Понее нали работя във фирма дет предлага лизинг на фирми с над 500 коли авто парк (некои от тях с над 3000), та малко инфо от кухнята. Всички тези автомобилни производители са дали такива цени, които ние да мечтаем не можем да ги достигнем. Често се случва някое свръх производство да се предложи за такива цели с отстъпки до над 40% от пазарната цена. Примерът е с Шкодите Рапид. Моделът спира да се произвежда 2019та. Влиза Скала. Да де, ама те толкова много имат, че ги предлагат на полицията и хоп, 346 Рапида в България. Но това не е всичко. Интернетя показва, че Украйна са се сдобили с 400, а съвеЦкия съюз с 3870. Нали, за разлика от България другите сами са си ги произвели, ама тва няма да го коментирВаме. Та за бенветата мога да гадая, ама тия Кодиаци са 100% купени на цената на 1.0 Фабия без екстри. Пък журналята мое си плямпат коооолкото си искат.
Във великобритания такива полицейски бенвета са им основните автомобили. А National Highways Traffic Officers се дижат или с Х5ци или с Волво ХС-90. Понеже нашата фирма им поддържа автопарка, а те са над 400 бяха дошли да ни демонстрират какво съдържа едно такова Волво. Вътре са конуси, мигащи лампи, знаци за отбиване на движението, тегличи, въжета, комплекти за първа помощ, дефибрилатор, стартерни устройства, разни устройства за улавяне на малки животни, сгъваеми паравани за закриване на тежко произшествие с фатален край и т.н и т.н. Та говорихме с мениджъра на отдел Снабдяване. И той каза, че те комуникират директно с производителите за договаряне на цените. След това комуникират с фирми като нашата за предоставяне на лизинг върху тези договорени цени и последваща поддръжка на автопарка. И те така. Както някой беше казал в една друга тема - "Не вярвайте на всичко, което бТВто на културата ви казва"