Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Атанас

    Атанас

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      119


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7386


  3. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1602


  4. vladkant

    vladkant

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1467


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/16/24 във всички области

  1. Вдъхновен от темата на колегата Ники с Волвото, реших и аз да представя моята неШкода, а именно Тойотата, за която разпитвах в темата ежедневни приказки неотдавна. Та така де, колата е Тойота Корола комби, произведена 2019г. изминати 85000км с всемогъщия 1.2 турбо четирицилиндров бензинов мотор с 116 кс., от който съм много впечатлен. Справя се повече от добре с това купе. Единствено ме дразни малко турбо дупката, защото съм имал само атмосферни коли досега, но започнах да свиквам. Никога не съм харесвал белия цвят, но вече съм му супер фен. Идвайки от черен автомобил, направо се родих, както от температурата в колата след престой на слънце, така и от свойството на този цвят да не си личи мърсотията. Навъртях й вече около 2000 км и засега съм много доволен. Очаква ме обслужване в Тойота края на месеца, та ще видим от там колко ще съм доволен.
    3 points
  2. Това ти е грешката, слага се по предписание при смяната. Пак ще протече. Това е за О2, ама като гледам капакът е почти същия. Правих я тая смяна преди няколко месеца и сложих силикон. Слага се, защото извивките са големи и болтовете не могат да пристегнат плътно гарнитурата в тези ъгли, които се получават. Аз сложих на Viktor Reinz черен на 300 C. Засега е сухо като барут вече повече от 6000 км.
    3 points
  3. И тук мога да кажа няколко думи Преходът ми от 120 към Супърб мина през Тойота Корола. 1.3 бензин 86 к.с. произведена 1996та г. японска сглобка. 10 години я карах. От 2009 г. до 2019-та. Никакви проблеми, само консумативи. Железен автомобил! Влади, желая и на теб безаварийни и щастливи километри! 120ката е в ламаринения гараж
    2 points
  4. А сложи ли силикон долу на извивките от двете страни на тандем помпата и откъм ангренажа ?
    2 points
  5. Пробвай да притегнеш, ако не си го свалил. Може да е отпуснал. Прекарай всички болтове. Има и друга - Нещо дето работи, не се пипа. .
    2 points
  6. И машинката (тази за светлините) на педала на спирачките може да провериш. Ако натиснеш газ и спирачка се държи по този начин. Поне при октавия 1, 2003 година
    1 point
  7. На моята октавия не го бях пипал, въпреки че пускаше по малко. Ще стане като с маркучетата на обратната нафта на голфа ми. Новите издържат по две години. Оригиналните на октавията, на 19 години не текат.
    1 point
  8. Да се похваля- капака протече след има няма 10 хиляди км..... Заден десен ъгъл от към тандем помпата. Зор да спестя някакви пари, ся отново ще го поръчвам от ЕТ, предният капак който бях поръчал от Еура Тек, издържа 100 хиляди км. Смених го щот се сменяли на около такъв пробег, а и заради картерната вентилация. И тъй се връщаме на поговорката- евтиното излиза скъпо.....
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.