Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. deas

    deas

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      151


  2. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      282


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      11553


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1504


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/20/24 във всички области

  1. Да се включа и аз
    3 points
  2. Аз доколкото разбрах въпроса е дали е бракуван в БГ, а не е чужбина
    2 points
  3. След вчерашното ни пътуване мога да споделя. Колата не е бавна, но наистина набира бавно. Като отбележим факторите пълен резервоар + мен (декем още ~85 кг. излишен товар) и включения, работещ на макс климатик, най голямата и мъка са големите гуми. Ако си минеш на указания размер 195/55R15, веднага ще усетиш разликата. Тази кола, особено с този двигател не е за 195/65R15. Да, масов размер е, за разлика от твоя, но има защо да се върнеш към него или най-много да вземеш 195/60R15. При този размер пак ще си над зададения, но с малко. Километражът ти ще показва скорост 1/1, защото сега показва по-малко от реалната, а при оригиналния размер винаги показва по-висока от реалната скорост и не на последно място, няма да ти опират гумите в подкалниците. А 100% ще усетиш, че може и по-бързо да ускорява. За горивото ще се въздържа от коментар. На моята кола зареждам на разалични бензиностанции основно от обикновената нафта, но понякога на празен резервоар съм зареждал от скъпата. Нито разхода ми се е променял, нито вървежа. Или аз съм супер безчувствен, или тя не се влияе толкова от горивото. Това си е мое мнение, при теб нещата може и да са по друг начин, особено при по-малката мощност.
    2 points
  4. Пишеш сегашния рег. номер и дата преди да закупиш автомобила и ще излезне че е имал ГО. Преди години излизаха и предишните рег. номера, но промениха сайта.
    1 point
  5. Па да беше намерил още 2 дървета, за да станете три и да я подалите стабилно...
    1 point
  6. Пробвай с твоя Superb и ще започнеш да мислиш по различен начин
    1 point
  7. Това и от една мацка го чух навремето, на едно купонче, сигурно затова не ме огря.
    1 point
  8. Саше, темата е дълга, но само дърво не гори. Трябват ти три за добър пламък и стабилно горене.
    1 point
  9. Ники, внимавай ако влизаш в закрит паркинг или нещо подобно, да не ги забравиш. Знам, че си предвидлив, ама да си кажа.
    1 point
  10. Честито, надеждни машини са, дано не ти дава никакви ядове.
    1 point
  11. За отгоре съм взел греди и трябва да взема два прорайда 598 и ще товарим 4 колела.
    1 point
  12. Темата е доста интересна. Всъщност мисля че се досещам защо Владо се интересува. Има (или поне до скоро имаше) схема с внос на бракувани коли от Европа, които се внасят в България като тотал щета, уж за части и в последствие с някаква схема им сменят статута и ги продават като съвсем редовни. Цялата работа се прави за да не се плаща мито или и аз не знам точно какво, не съм се задълбочавал. А за самите автомобили има 2 варианта. Или са наистина бракувани след сериозно ПТП и отписани като негодни за възстановяване, или другия вариант е да са скъпи, премиум/СУВ автомобили, за които трябва да се плати по-висока сума и по този начин се спестява - разбирай чиста печалба за търговеца.
    1 point
  13. Терминологията е важна и трябва да се използва внимателно. През цялото време мисля за бракуван автомобил и се чудя кой ще се заеме с регистрация на такъв. Всяка сутрин минавам покрай малка автокъща в квартала. Към 30 автомобила са и тази сутрин нарочно ги огледах. Нямаше нито един с номера, а са сравнително добри и нови коли. Даже понякога съм виждал и как ги свалят от автовоза. В съседство има сервиз и там идват автовози само с ударени, повечето със сериозни удари, скъпи, премиум коли. Свалят ги и ги разкарват с мотокар. Иначе е невъзможно. Изпъват ги и на пазара. Ако има номера, те са транзитни от съответната държава и са задължителни, ако автомобилът е дошъл на ход. За бракуването, Още днес мога да бракувам и 120ката и Супърба. Връщам номерата в КАТ, дупчат големия талон и се приключва. Да му мисли този, който ще ги пуска в движение. Дал съм линк с тема от 60 стр. по тези въпроси. Ако се внесе бракувана кола, би трябвало в документите за внос да е отразено и КАТ да са наясно каква кола предстои да регистрират. Или, ако това липсва я проверяват по техен си начин. Може да се окаже и крадена. Затова мисля, че проверката е сериозна.
    1 point
  14. Гена, след като опаковах къщурката с 9см изолация, върху тухла 4-ка, почнах да се будя сутрин не на 14 градуса а, на 20! Сметките ми, потвърдени опитно, показват около 60% спестена енергия! И, ако за нещо ме е яд, то е, че на времето не сложих 15, дори 20cm изолация! Но преди 13 години, 9см се водеха "ехеееее" ...
    1 point
  15. Пишеш vin или рег. номер и променяш полето с датата
    1 point
  16. Мисля, че проблема идва от терминологията. "Бракуван" означава, че автомобила е обявен, като повреден и не подлежащ на ремонт (примерно "тотал щета" от застраховател). Такъв автомобил не може да бъде регистриран повторно. "Свален от регистрация" е друго. Това може да се случи по служебен път (примерно не платена ГО), по искане на собственика и/или по куп други параграфи. В такъв случай МПС-то подлежи на последваща регистрация, след минаване през КАТ. Колегата е питал за "бракуван" автомобил, не за такъв със свалена регистрация. И, ако наистина е бил бракуван, нямаше да може да бъде регистриран. Т.е. явно, след като вече има регистрация, съответното МПС не е било бракувано, а само свалено от регистрация (или както там е правилния термин).
    1 point
  17. Гена, тухлен блок и тухлена къща са две крайно различни неща. Едно е да те греят комшии отвсякъде и да имаш едни напикани 20 квадрата външна стена, друго е да имаш четири външни стени. Да та поканя освен зимата да ми покажеш как ще стоплиш у нас с една печка - баш два етажа по 60 квадрата (третия нема те мъча), тухла четворка, без изолация и не ми веят дограмите. Ще стоплиш - едната стая, а като отидеш до веце-то щти са скрие пикалото от студ
    1 point
  18. Като дете , цял живот наблюдавало живота в тухлена къща и карало някой лета там, без изолация ,обяснявам. Лятото е ужасна жега , а зимата е ужасен студ. Липсата на изолация се усеща на всеки етаж, а зимата 1 час след като загасне печката , се будиш от студ с 2 одеяла, стълбището е студено като в пещера. Ако беше моя , по - скоро бих прежалил готината мазилка , но без изолация не.
    1 point
  19. Чудесна машина, честито! Безаварийно пътуване с нея и винаги да се играе безпроблемно желаните дестинации. Сет-а е супер също (багажник/колела).
    1 point
  20. Честита придобивка и от мен, много безаварийни километри.
    1 point
  21. Верно ,че и ти минаваш вече в графата застаряващи , ама не само ти си расал в тухлена къща , некои още живеем в тухлен блок .. та ако не ти духа от дограмите , един радиатор ти стига за 65 кв.м. , а на село една печка на горно горене топли 120 кв.м. .. явно зависи от строителя
    0 points
  22. Аз минах, бе. Не точно аз, снабдителя ми. С Шкода Румстър с опериран дпф и скопен егр.
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.