Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5467


  2. rosen1919

    rosen1919

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      80


  3. C2H5OH

    C2H5OH

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2253


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1265


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/11/24 във всички области

  1. И теб защо това те притесни? Мен ме гониха и ме спряха за минаване "на червено" - първа кола на светофара за ляв завой, но докато се източат насрещните вече беше червено. И единия ме пита "не ни ли видя?". Е какво да ви видя? Първо вече съм в кръстовището, назад ли са се връщам? Второ с тоя един светещ фар реших, че сте някакви мангали от кв. Христо Ботев. Отговор: "много си нагъл", връщане на документите и изчезване с мръсна газ.
    3 points
  2. Във Враца няма но вече се прежалих ще купувам нов, за какво да взема някой полуизгорел въздуховод и да се почне от начало 300лв 300 важно да сме живи и здрави колата макар и стара не ме е сурвакала с нищо освен консумативи и ще си я покарам още
    2 points
  3. Тук бих казал, че говорите за различни неща. Не става дума за технически неизправен автомобил, а такъв с ниска Евро/Еко категория, пък бил той и изправен като чисто нов.
    1 point
  4. Ей тука е малката разлика между европейската и българската демокрация - едните ти казват "влизай колко искаш , ама трябва да плащаш" и ти сам избираш влак , метро , пеша и т.н. , а тука директно ти казват "ти с тоо кенеф , вън" .. Сашко това го мори Убеден съм , че ако го направят така , Сашко ще предпочете да дава по 250-300 лв за да влиза в центъра , вместо по левче за карта
    1 point
  5. Понее нали работя във фирма дет предлага лизинг на фирми с над 500 коли авто парк (некои от тях с над 3000), та малко инфо от кухнята. Всички тези автомобилни производители са дали такива цени, които ние да мечтаем не можем да ги достигнем. Често се случва някое свръх производство да се предложи за такива цели с отстъпки до над 40% от пазарната цена. Примерът е с Шкодите Рапид. Моделът спира да се произвежда 2019та. Влиза Скала. Да де, ама те толкова много имат, че ги предлагат на полицията и хоп, 346 Рапида в България. Но това не е всичко. Интернетя показва, че Украйна са се сдобили с 400, а съвеЦкия съюз с 3870. Нали, за разлика от България другите сами са си ги произвели, ама тва няма да го коментирВаме. Та за бенветата мога да гадая, ама тия Кодиаци са 100% купени на цената на 1.0 Фабия без екстри. Пък журналята мое си плямпат коооолкото си искат. Във великобритания такива полицейски бенвета са им основните автомобили. А National Highways Traffic Officers се дижат или с Х5ци или с Волво ХС-90. Понеже нашата фирма им поддържа автопарка, а те са над 400 бяха дошли да ни демонстрират какво съдържа едно такова Волво. Вътре са конуси, мигащи лампи, знаци за отбиване на движението, тегличи, въжета, комплекти за първа помощ, дефибрилатор, стартерни устройства, разни устройства за улавяне на малки животни, сгъваеми паравани за закриване на тежко произшествие с фатален край и т.н и т.н. Та говорихме с мениджъра на отдел Снабдяване. И той каза, че те комуникират директно с производителите за договаряне на цените. След това комуникират с фирми като нашата за предоставяне на лизинг върху тези договорени цени и последваща поддръжка на автопарка. И те така. Както някой беше казал в една друга тема - "Не вярвайте на всичко, което бТВто на културата ви казва"
    1 point
  6. Съмнява ме, че някоя сериозна служба за охрана ще се съгласи охраняваното лице да ползва електричка на постоянна основа. Земат се запалят батериите под задника му и няма да остане нищо за погребване. Конкретно ако тая се окаже в такава ситуация, половин Европа ще прати хора да запалят по една факла и ще разнасят пламъка като Олимпийския огън. Иначе нямам проблем с повишаването на стандартите за екологичност и техническите изисквания за колите, стига да бъдат изначално адекватни. Щото електричките далеч не са най-екологичните МПС-та, само драмата с добива на материалите за батериите и последващата невъзможност да се преработват е ужасна. Лошото е, че това са хората, които спряха АЕЦ-ите в Германия и им се наложи да пуснат отново въглищните централи, щото "изненадващо" започнаха да усещат липса на ток. И докато това се случва протестират чрез самозалепване на най-абсурдни места. И другото, дори и да се появи разумна алтернатива, изгради се нужната инфраструктура, дори производителите да измислят план за преход, тия политици ще осерат всичко. Както стана с основния разговор в темата - правиш промени в прегледите, те като никога работят, но понеже си прост, не си ги обяснил като хората. Резултатът е паника и ти вместо да измислиш как да обясниш ситуацията, решаваш да измислиш някаква врътка с категоризацията на проблема, та да успокоиш плебса. Резултатът е, че министърът обяснява "са ще направим врътка вие да минавате, а ония в Брюксел да си седят на задниците". Когато на толкова високо ниво се спука подобна схема, какво да очакваме да се случва надолу?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.