Да, има логика в това, което пишеш. Конкретно в моя случай, не бих възразил да бъда глобен от общината, ако става дума за тревна площ. Но тя няма да има основание да го направи, защото неподдържания тротоар е нейно задължение, както написа Пепи по-горе. Та прехвърлянето на топката през Столичен инспекторат към КАТ е "удобно решение". А съответно от Столичен инспекторат и центъра за градска мобилност са пълни тъпанари, защото ако реша да жаля за този тротоар и тяхното основание за вдигане на колата, най-вероятно ще спечеля. Трябваше наказанието да ми бъде заради неспазване на законовия минимум за свободен тротоар. Но пък като се замисля има и друго - ако почнат да вдигат за това определено от закона отстояние, трябва да вдигнат цялата улица, а тя е бая дълга. Явно се пазят от масово недоволство на живущите. Та затова съм приел, че съм спрял на грешното място, в грешното време и толкова. Там винаги има паркирали коли, даже се зарадвах, че е свободно и няма да обикалям. И често спирам там, но до сега е било само събота и неделя.
Неприятно е да си нарушител по принуда. Конкретно за София, паркирането по местодомуване става все по-трудно, дори и в крайните квартали.
Няма грижи. Темата е интересна и ако има развитие, лесно може да бъде преименувана.
В закона ясно пише къде и на каква височина следва да е поставен знака. Ако ще жалиш, добре би било да направиш снимка, за да се види, че на практика го няма. Нямам идея дали в еднопосна улица имаш право да правиш маневра, за да обърнеш автомобила в обратна на посоката на движение с цел паркиране. Ако няма забрана за това, полицая не може да докаже от къде си дошъл.