Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7802


  2. Schnitzera

    Schnitzera

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      28


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10578


  4. ID A

    ID A

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      4696


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/22/24 във всички области

  1. Лагер главина, десен. Дали е преден или заден, не мога да кажа. Като се вдигне колелото и се завърти на ръка ще се усети.
    1 point
  2. Може да пробвате с добавка в маслото и ако утихне , комплект лагери (ако не всички поне на пета предавка) .. всъщност колата може да вдигне 80 и на трета и на четвърта , при добро желание и на втора , та ако предположа , че е от лагер на пета , би трябвало да не вие .. ако пак вие , отиваме към лагерите на диференциала , но при всички положения от добавка ще намалее. Не знам раздатката с отделно масло ли е или е заедно с кутията , та може първо да се сипе в кутията и ако продължи , тогава добавка и в раздатката и така ще си сигурен кое е за ремонт.
    1 point
  3. Когато съм возил Сашо, се оплака за първия завой с 140, казах това не е твоята кола и беше образцов пътник. Когато ме е возил, освен късното натискане на спирачки, друго не ми е направило впечатление. А ако съм на задната седалка, отнасям плувката, нека някой да посмее да ме събуди тогава
    1 point
  4. Вдигнете колата на подемник , изключете ASR/ESP и започнете да се "движите" с 40,50,60 .. и някой да слуша от къде е виенето .. ако е от кутята , без товар няма да вие , а това вие постоянно т.е. всичко сочи към висящия лагер (поне аз тъй си мисля .. карал съм известно време 4Х4 с виещ лагер).
    1 point
  5. По инерция е същата история без промяна .
    1 point
  6. Лагер главина, ако се влияе от завой. Ако не се влияе е нещо по скорости, кардан, заден диференциал... Може лагери на кутия, щото ако са зъбни колела, виенето щеше да се променя при подаване и отнемане на газта. Пробвай и това и движение по инерция.
    1 point
  7. Ще трябва да изляза извънградско да проверя на някой участък със завои защото виенето започва след 40-50 км/ч.
    1 point
  8. +1 За "ХанУк", можеш по-назад да прочетеш ревюто ми на два модела. Горещо препоръчвам winter icept rs2. Като изключим леко повишеният шум, гумата е феноменална по всички параграфи, включително и пробег/стареене. Иначе от посочените горни - Унирояла. Двете гуми са на една майка, вероятно и доста еднакви като поведение. Но поне Унирояла е с по-нисък етикет за гориво, ерго ще има повече сцепление
    1 point
  9. Табелите се свалят при тези обстоятелства на дерегистрация. Дали е 100% нов внос, ще кажа след като го проверя в КАТ. Съмнявам се Италиянеца да е маркирал прозорците при автокаско......
    1 point
  10. Понеже темата хвана в друга посока, за дерегистрация, а не за бракуване. Четох и разбрах /колко съм разбрал, вие ще кажете/, че при прекратена регистрация, рег. табели остават на колата. Освен, ако е дерегистрирана заради бракуване или прехвърляне в друга държава. При служебна дерегистрация, напр. неплатена ГО, табелите също са на колата и автоматично се регистрира при плащане на ГО. Друг вариант да се свалят табелите е от полицията при констатирано нарушение, като употреба на алкохол и др. Така че, нещата вървят към 100% нов внос. Влади, като гледам VIN, жипарата е оргинал. Made in Japan
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.