Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      11554


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7807


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      2878


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5751


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/26/24 във всички области

  1. Педала на съединителя. На загасен двигател също искаше да се натисне съединителя, за да можеш да местиш лоста. Ами, не го надценявай 50 сантиметра свт 5х10 абракадабра
    3 points
  2. Забравих да пиша, но, ако решиш да я пазиш, задължително смени винтила. Все пак лепилото е минало през него.
    2 points
  3. Щот съм мазохист бе докторче - кой *** иначе ще кара 8-о поред дърто Рено, па ще си купи и още една французойка А и иначе голема скука - на къде погледна само вагЕни и сите с еднакви ядове - така има разнообразие На Московците не съм фен, Ладите ....достатъчно са ми минали през ръцете, за да знам че не са за мен, а с ГАЗ-ката експерименти не съм си правил - то си беше живо научно чудо да й уцелиш от раз вярната предавка За мен са двата такта, ма там (ако все още помниш толкова назад във времето ) скоростите са още по-голяма беля. Че тя ненормална ли ми беше до сега? Явно е време за следващата в такъв случай - тази става скучна
    1 point
  4. Влади, за да питам, значи не знам. Даже и Супърба не знам с каква вентилация е. Вече е на 180к. Като гръмне турбото, ще разбера. Имам откъде да се информирам. Тук няма да стане. Този, който заявява, че от запушена картерна вентилация могат да станат големи поразии, трябва да каже какви са! Иначе мнението няма тежест. Казах за мотор без турбо. Води до нищо. Като видиш, че ти е мръднала щеката и е станала отдушник, отпушваш отдушника, за стар мотор, или купуваш нов капак в твоят случай, както съветват "специалистите". Ако всичко е наред - не купуваш. Аз винаги отговарям на проблеми и въпроси, когато мога да помогна. Такива приказки от Женския пазар не вървят. Искам обяснение и аргументи. Ама давайте си по 400 кинта за капак. Тръгнал съм да мисля за вас...
    1 point
  5. Не Жоре. Искаше си да й натисна педала. Успявал съм един или два пъти, но предполагам че е било някакво съвпадение - например незаключил добре "палец" или де да знам. По-горе бях писал че трябва да я загасиш, за да ръчкаш лоста спокойно - моя грешка.... покрай тея Сашковизми почнах да си ръгам аз по колата да видя кое как е Дървена линия - да го шляпаш по ръцет е и краката с нея. Яко пържи и през дънки
    1 point
  6. Тук стана страшна сапунка с елементи на фантастика. Аз имам чувството, че Сашко ги пише тези глупости само за да ви дразни.
    1 point
  7. Е, трябва си и талант да загубиш 4 позиции в един завой ... без да има удар и/или излизане от пистата. Шапка му свалям Всъщност Хаас ми станаха противни след безумните решения относно малкото Шумахерче и цялостното им отношение към пилотите.
    1 point
  8. Е, вече и на моята може Днес успях да счупя нещо - седнах от едната в другата кола и по навик бутнах лоста да изключа от втора без да барам съединения, нещо изпращя и лоста се премести. Говорих с един приятел, който е в час с тези коли - на някои кутии и а някакъв пластмасов палец, който точно съм успял да счупя. Няма проблем за кутията, няма и промяна в работата й, но вече няма това ограничение за изключване. Явно съм изтеглил късата клечка и точно моята кутия е била с този "палец"....е, минало бешело
    1 point
  9. Малко се позабавих,че докато се притеснявах за виенето климатроника взе,че спря и след доста четене и проверки смених двете перки понеже им бе изгоряла първа степен а в последствие и този пакостник под акумулатора..
    1 point
  10. Това лепило ако може да се отстрани и гумата да подлежи на баланс е добре. Иначе и за задна не става.
    1 point
  11. Уви, вярно е. Впръскал си лепило, което се е отложило неравномерно по гумата. Затова и баланса е заминал. Предполагам, че това лепило надали ще задържи дълго и ще почне да се "лющи", съответно гумата да се дебалансира. Най-вероятно някой квартален гумаджия ще каже "абе карай", но не случайно производителите пишат такава гума да се смени. Или поне я търкаляй задна.
    1 point
  12. Мисля,че може да се почисти. Но най-добре е да попиташ някой гумаджия, по възможност - познат. Щото всеки ще ти каже - нова си вземи, имам точно като за теб
    1 point
  13. Влади, не съм запознат и не съм ползвал рем. к-т. Ако е така е мн. тъпо. Хвърляш чисто нова или добра гума, която с лепене ще изкара целия си живот, дори и с фитил.
    1 point
  14. Не си заслужава оригинална медия... Сложете си направо такава с андроид, на външен вид е същата като оригиналната (с физическите бутони) и седи супер. Поздрав!
    1 point
  15. Имах и Меган 1 (точно с к7м), и Клио 2, и Еспас 2, и Експрес и 21.....там това го няма. На Меган 2 и Лагуна 2ф2 обаче е факт. Докато свикна сигурно сто пъти ръчках и аз лоста, ма НА - неще и туй то. Научих се. Французите са го измислили по някаква причина, но аз нямам идея каква е. Несъобразяване с пътните условия, не следиш състоянието на настилката, правиш тъпотии. Щом си имал време да измислиш и сътвориш тая простотия с ръчната, значи мацката е била достатъчно далеч, просто ти си скочил на спирачките, подхлъзнал си се и си се панирал. И това не е до късмет - зелен си, нулев опит имаш. И по твоят начин, отказвайки да научиш нещо полезно, вадейки го голям - къв добър шофер си и как всички ще ти папкат попарката, зелен и ще си останеш. Само дано следващият път да не уцелиш някого, мацка или не.
    1 point
  16. Не си сбъркал. НА О3 моторите почнаха да дават доста дефекти със загуба на антифриз и масло. Не са лоши, но на определени километри започват да дават проблеми. На О2ФЛ моторите 140 и 170 кс дизел ще излезе, че са доста по корави.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.