Подкрепям мненията, изказани по-горе от колегите.
1. Условията за оказване на аварийна пътна помощ се предоставят от застрахователя в застрахователната полица, а не от производителя в договора за покупка и/или следгаранционно обслужване.
2. Практиката на СБА наистина е такава - при паднал акумулатор - подаване на ток за придвижване на собствен ход до най-близкия сервиз. Повторна услуга за същия проблем (вкл. и повторно подаване на ток) се заплаща. Тук проблемът е, че наистина са Ви "хлъзнали по пързалката" - нищо не е в състояние да зареди акумулатор, индикиращ едва 2V напрежение - и до Владивосток да карате, без да спирате и гасите, пак ще е същият резултатът. Трябвало е още след подаването на ток моментално да посетите сервиз, било то официален на Шкода или друг, за подмяна.
Странното за мен е защо не са Ви поискали пари за репатрирането директно от СБА, а са Ви ги начислили от Еуратек. Но във всеки случай, тук страни по казуса са застраховател и СБА, така че търсете си правата при тях, най-вече при СБА, защо са Ви подвели с това "карай 1 час да се зареди" - това или е безкрайна техническа некомпетентност на служителя, оказал Ви помощ за запалването, или е умишлено действие за измъкване на пари. Производителят/вносителят нямат общо в случая.