Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. B.Petkov

    B.Petkov

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      36


  2. v13

    v13

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      150


  3. Galactica

    Galactica

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2


  4. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      5705


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/12/24 във всички области

  1. Много отпускари, много нещо! Отново слабичко мина срещата, нооооо за сметка на това една нова за срещите в Плевен ретро шкодичка (1000MB) която грабна погледите на всички минувачи и автомобилни фенове! Просто уникална кола !
    4 points
  2. Skoda Kodiaq 2019 Sportline Монтаж на дигитален кокпит и оптична връзка от медията до таблото. Премахване на компонент протекшън, обучение към колата. Ъпдейт на картите на навигацията до ECE 2023, Отключване на Video in motion. Със съдействието на Кристиян Христов
    1 point
  3. Не знам да има държава като нашата, която да има ЕКО категория, различна от EURO стандарта. Някои места (градове или райони) ограничават МПС с дадени евро категории, независимо, че са изправни и минали технически преглед. Други места се ограничават в зависимост от замърсяването в дадения момент. Доста е "пъстра" картинката като цяло. "В някои германски градове е забранено да се карат дизелови автомобили, които не отговарят на стандартите за вредни емисии Евро 5 или 6. За бензиновите автомобили това е поне Евро 3." Това е превод на цитат от тук >>> https://saphe.com/blogs/en/low-emission-zones-in-the-eu-what-to-keep-in-mind-before-driving-off А, както и @joro-120L е споменал по-горе, има курорти, където или си с влакче или с електричка. Или пеша Аз съм бил в Zermatt за 10 дни при едно ходене "на ски" и там всичко е на ток. Таксита, камиончета да доставки, камиончета за боклука... Приятно местенце е определено
    1 point
  4. Дълго време се чудех дали да правя тема (главно от мързел), но в крайна сметка реших да се взема в ръце, защото снимките се увеличават и ще става все по-трудно да проследя кое кога се е случило … Между другото снимките са “един път", но толкова можем аз и моя телефон И сега към темата ... След 5 години безпроблемно съжителство с моята дизелова Октавия 2 РС, към края на 2019 започнаха да се прокрадват еретични мисли за смяна на колата, които се задълбочиха с обявяването на епидемията и съответно началото на работата от Home office.Постепенно се кротнах и в знак на примирение с положението дори си направих годишното обслужване на колата - масло, филтри и всичко необходимо към момента …. Само седмица след това реших да видя как върви пазара на бензиновите Октавии (3) РС в немско (бях решил, че повече кола от България няма да си купя) ииии това беше колата от първата обява която отворих … ? Около месец след този ден пристигна автовоза Новата и част от старата в един кадър … а след още 10 дни пристигнаха и документите … Тези, които са играли хорото с доставка на кола от Германия са наясно, че оригиналните документи не пътуват с автовоза, ами се пращат по пощата. Аз го разбрах едва когато свалиха колата ииии така тя си стоя на същия паркинг 10 дни без номера ? ... Хубавото в цялата история беше, че след поставянето на номерата в КАТ, пристъпих към първите козметични промени - понеже нещата, които бях поръчал, дойдоха доста преди колата ? … ... както ще се убедите не е нищо невиждано, но оределено изглежда по-добре … Междувременно премахнах всички надписи от багжника (просто не съм фен на обозначителните буквички), но когато стигнах до решетката, видях че емблемата е залепена и отделно има лека вдлъбнатина в която реално стои. Щеше да стане страшна цигания ако я махнех и затова реших да я боядисам … облепих цялата предница с найлон и се получи това … няколко слоя черна матова боя (такава имах под ръка) и после няколко слоя лак - така вече не си личи, освен ако не се загледаш сериозно ? Не гоня олекотяване и затова си сложих една "патерица" на мястото на този “леген” Следващата спирка беше "Слави Ауто" в Люлин 7, за поставяне на тъмно сив алкатарен таван, сенници и колонки. Получи се точно както си го представях. Слави е много точен и определено съм довелен от отношение към клиент, качество на работа и цена. След това при Vilner за червени колани. Ванката имаше няколко червени, като едното съвпадна точно с червеното от седалката - пасване