да защитават нечий интерес. И добрите и лошите. Аз недостатъци не откривам. Или, ако има, не ги виждам. Мерси Влади. По принцип не съм се отказал от Сони, заради дефекта който показа, но ако е от класа на това LG става въпрос за други пари. х2. Не виждам смисъл да ги дам.
    1 point
  10. Когато по БНТ пуснат някой стар филм изкуствения интелект, който отговаря за повишаването на пикселите в картината направо започва да пуши
    1 point
  11. Да си го гледаш с кеф, Жоре! За последните десетина години купих няколко LG-та и съм много доволен.
    1 point
  12. Колега, имаше един хубав лаф: "С пълен г*з лесно се п*рди". Скъпи удоволствия са кайтсърфа, уиндсърфа, яхтинга, парапланеризма, ретро автомобилите, автомобилът "за събота и неделя". Тези неща голяма част от българите не могат да си ги позволят. Автомобилът в днешни дни се е превърнал в необходимост, а не "скъпо удоволствие". Погледни какъв е автопаркът във Враца, Нова Загора, Казанлък, Видин, Шумер и пр. Това не е защото на бай Петър от с. Турия не му се иска да кара Тесла, а защото със заплатата в завод Арсенал може да си купи "нова кола" - 10-годишна Октавия-3 в "перфектно състояние" на 300,000км. и то ако изтегли един малък заем към парите от продадената нива. Ако не изтегли заем, ще си купи Октавия-1 1.9TDI "уникат" с малко тръгнали калници. С колата ходи на работа в завода, пазари, води на лекар и купува лекарства на 90-годишната си майка, защото в селото и ветеринарен фелшер вече няма. Автобусите "Чавдар" до селото са по два пъти на ден, ако стигнат. Кварталната бакалия човечецът зарежда с 30-годишен Форд Транзит. На бай Петър няма едва ли ще му останат още 5-7,000лв. да си оправи "афтъртрийтмънта" на "новата" Октавия. Човекът от селското магазинче отдавна събира за нов бус, защото му е писнало да лежи под този. Общината от 10-години обещава да пусне нови автобуси по 4 пъти на ден, ама до там. И така са всичките му останали 100 съселянина, които не са се изнесли по София, където да работят по-високоплатено и могат да си купят 10-годишната Октавия-3 без да теглят заем. Като минават покрай шоурума на Шкода, гледат новия Enyaq и си викат "Майка му стара....". После им идват сметките за парното, семестриалните такси на децата, таксата за частната детска градина, ремонта на панелката и.....отиде Enyaq-а и екологията на кино. Никой не би отказал да кара нов автомобил. Едва ли някой щеше да се занимава да избушва DPF-и, катализатори, да "ръга XADO", да тества с какъв бензин ще мине преглед, да обикаля отчаяно по квартални сервизи и пр., ако можеше ей сега да извади едни 40-60,000лв. за нов автомобил и на всеки 3-5 години да доплаща, за да го сменя с нов. Друг е въпросът, че ако тръгнат да проверяват изпилените еко-норми на новите автомобили, само след някоя друга година експлоатация ни един няма да мине.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.