Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 10/01/24 във всички области
-
Един демонстрационен клип на новите "Екстри" AQMUK_AbOj39yS-Ix497CEyXbBjifQz_kNbYHA0PrcGFjbYhjacD6NATqbh19jETe-6hSFeqmY3vIDoIJ0wEL-U4.mp47 points
-
Дълъг пост!!! Почваме още от май месец. Не се разминахме без балове! Имаме си и почти точно копие в мащаб. Започва се с работата, след като налепих фолио на колонките, реших да сменя и уплътненията на стъклата, с такива от новия модел, които излизат от колонката. Решението го взех защото ми писна да шуми вятъра през стъклата. Ето каква е разликата. Стари: Нови: Стари: Нови: Така и така бях разглобил вратите освежих и дръжките. Както и колонките между стъклата. След това се заех със задните седалки. металната им част беше силно изкривена ръждива, на места скъсана и липсваха пантички. Иво @smirn0ff ми подари един добър салон. Разтапицирах го, почистих металната основа и я боядисах След това ги сглобих. След като поскръцването от седалките изчезна се повозихме доста активно. Един ден разглобявайки един Фиат Купе си харесах бутони за ел. стъкла и се сетих, че миналата година бях купил машинки за ел. стъкла от Роската @Rosen Raychev. Взех бутоните и почнах да си играя с машинките. Взех от Данчо @roodnb врати за експерименти и разглобих един 120 механизъм и моторче за фелиция. Изрязах излишния материал от стойката и заварих шпилки на новите 120 размери. Запоих кабели съобразени с цветовете на заводската инсталация. Залях с топъл силикон. Боядисах стойката. Сглобих всичко заедно. И го монтирах във вратата Стана доста заводско, но се оказа, че бутоните нямат ревърс и последва жокер "Помощ от приятел" Обадих се на Гената @The Best Forman той ми обяснява 30 мин по телефона как да го навържа и на края ме попита "не ме разбра нали". След моя положителен отговор Гената дойде и навърза едни релета с едни кабели и стана още по не разбираемо за мен. Помолих го да ми направи схема на свързване защото така на бързо навързано не ми харесва, въпреки че работи и той ми начерта... До колкото ме познавате, дали разбрах кво ми чертае... На следващия ден горд от себе си, че напълно сам съм разбрал кой кабел къде ходи, начертах разбираема от мен схема и я пратих на Гената. Той каза, че съм *** и тва не е схема, а рисунка... Въпреки всичко, по тази рисунка успях да си направя едно инпровизирано модулче в кутия от секретни болтове. Като също съобразих цветовете с тези на заводската инсталация. След като всичко беше нагласено и работеше "на тезгяха" дойде време да се помисли как ще се вкара в колата. Освен че исках да направя ел. стъкла имаше и доста проблеми наследени от бивши собственици. Инсталацията беше паяжинообразна, без път и посока в живота. Принудителното включване на перката беше изведено по този начин. Кабелите на колоните във вратите, бяха по този начин. Самите говорители бяха вързани директно за кората, която естествено провисваше и си чупеше щипките при всяко отваряне. Бутоните за газовата бяха навити на инсталацията лично от мен, при първите въпроси зададени от хората с новите БМВта и Кодиаци, за да не се вижда, че има газ. И така събота сутрин вкарах колата в халето на Данчо @roodnb и разглобяването започна. Наложи се да сваля и 4те врати за да вкарам кабелите за централно заключване, ел. стъкла и колони в "гофрета" за целта продупчих колонките и вратите. На финала инсталацията изглеждаше така. 1.Направи се нов сноп за бутоните на газовата които се скриха в жабката. 2.Бутона за нощна лампа беше заменен от оригинален ключ за фарове качен на таблото (клавиша ще се подмени с такъв за парно без нагревател) 3.Евгени @The Best Forman монтира автоматични дневни светлини в късите работещи на 30% 4.