на цветовете, което не съм очаквал да стане, но определено беше приятна изненада. Така отметнах две неща, за които винаги съм си мечтал ... Знам, че има много хора, които НЕ биха дали пари за такива незначителни, но скъпи екстри, но аз не съм от тях Междувременно се свързах с Жорката @JORDITO, който в няколко отделни срещи постави: - Модул за Старт/Стоп - Ретрофит на задна камера към оригиналната медия Колумбус. - Монтаж на лед плафони на задния номер - Монтаж на динамични мигачи в огледалата - LED w5w за насочената надолу светлина на огледалата Като цяло - LED крушки навсякъде без мигачите във фаровете. Както каза Жорката - “Аз фарове не чупя" ? хахаха и понеже не съм особено претенциозен си я карам така без хич да ме дразни ? - Монтаж на Wireless зарядно за телефон на мястото за оригинално такова Последва посещение при Пепи @Pepino … ей така да се видим, да си поговорим иии да ремапне возилото Преди 4 години той извърши същата прецедура на старати ми дизелова РС-ка, която след това се движеше доста прилично, и с която не съм имал нито един проблем. Затова и като смених автомобила, отново го посетих. Колата определено стана по-пъргава, но най-хубаво се усеща разликата от 100 нагоре. Друго нещо, което не ми харесваше бяха хромираните накрайници на ауспусите, както и пластмасовия “дифузьор”, който беше точно над тях. В “Супершкода” явно не познават парите, защото продават два накрайника в черен цвят за колосалните 560 лева (по 280 на бройка). Затова закарах колата в сервиза, в който ходя и там ми боядисаха накрайниците (черен мат термо боя (600С)) и пластмасовото подобие на дифузьор (черен гланц). Друго, което не ми харесва са емблемите … в "Супершкода” са прескочили оградата и с цените на тези, които са боядисани - основата (в цвета на колата) и хромираното лого (черен гланц) … искат “скоромните" 90 лева на емблема! .. Аз за 180 лева ще ги отлепя, пребоядисам и с останалите пари ще напълня резервоар и половина ? И понеже има още доста неща за описване, смятам да завърша този пост и да продължа темата събота или неделя ?
    1 point
  5. ... Аз се гласих да сменя гумите през седмицата, но ми се отвори възможност и свърших тази задача в събота ... преди неделния сняг ето така изглеждат когато слънцето ги огрява директно... ... и така, когато няма директна светлина върху тях Държа да отбележа, че отзад съм поставил фланците на Самуил (10мм) и затова джантата не изглежда прибрана навътре. Това е за сега. Като я измия ще кача още снимки.
    1 point
  6. След като развалих частично "елхата" още преди Декември (с монтирането на Bilstein-a), през втората седмица от Януари дойде ред и на останалите кутии ... без джантите . И тук няма нищо изненадващо … Neuspeed, Milltek, Bull-X, ECS Tuning, CTS Turbo, Maxton Design и последния да затвори вратата 200-Cell катализатор на MIlltek (76mm) ... и вече на колата BULL-X Standard(76mm) и една снимка от мазето
    1 point
  7. @Mishelle освен, че возят меко, на мен ми направи впечатление, че са доста тихи - при положение, че аз не обръщам особено внимание на такива неща ... И след като покарах известно време колата, мога да споделя и моите впечатления от BILSTEIN B14. Като цяло оригиналното окачване е много добро и е на светлинни години от това на старата ми РС-ка (2-ка), но просто исках да мога да регулирам височината и затова избегнах обичайната подмяна на оригиналните пружините с такива на Eibach (независимо кой модел), където стойката е една и или ти харесва или не. Определено съм много доволен от решението си. Окачването е нагласено точно както ми харесва на мен, а колата вози още по стегнато, но определно не като каруца. Искам да уточня, че не карам бързо и няма да ви обяснявам как влизам в завоите със 100 и тя е като картинг, но за моите разбирания и нужди колата се държи идеално, а и естетически ми радва очите ... и обратно към темата : Джантите са също от нещата, които поръчах още преди колата да пристигне ? NEUSPEED RSe 102 ... може да видите параметрите им на една от снимките ... има и снимка на кантар, за тези които се интересуват от тежестта им ... и понеже снимките ми се оказаха размазани (за пореден път), но не ми се разопаковаше кашона отново, сложих една от сайта на NEUSPEED Това ще е последния ъпдейт за тази година ... останаха още неразопаковани кашони вкъщи, но те ще останат за Януари Весели празници на всички и до скоро!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.