Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7308


  2. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      3

    • Мнения

      791


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11061


  4. C2H5OH

    C2H5OH

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2225


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 09/17/24 във всички области

  1. Точно така, Жоро е прав. Много съм доволен от комбинацията 1.5 и 7 степенното DSG. Сега, за да сме напълно обективни, трябва да имаме предвид основното - това не са състезателни, а семейни автомобили. Ако от тях се очаква да се режат и да се карат екстремно - няма да оправдаят очакванията ни. Караме Кодиак 1.5 TSi със 7 степенното DSG вече над 5 години. Колата се ползва както за градска ежедневка, така и за дълги пътувания, обикновено със 7 човека и багаж. Личното ми мнение е, че се справя страхотно и в двете ситуации. Навъртяхме и вече над 85 000 км, като може би 70% от тях са по европейските пътища. Двигателят е доста динамичен, кутията е доста добра, пътува се приятно и спокойно. Има цялата нужна мощност да се придвижва нормално, със 7 човека и голям бокс на тавана, пълен с багаж. Не усеща затруднения нито по магистрали, нито по планински пътища. Турбото осигурява достатъчно сила и при по-екстремни ситуации, при изпреварвания, при катерения - проблем няма. 2.0 двигателя е една идея по-силен, разбира се, но и този не се справя никак зле. Общо взето смятам, че комбинацията мотор/скорости е много добра. А и е хубаво да се вземе и в предвид факта, че говоря за най-голямото купе, на което Шкода ги слагат. На Карок, Камик, Скала нещата са още по-добре, по-леки купета, по-динамични, по-малък разход. Разбира се, много е важно също човек от каква кола се качва на такава Шкода, и какво очаква. Ако смяната е примерно от Астра 1.6 на такава кола нещата са едни, но ако се качва от БМВ 2.8 6 цилиндров бензин нещата са други. Тук вече всичко е строго индивидуално, особено откъм очаквания. Затова именно наблягам на това, че тези автомобили са семейни, градски, и приятни за пътуване по магистрали, планински пътища, общо взето среден клас универсален автомобил. И лично според мен се справят прекрасно в заданието си да бъдат такива. п.п. нещо друго важно искам да споделя като информация. Нашия кодиак се кара от мен и от баща ми. И двамата имаме тежък крак, не сме от кротките и спокойни шофьори. Общо взето караме си колите здравата, използваме им възможностите максимално, и на база на тази информация искам да споделя, че въпросният автомобил е един от любимите ни. За времето в което го имаме не е създавал АБСОЛЮТНО никакви проблеми. Малко са колите, които мога да похваля по този начин, особено новите автомобили в последните години. С всички други сме имали все някакви драми, от дребни проблемчета до големи, скъпи ремонти. А Кодиака, особено комбинацията 1.5 7DSG е здрава машина, поне до момента. Надявам се и занапред да е така.
    3 points
  2. Всеки, който е карал на писта, знае, че предния е този, който избира траекторията. Да, и Сайнц, както и Перез можеха да избегнат удара. Но и двамата разчитаха, че другия ще го направи. И, оборете ме, ако не съм прав, но и двамата не правят резки и/или неочаквани маневри. Съответно си е състезателен инцидент. Все пак, този отзад има по-добрата видимост към ставащото, огледалата във F1 са повече от малки, и е очаквано той да е този, който предотвратява инцидента. Ама Парез ... не го направи. Ама, понеже получих упрек, че не харесвам лимонадите (което си е факт де), да попитам пак - защо на лекето му се разрешава да изпреварва в условията на SC? Къде в правилника пише "За лимонадите може"?
    1 point
  3. Аз карам Голф Вариант с 1,5 ТСИ ДСГ и двигателят и кутията са ок. Няма какво да ви притеснява. Преди него имах 1,0ТСИ 95к. в Рапид. Ако не сте състезатели не го отхвърляйте с лека ръка в Камик особено във варианта 110к.с. Преобладаващите негативни мнения са предимо от хора които са чели нещо някъде но нямат личен опит. Мотора е напълно адекватен и достатъчен за малките купета.
    1 point
  4. @РусенскоВарено Ице, Честит Рожден Ден! Жив и здрав бъди, приятелю! Наздраве и весело празнуване!
    1 point
  5. Искам да споделя малко вЧепетления от уникалната събота вечер в Маргейт на лайфа на Орбитъл и Лефтфийлд. Бяха меко казано невероятни.
    1 point
  6. Не е тествал. Ако бъркам ме поправете. Мисля, на око, че Скала и Карок са еднакви или близки, като междуосие, ширина, дължина. Или на една платформа. +1 Мой мн. добър приятел си взе нов Карок 1.5 DSG преди година/има и Фолксваген Шаран дизел/. Коментирали сме го, не се е оплакал. Даже това лято ходи до Лондон с него. Иво @__smirnoff__ има Кодиак със същия мотор и кутия и е доволен. По-тежък автомобил и се придвижва прилично. Бяха го натоварили здраво със седем човека и ходиха до Прага. Скала 1.5 DSG е на дъщерята. Вече 5та година. Повече аргументи не мога да дам. п.п. Слагат го и на Октавия.
    1 point
  7. Ако си тествал Карок с този мотор и скорости , при Скала няма как да е по-зле , защото е по-лека и по-компактен автомобил. И с двете няма да сбъркаш. Успех в избора!
    1 point
  8. Бих отишъл до суседен град ако има наличен. Все пак са си пари.
    1 point
  9. Айде и от мене Bee Gees - Stayin' Alive (Official Music Video)_1_1.mp4
    1 point
  10. Карал съм Скала с този мотор и кутия. Нямам никакви забележки. Чудесен мотор откъм динамика и разход. Със 120 даде 5.5/100. Кутията работи адекватно. Превключва неусетно. Без забележки. Най-добре е да направите тест драйв, за да добиете някакви впечатления.
    1 point
  11. Ако се търси задължително кросоувър - от Рената мога да кажа добри думи за Каджар 1.3ТСе 160к.с., 2019г.. Много приятен и лек за каране, много удобни седалки и достатъчно просторен (дори за моите 190+см), много ергономичен във всяко отношение, доста добра динамика, стабилен, добра изолация и приличен разход на извънградско (7.5-8 ако не се прави човек на състезател). В града си е лаком - купето си е бая тежко, а моторчето все пак е само 1.3. Автоматът EDC се държи доста прилично, но на усещане ми е по-скоро като роботроник, не като истински автомат. На магистрала/извънградско е чуден - реши ли човек да изпреварва, колата просто дръпва, но на градско сякаш превключва с идея по-късно, на по-високи обороти отколкото очаквам. Наблюденията ми в/у DSG са доста бегли, но сякаш са много по-коректни като поведение. Като цяло е вариант, но не твърдя че е по-добър от Шкода Карок (не съм сядал даже в такава) просто казвам какви са моите наблюдения в/у модела.
    1 point
  12. Може да видите и Скала или Фабия (Монте Карло) също, ако не държите на повдигнат автомобил. DSG-то е ОК, особено като е ново. С тези километри сте точно за бензин. Не знам как е конкуренцията, но Шкода определено е добра сделка за тези пари. Успех!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.