Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      2

    • Мнения

      7195


  2. Атанас

    Атанас

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      121


  3. Mirrko

    Mirrko

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      360


  4. Octavianski

    Octavianski

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      12


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/29/24 във всички области

  1. На следващата среща ще донеса стария ми капак с разглобен клапан, за да покажа как работи. Асене, от клапана отива в турбината, която го набива в кулера и оттам в ЕГР-а и всмукателния колектор.
    2 points
  2. Брата на жена ми имаше XC60 със същия 2.4 D5 двигател, но явно с някакви разлики от твоя, защото го даваха малко повече коне. И също беше позасилен с Polestar. Изключително приятен за каране автомобил (SUV) беше. Набираше повече от добре. Нивото на оборудване беше прилично, но типично за шведите - някак спартанско, но пък симпатично. По двигател, окачване и трансмисия заблежки никакви. Но на 25к вече си личеше измачканата кожа на шофьорската седалка, което , например, при Шкода го няма като проблем. И както пишеш, седалките наистина са много удобни. Иначе само нафта и газ, но и колата беше нова. Ще се въздържа от изразяване на впечатленията ми от Мото Пфое... Със здраве да я караш и всеки път като сядаш в нея, да го правиш с усмивка.
    1 point
  3. В интерес на истината, аз това първо загледах по-детайлно. Намачканото бенве няма какво да се коментира, нито приматите около него.
    1 point
  4. 1 point
  5. Сега видях коментарът Жоро. На първата климатикът не работеше и щеше да е ремонт за около 1000лв , с който тепърва щях да се разправям , а човекът държеше на цената + че ме излъга за него , когато го попитах. Втората беше с доста ръжда и също с неработещ климатик , беше по-евтина и в бюджета ми , но реших да търся по-запазена и евентуално , ако има шанс и без ръжди. Второто нещо , което ми се въртеше в главата последно време е да гледам за по-нова , Октавия 3 или Супърб.
    1 point
  6. И аз не мисля да ги карам дълги години, максимум 4 и смяна а и все пак са подразделение на Мишлен та би трябвало да са добре
    1 point
  7. Клапанът в капака, до колкото знам, по начало има две функции: картерна вентилация с контрол на налягането в него, а също така и разделяне на течно масло (капки) от пáрите, които се отвеждат обратно към интейка. Повредените клапани често губят втората си функция - маслоотделянето, за което признак е прекомерното омасляване на маркучите и връзките.
    1 point
  8. кой ти каза това?Колата от тука ли е купувана?Какъв ти е номера на мотора? Защо си усложнявате излишно живота, та чак и до номер на двигателя опирате smile048 Най-лесно се констатира наличието на такъв филтър по ... ауспуха. Ако той е чист от сажди, т.е. бъркаш и не си цапаш пръста, значи има филтър. Ако го омажеш в черно, колата е без DPF. А за лампата - тя също не е 100% критерии. При мен, например, тя до сега не е светвала нито веднъж, а вече съм минал 80 000 км+ (мотора не е VAG). Същото съм забелязал и при друга марка автомобили. Самопочистването се включва регулярно след достигане на % замърсяване на филтъра между 450 и 700 км пробег - зависи как (на ръчка или умерено) и къде (градско/извънградско) е карана колата. Лампата ще светне само тогава, когато това запушване, т.е. количеството натрупани сажди, е достигнато след по-кратък пробег - от куца нафта например. Тогава се препоръчва и каране на минимум 2000 об/мин до приключване на процеса.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.