Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7308


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7085


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2686


  4. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1595


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/10/24 във всички области

  1. Първият концерт на Rolling Stones
    3 points
  2. Здравейте. Ще съм благодарен да публикувате тук копие от страницата на договор, общи условия или друго, където е упоменато правото и условията за ползване на безплатна пътна помощ при настъпване на гаранционен проблем. Би трябвало условията за ползване на такава помощ да са ясно описани. Аз също имам право на безплатна пътна помощ, макар и за по-стар автомобил, но тази ми възможност е предоставена от ДЗИ при сключване на КАСКО. В общите условия на полицата съвсем ясно и недвусмислено са описани всички ситуации, включително и пробег за ползване на пътна помощ. Ако според вашите гаранционни условия, гаранционна книжка, някакъв вид асистънс и т.н. имате право точно във вашата ситуация да ползвате 2 пъти пътна помощ, при това за един и същи проблем, би следвало приемчика да се съобрази с това. Но ако второто ползване на пътна помощ за един и същи проблем трябва да се таксува, тогава би трябвало да се обърнете към СБА. Също така бих се обърнал към СБА за некоректност. При замерени 2V на клемите на акумулатора, подаването на ток си е чисто измиване на ръцете. Или некомпетентност от страна на служителя на СБА, който ви е посетил. Защото и 10 часа да карате, няма да заредите акумулатора - дефектирал е и подмяната му е задължителна. Предполагам в Еуратек точно това са направили.
    1 point
  3. Много широк тротоар по цялата дължина на улицата, на който всички живущи в района паркират под 45 градуса. Тротоара граничи с тревна площ, съответно колите спират точно преди нея. На мястото на което аз бях паркирал липсваше част от асфалта под предните ми колела с ширина около 3 места за паркиране. Не съм бил по-напред от останалите коли, но причината за вдигането е паркиране в тревни площи. Което колкото е нелепо, толкова е и факт - предните ми гуми не бяха на асфалт. Без значение, че там го нямаше, защото се беше изронил. Повдигнах въпроса пред чичките от паркинга на центъра за градска мобилност, но адекватен отговор не получих. Казах им, че правилното основание да ми вдигнат колата, както и всички останали коли, паркирали на тротоара, е липсата на минимума 1.5 метра свободна ширина за пешеходци. Изгледаха ме адски тъпо и неразбиращо... "Накратко" това е причината да съм съгласен и да нямам основание за оспорване - факт е, че под предните ми колела беше земя. Обстоятелствата в случая нямат значение. Като цяло се бях ядосал. Но яда ми мина заради SMS-а. Наистина е много полезен. Иначе относно вдигането на коли в Младост и в частност по по-малките улици в квартала - вдигат. И то сериозно. Например по моята улица. И съм доволен. Защото улицата е двупосочна, но паркират и от двете й страни, което на места я прави еднопосочна. И сутрин, заради училищата в района, минаването понякога е адски трудно. А от едната страна има знак за забрана на паркирането. Даже си мисля, че 1 паяк, който "обслужва" района, е малко, трябва да зачислят повечко.
    1 point
  4. Специално за КАТ София - колите на "Видео контрол" са цивилни всичките, с изключение на една червена (мяза на пожарна) Витара, която е брандирана. Тъй като те вече не снимат от колите, а просто ги ползват да пренасят оборудването (т.е. мобилните камери) не е необходимо да са обозначени полицейски автомобили. Относно начина на спиране - патрулка ме е спирала няколко пъти до сега - всеки път застават зад мен, пускат лампите и еднократен звуков сигнал. Мисля че така е правилно - не се гоним за да ме засичат, и достатъчно ясно индикират че искат да спрат точно мен. Един единствен път се стигна до заяждане, защото ги влачих по мен (намалих скоростта и пуснах десен мигач) почти половин километър, докато намеря удобно и безопасно място да отбия. Един младеж тръгна нещо да ми подскача "Що не спре веднага?", ама след като обясних съображенията си, старшият му му събра перките набързо. На чакало съм им загубил бройката колко пъти са ме отбивали през годините - имат право освен със слънчогледа, да спират и само с ръка (при добра видимост и в светлата част на деня), като и в двата случая са длъжни с другата ръка да посочат автомобила, който желаят да отбият и да посочат място за спиране.
    1 point
  5. Жоре, щом има ограничение 80 значи не е магистрала. Съответно могат да те спират. Нямат право да те спират на магистрала и мост. Пардон, нямат право да спират на мост и магистрала
    1 point
  6. Да, другия вариянт е, ако имаш лесен достъп до питата на климатика (както при мен, виж моето клипче по горе).
    1 point
  7. Преди седмица мернах по искърското дефиле един господин полицай, опънал тринога до една чисто бяла Астра, без каквито и да е обозначения.
    1 point
  8. Момчета оправих всичко !!! Бръкнах под пластмасата която е между предният капак и стъклото (за малко да я изкърша от дърпане), взех кабели за подаване на ток , с 300 зора успях да си промуша ръката и да ги защипя за клемите . Зареденият акумулатор сложих до колата , после свързах кабелите с акумулаторът и просто отключих с алармата . Върнах акумулаторът вътре и всичко е наред . Благодарен съм на колегите за мненията и съветите по темата !
    1 point
  9. Онзи ден минавах по околовръстното в София, от Младост към Ботевградско. На пешеходния светофар на Казичене ограничението е 40км/ч. Waze ми вика, че имало камера. Знам, че там няма как да спрат на платното, търся патрулка с поглед - няма. Реших, че са били там или някой грешно ги е маркирал. Наближавам светофара и случайно я мернах - бяха боднали триногата в дясната част на платното, скрита под мантинелата. Добре, че бях намалил, а и да не бях, там винаги минавам по-бавно, глобата щеше да е малка. Интересното е, че патрулката явно е била някъде долу, в ниското. Крият се като бежанци на граница...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.