1992ра и 2012та. Добре, че беше баща ми да ме научи да карам кола и CSS да разбера, че не знам да карам мотор. Посещението на JRS също ми показа, колко не знам да карам и колко много имам да уча.
Направо не мога да го повярвам. Не съм фен на тези експерименти, но просто не виждам причина да не може и ми е безкрайно интересно да пробвам. Между другото на всички коли, които съм притежавал, съм го пробвал и не е имало проблем да го направя. Но съм го правил по-скоро за да съм сигурен, че при проблем със съединителя ще мога да мина на нулева, отколкото да карам така.
Виж, при мотора е друго. Там, след като тръгна, на практика съединителя не се ползва.
Саше, всеки завой, който се взима с 1500 оборота или повече на първа е подходящ за взимане БЕЗ натискане на съединителя! Всъщност натискането на съединителя е премахването на най-важния елемент за контрол на колата. На лед какво ще направиш ако предницата тръгне? Ще натиснеш спирачката ли ? Или ако тръгне задницата? Пак със спирачката ли ? Та едно е "удобно" друго е правилно!