Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/11/24 във всички области

  1. Влади, със здраве да я караш. Красив дизайн са й барнали японците. Относно цвета, аз пък никога не съм бил фен на черен автомобил. Измиваш го и правиш една бърза снимка за спомен от мивката, защото след 15 минути пак е прашен. Отделно, че всяка драскотинка и всяко камъче се виждат отдалече. Убеден съм, че от бялото ще останеш доволен. А относно сервиза на Тойота - имам бегло наблюдение над него и съм със смесени чувства. Да драснеш как е минала СПА процедурата с колата
    1 point
  2. Подкрепям мненията, изказани по-горе от колегите. 1. Условията за оказване на аварийна пътна помощ се предоставят от застрахователя в застрахователната полица, а не от производителя в договора за покупка и/или следгаранционно обслужване. 2. Практиката на СБА наистина е такава - при паднал акумулатор - подаване на ток за придвижване на собствен ход до най-близкия сервиз. Повторна услуга за същия проблем (вкл. и повторно подаване на ток) се заплаща. Тук проблемът е, че наистина са Ви "хлъзнали по пързалката" - нищо не е в състояние да зареди акумулатор, индикиращ едва 2V напрежение - и до Владивосток да карате, без да спирате и гасите, пак ще е същият резултатът. Трябвало е още след подаването на ток моментално да посетите сервиз, било то официален на Шкода или друг, за подмяна. Странното за мен е защо не са Ви поискали пари за репатрирането директно от СБА, а са Ви ги начислили от Еуратек. Но във всеки случай, тук страни по казуса са застраховател и СБА, така че търсете си правата при тях, най-вече при СБА, защо са Ви подвели с това "карай 1 час да се зареди" - това или е безкрайна техническа некомпетентност на служителя, оказал Ви помощ за запалването, или е умишлено действие за измъкване на пари. Производителят/вносителят нямат общо в случая.
    1 point
  3. Здравейте. Ще съм благодарен да публикувате тук копие от страницата на договор, общи условия или друго, където е упоменато правото и условията за ползване на безплатна пътна помощ при настъпване на гаранционен проблем. Би трябвало условията за ползване на такава помощ да са ясно описани. Аз също имам право на безплатна пътна помощ, макар и за по-стар автомобил, но тази ми възможност е предоставена от ДЗИ при сключване на КАСКО. В общите условия на полицата съвсем ясно и недвусмислено са описани всички ситуации, включително и пробег за ползване на пътна помощ. Ако според вашите гаранционни условия, гаранционна книжка, някакъв вид асистънс и т.н. имате право точно във вашата ситуация да ползвате 2 пъти пътна помощ, при това за един и същи проблем, би следвало приемчика да се съобрази с това. Но ако второто ползване на пътна помощ за един и същи проблем трябва да се таксува, тогава би трябвало да се обърнете към СБА. Също така бих се обърнал към СБА за некоректност. При замерени 2V на клемите на акумулатора, подаването на ток си е чисто измиване на ръцете. Или некомпетентност от страна на служителя на СБА, който ви е посетил. Защото и 10 часа да карате, няма да заредите акумулатора - дефектирал е и подмяната му е задължителна. Предполагам в Еуратек точно това са направили.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.