Подмених цялата инсталация на озвучаването, като се монтираха филтри на високите и сериозни кабели за всички говорители. 5. Монтира се новата инсталация за ел. стъклата с псевдо модулчето от релета. 6. Пусна се инсталация за допълнително осветление в краката при отваряне на врата. 7. Пусна се инсталация и се монтира централно заключване. Освен кабеляците, монтирах говорителите на вратата а не на кората. Сложих изолация на пода. И след това започнах монтажа на всичко на обратно. Бутоните за ел. стъклата скрих в пепелника, като им изработих подходяща стойка. Реших да се сменя Кенулда със Сони, заради повечето опции. Сонито има CD сMP3, Bluetooth, Handsfree, AUX, USB и тн и тн Винаги много ме е дразнело как виси под таблото... За това си поиграх да го скрия. След това, монтирах плафоните за в краката. И за финал редукторен стартер. И за финал сглобих целия интериор и боядисах всичко което издаваше че е била жълта... (тва по тавана не е "звездно небе" а мухи!!!) Мислех че колата е готова за път, излъсках я и натоварих багажа на Задномоторна среща 2024. В последния момент се наложи да пропусна срещата и звъннах на Данчо @roodnb да я вземе и да пътува с нея, поне той да си направи кефа... То голям кеф... звънна ми че на 18тия километър от магистралата колата е огаснала в движение. Отидох да помагам, но се оказа, че съм безсилен и издърпахме колата до бензиностанция на 21вия километър. След кат проверих всички кабели, гориво и тн. установих, че няма искра. Набедих комутатора и звъннах на Гената @The Best Forman, и той дойде доста бързо с комутатор в ръка... Гмурна се да го сменя... Но без успех, колата не запали и с "новия" комутатор... Не след дълго открихме виновника... Щифта на зъбното колело на привода на делкото беше се извадил и всичко се беше разпаднало. С 300 зора изкарахме всичко от при веригата и почнахме да мислим как да си изработим щифт на пътя... ползвахме Т20 Зпалихме я някак и тръгнахме към София... Но не за дълго, колата отново угасна в движение... Помислих си, че всичко се е разлетяло пак, но се оказа че не сме защипали добре дистрибуторната капачка и тя беше станала на парчета... Закърпихме положението и потеглихме отново... И така приключението завърши в два през нощта, отново на двора. За сега съм и сърдит и не я поглеждам вече 2ри ден!!!7 points
-
Weekend-а приключи! Беше много яко , макар и в по-камерен състав , изкарахме си страхотно както в хотела , така и на парада в Стара Загора. По долу ще кача снимките направени от мен Ивчо ги пуска пре прегледа А тази даже си пази стикера от първия преглед Тези дни ще кача и останалите , само да ги сваля4 points
-
Що бе - да те вози с неговата. Сядаш отзад и всеки път като направи глупост по един задвратник .....имам усещане че за 2-3 километра ще изяде повече пердах отколкото за цял живот до сега @maxrpm Ицо имаше предвид не да си 3 метра под ватмана, а да си на под 3 метра разстояние от него. 3 под ватмана си е 2 feet under1 point
-
Тази седмица се пада първата неделя от месеца. Ела на НИМ, само си избери с коя от двете да дойда, за да направим един "шеВ" до Черни връх и обратно. Ще забравиш за 1,9 тди, а за Мегани и всякакви други боклуци изобщо няма и да се сетиш.1 point
-
1 point
-
Срещата си беше супер. Беше супер спокойно и тихо в Старозагорските Бани , имаше си басейн и джакузи със минерална , вода , имаше си и студена бира. А най якото беше че всичко това се съчета супер с гледка към колите Аз лично си прекарах, супер , починах си , събрах желание за работа по мойта , когато излезе от боя и вече нямам търпение да я подкарам Ето тук са и малко снимки от мен - Поздрави на всички1 point
-
1 point
-
1 point