Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      5

    • Мнения

      2751


  2. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      6606


  3. kukumitcin

    kukumitcin

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      831


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7386


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/03/24 във всички области

  1. Чесно казано не ми остава време за снимки. Движа ежедневно с нея в момента. Обещава скоро да направя читави и да я покажа.
    3 points
  2. Тоя диод е безмислен , но ето ти снимка, с катода към плюса е. Може да сложиш 1N4007, въобще всякакъв под ръка който имаш.
    2 points
  3. Здравейте, Направих една година с "новата" за мен кола и реших да разкажа малко в случай, че на някой му е интересно. След 9 и нещо години с Октавията нещо започна да ме човърка за смяна на колата. Не исках нещо непременно по-ново, а по-скоро нещо различно(от ВАГ) и по-широко/голямо. Стар фен съм на шведските машини (СААБ и след него Волво), но не успях да си купя СААБ преди да хлопнат кепенците, а тепърва да си купя кола от фирма, която вече 12-13 години е извън бизнеса не ми се стори умно. Насочих се към Волво. И там имаше доста опити и колебания. Обиколих цяла България за ХС70ки първо поколение, но неуспешно. Пепино ме отказа от едно бензиново V70. Така лека-полека стигнах до тази. Второ поколение XC70 2011 година 2.4 D5 пет цилиндъра, две турбини, 205 коня, 420нм, автомат и 4х4. Сравнително постно оборудвана, но има кожа и мързелив багажник. Стягам си я леко-полеко, в един момент получи и софтуер от Polestar - 225 коня и 460 нм. Нека числата не ви лъжат, колата не е бегачка и не стимулира към ръчкане. Тази мощност е само за по-леко изпреварване без напрежение за шофьора, а и колата е тежка. По-скоро е като успокояваща терапия на 4 колела. Трудно някой може да ме ядоса докато я карам. Изключителна кола за дълъг път с мноооого удобни седалки. Дори и след 10 часа каране не слизам смазан. Дразнят ме черните джанти, но съм купил същита, които ще боядисам във фабричен цвят. Тези черните може би ще станат графит или бронз. Качвам и няколко снимки.
    1 point
  4. няма за какво да се извиняваш Жоре И без това отдели толкова много време да се занимаваш с моите щуротии.
    1 point
  5. Щом има отделно стойки, още по-добре. Така се увеличава и избора на уред.
    1 point
  6. Не си ме разбрал Жоре - много ми се виждат 200 за табло + кой знае още какво към него и то без гаранция че ще мога да го подкарам. 100, 100 и малко бих дал за уред със сонда и стойка.
    1 point
  7. Има го по магазините - 20 тина кинта е.
    1 point
  8. Трябва да е уред с датчик. Някъде на малкия кръг. Ако има маркуч, една тетка и навиваш датчика. Има да пуснеш един кабел от датчика до уреда. Имай предвид, че корпусът на датчика трябва да е замасен. Другия кабел за уреда е + след контактен ключ.
    1 point
  9. От почти година карам Шкода 1.4 , която е само с лампа заводски. Само чакам едни неща, за да я пусна. Това не си го причинявай , купи си автомобил . И за моята има табло с макси дот дисплей , но при мен не цената , а колата е смущаващо бавна! Пробвай се , да вържеш уреда за кабела на заводския датчик и виж какво ще покаже . Ако датчика на уреда е с 2 жици, едното е минус, другото е сигнал.
    1 point
  10. Това е сложено , за да може като въртиш на стартер и системата ти е под почти пълно късо , плюса да не ти се връща в минуса и релето да не ти прещраква,защото не му достига напрежение...
    1 point
  11. Купил съм го (и)диодчето - слагам го. Мерси Саше.
    1 point
  12. Аз също гледах за такава кола преди 6-7 години и все още се обръщам по тях. Това е колата, която точно отговаряше на изискванията ми тогава - голяма, комфортна, надеждна моторизация, повишена проходимост. Обаче тогава нищо от обявеното за продан не можа да ми спре погледа - всички бяха пречукани от каране. Имаше една единствена, която по снимки си заслужаваше, но докато се организирам да пътувам за оглед я отнесоха. Много безаварийни километри с машината! П.С. Обслужи си халдекса и автомата (AISIN). Кутиите са хубави, но страдат от нередовно обслужване.
    1 point
  13. Влади, като гледам двете помпи, щуцера с резбата на моята снимка отговаря на твоя проблемния. Или е така заводски, или е преправян щуцера. Когато се прави на резба няма как да не се направи нов щуцер, защото леглото, където влиза отива на по-голям размер. Наредил съм ти ги по сложност. Ти си избираш.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.