Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      2022


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7386


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      5467


  4. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      338


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/15/24 във всички области

  1. Здравейте, Направих една година с "новата" за мен кола и реших да разкажа малко в случай, че на някой му е интересно. След 9 и нещо години с Октавията нещо започна да ме човърка за смяна на колата. Не исках нещо непременно по-ново, а по-скоро нещо различно(от ВАГ) и по-широко/голямо. Стар фен съм на шведските машини (СААБ и след него Волво), но не успях да си купя СААБ преди да хлопнат кепенците, а тепърва да си купя кола от фирма, която вече 12-13 години е извън бизнеса не ми се стори умно. Насочих се към Волво. И там имаше доста опити и колебания. Обиколих цяла България за ХС70ки първо поколение, но неуспешно. Пепино ме отказа от едно бензиново V70. Така лека-полека стигнах до тази. Второ поколение XC70 2011 година 2.4 D5 пет цилиндъра, две турбини, 205 коня, 420нм, автомат и 4х4. Сравнително постно оборудвана, но има кожа и мързелив багажник. Стягам си я леко-полеко, в един момент получи и софтуер от Polestar - 225 коня и 460 нм. Нека числата не ви лъжат, колата не е бегачка и не стимулира към ръчкане. Тази мощност е само за по-леко изпреварване без напрежение за шофьора, а и колата е тежка. По-скоро е като успокояваща терапия на 4 колела. Трудно някой може да ме ядоса докато я карам. Изключителна кола за дълъг път с мноооого удобни седалки. Дори и след 10 часа каране не слизам смазан. Дразнят ме черните джанти, но съм купил същита, които ще боядисам във фабричен цвят. Тези черните може би ще станат графит или бронз. Качвам и няколко снимки.
    3 points
  2. Тенекията е стабилна, разбирай дебела. Вратите са много дебели и има едни греди под седалките от колона до колона, които наричат SIPS. Side impact protection system. Има и система срещу камшичен удар WIPS.
    1 point
  3. D5 е легендарен. Само да те радва!
    1 point
  4. Здрасти Ники, Аз също се отнасям с уважение към тези две марки шведски автомобили. Още от детските ми години. Носеха се приказки тогава, разбирай 70те г. че са направени от шведска стомана, която е най-добрата, и че на Волво от вътрешната страна на капака на клапаните пишело "Не ме жали, ще те надживея". Може и да са слухове. Бил съм дете тогава и Волво в онези години ги гледахме само на снимка. Имат славата на здрави, надеждни и с най-висока степен на пасивна безопасност. Надявам се, традицията да е спазена. Карал съм S 60 D5 163 к.с. Пловдив-София-Пловдив и много ми хареса този автомобил. Много динамичен, удобен и комфортен. Със здраве и безаварийно. +1
    1 point
  5. Моя е най-селски
    1 point
  6. Ето една бездарна от мен.
    1 point
  7. Laurin & Klеment, най-висок клас модификация. Рядко срещана при О2. Щом и мотора е от добрите. Заслужава си. Дано да е читава колата.
    1 point
  8. Благодаря на всички писали за вниманието и труда и на Атанас за таблиците , от тука нататък остава да намеря прилична кола и да действам.
    1 point
  9. Ако могат да се закачат двете таблици в раздели О2 и С2 за прегледност и лесно намиране, ще бъде добре.
    1 point
  10. Имах подобен проблем със същия Румстър, но от 2012 г. Казвам "подобен", защото при мен двигателя гаснеше само ако я прасна на първа и пусна съединителя с натисната спирачка. После намерихме един бушон, дето я гасеше, като го дръпнеш. Предполагам, че и светлините на задния номер не работят. При мен беше изгнил кабела в задния капак. Там влиза доста вода през отвора за чистачката. С това обаче не се оправи, оказа се, че има изгнили кабели и в главния сноп между двигателния отсек и купето. ЕТ София се хванаха и го ремонтираха/закърпиха срещу скромните 600 лева (нов е примерно 4-6000)
    1 point
  11. Сваляш кората под волана и гледаш някъде горе в ляво от кормилния прът
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.