Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mirrko

    Mirrko

    Фен на клуба


    • Points

      6

    • Мнения

      316


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      5751


  3. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2605


  4. C2H5OH

    C2H5OH

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2322


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/27/24 във всички области

  1. И нещо ново при Шкодичко, благодаря на Мишел сега остава само нови емблеми, кърпене,чукане и боя
    5 points
  2. Имам една вътрешна с стълбището:) това което имах предвид е че и в апартамент не е да те греят отвсякъде
    1 point
  3. Приятел има Зафира с този мотор (мисля че е 2015г) и имаше големи ядове. Някрая се наложи да сменя двигателя, но не помня точно защо.
    1 point
  4. Опел нямат читави бензинови мотори на какво ще попаднеш е на късмет ,зависи как е карано и подържано иначе ,нито е динамичен,нито е икономичен скоростната кутия е хидротрасформатор на GM не славят с надеждността си ,както немските и японските опел от тези години имат много твърд волан все едно няма хидравлика
    1 point
  5. Да се включа и аз. Велко за щеката си прав, че се затяга добре, а и какво ли налягане трябва да се получи за да я изхвърли не знам. Дори мисля, че ако се стигне до там може да я изхвърли с "моркова" или "банана" (така наричат водача на щеката). Преди година и половина сменях водна помпа и с един замах строших оригиналния морков. Реших, че не ми трябва стара 15-20 годишна пластмаса и си поръчах нов от ЕТ. Докато дойде и го монтирам, мина време, а и сигурно над 1000 км, през които карах с издялкана коркова тапа, не много добре забита на отвора и не ми я изхвърли. Нямам омаславане покрай тръбичката за клапана, което също ме навежда на мисълта, че нещата са в норма, а колата до броени дни ще прехвърли 300 к. и капака не е сменян.
    1 point
  6. И аз съм се замислял, но пък от друга страна, при мен щеката все едно се "заключва" и трябва доста силно да я дръпна, за да я извадя. А ако са прегорели или старички гарнитурите, напълно е възможно да протече от там. Съвсем скоро беше, на приятел почна да "изчезва" масло - около 250гр. на 1000км. А колата не пуши. Вдигнаха я на подемника и се оказа, че мотора отзад е доста омаслен и цялата кола е омазана отдолу заради завихрянето при движение. Смениха PCV клапана (ако не се лъжа така се казва този за картерната вентилация) и всичко заспа. Е, смениха и гарнитури и 2-3 тампона заради омасляването също...
    1 point
  7. Влади, нищо лично към теб. Знам, че и ти сменя капаци и имаш някакви течове там. Следя ти темите. Няма нито един категоричен отговор към автора на темата, с изключение на мнението над мен. Затова и въпросът ми беше към него. Не знам защо не е станало ясно. И аз ти се извинявам, ако се чувстваш засегнат. И аз съм допуснал грешка в изказа. Мотор без турбо е правилно да се нарече "атмосферен". Имах предвид мотори, като цяло, с които съм запознат. От по-старото поколение, опростени, без турбо и електроника. Поздрави!
    1 point
  8. Извинявай, не съм те разбрал че става въпрос за без турбо. Питах защото и на мен ми е интересно да разбера. Искам да си обясна до колкото е възможно, защо ми се разцепи турбото, и за това задавам такива въпроси. Извинявам се за това че нещо не вдявам от първият път и не мога да се изразя правилно, но нещо в последно време главата ми я няма.....
    1 point
  9. Понее нали работя във фирма дет предлага лизинг на фирми с над 500 коли авто парк (некои от тях с над 3000), та малко инфо от кухнята. Всички тези автомобилни производители са дали такива цени, които ние да мечтаем не можем да ги достигнем. Често се случва някое свръх производство да се предложи за такива цели с отстъпки до над 40% от пазарната цена. Примерът е с Шкодите Рапид. Моделът спира да се произвежда 2019та. Влиза Скала. Да де, ама те толкова много имат, че ги предлагат на полицията и хоп, 346 Рапида в България. Но това не е всичко. Интернетя показва, че Украйна са се сдобили с 400, а съвеЦкия съюз с 3870. Нали, за разлика от България другите сами са си ги произвели, ама тва няма да го коментирВаме. Та за бенветата мога да гадая, ама тия Кодиаци са 100% купени на цената на 1.0 Фабия без екстри. Пък журналята мое си плямпат коооолкото си искат. Във великобритания такива полицейски бенвета са им основните автомобили. А National Highways Traffic Officers се дижат или с Х5ци или с Волво ХС-90. Понеже нашата фирма им поддържа автопарка, а те са над 400 бяха дошли да ни демонстрират какво съдържа едно такова Волво. Вътре са конуси, мигащи лампи, знаци за отбиване на движението, тегличи, въжета, комплекти за първа помощ, дефибрилатор, стартерни устройства, разни устройства за улавяне на малки животни, сгъваеми паравани за закриване на тежко произшествие с фатален край и т.н и т.н. Та говорихме с мениджъра на отдел Снабдяване. И той каза, че те комуникират директно с производителите за договаряне на цените. След това комуникират с фирми като нашата за предоставяне на лизинг върху тези договорени цени и последваща поддръжка на автопарка. И те така. Както някой беше казал в една друга тема - "Не вярвайте на всичко, което бТВто на културата ви казва"
    1 point
  10. След Land Rover Defender, BMW 340i Touring и VW Golf Variant, МВР отново се довери на Шкода, този път на Кодияк. Източник: Забелязано в София.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.