Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      8

    • Мнения

      336


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      11061


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2686


  4. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      9936


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/07/24 във всички области

  1. Гледам нещо се раздвижи разделът, та реших и аз да споделя някоя друга снимка. Ще започна от там, че измина едно много готино лято с много спомени и хубави моменти покрай Ръсти. Всеки уикенд да не кажа и всеки ден разходки и събиранки с приятели и семейство: По сбирки: Ако сте следяли внимателно разказите на @__smirnoff__ тук съм на гости в едно много специално място за бяла японка с надпис Rusty на решетката През деня на работа с колегата се надбягваме за сянка: Вечер по кафета Чат-пат да се изкъпем: Пък след това малко да се лигавим Разбира се не минахме без проблеми и разни ремонти, все пак колата си има характер, който се оказа, че не е от най-лесните - започнаха да ми вият всички предавки в кутията адски много, толкова, че дори не мога да чуя мотора. Еми реших се и се хванах една събота всичко долу да сменяме кутия: Покрай нея на няколко пъти ми протичат и двете помпи на съединителя, като се оказа, че ремонтните комплекти, които имам вършат работа за по не повече от седмица - накрая се принудих и си взех по 1 китайска. След това една вечер както си карам, тръгвам да отварям шофьорския прозорец и взе че ми пропадна във вратата - скъсана точкова заварка на планката на стъклоподемника. По закон това се случи в най-големия порой, но успях да го подпра набързо. На следващия денн заварихме, боядисах и обратно на колата: На ред с всичко лека полека колата започна да държи по висока температура, като си мислех, че след свалянето на мотора не съм обезвъздушил като хората. Да ама не. На няколко пъти изби вода от маркучи и веднъж от тялото на термостата, но диагнозата беше ясна - гарнитурка: Намерих си хром лайстни по вратите: Реших, че искам малко промяна в джантите. В предишни постове имаше дискусия относно какво да се случва с тях, честно казано имах план да ги пребоядисам в центъра в rosegold metalllic и да им полирам част от канта като сменя болтчетата с нови неръждавейка. Оказа се, че болтовете дет бяха на джантите не са болтове, ами просто пластмасови тапички, които нямат вадене. Скъсах всеки един от тях, разпробих, направих резба и си купих новички истински болтове: Така и така боята падаше, понеже някога са боядисвани с някъв спрей без даже да се подготвят, реших да се заиграя да видя как ще ми хареса. Първо полирах част от борда и много ми хареса: Но след това се замислих, че винаги съм искал компонентни джанти с цял полиран борд, които не мога да си позволя за сега и затова премахнах боята до центъра: За жалост много ги е хванала корозията и не мога да докарам огледалният ефект който искам, но и това ще се случи някой ден ако остана с тях. Следващото по списъка, което адски много ме дразнеше е, че на тази височина на всяка дупка, стаб щангата бие в легена на резервната гума, като удърът който се усеща е все едно се разпада цялата кола - взех идеята от @roodnb и си направих две планки 8мм, за да я изнеса надолу, резултатът е много добър: Сега може би идва най-интересното. В началото на лятото като отидох в сервиза се запознах с новия ни колега Веско. Видя ме с каква кола съм и се почнаха едни приказки как навремето с брат му били редовни по сбирките на клуба и как са имали няколко фелиции, фаворит, 120ки и дори гарде/рапид, който поради ред причини не е успял да се вкара в движение и го разкостили, за да му ползват частите. Веднага наострих уши и питах дали има нещо останало, като ми обеща някой ден след работа да мина да прибера табло с уредите от рапида, както и някоя друга останала част от 120ка. Седя в нетърпение цяло лято и чакам да дойде момента, в който най-накрая ще имам оборотомер. Към края вече наближи преместването ми в София и се разбрахме за ден. Слизаме в мазето и докато намерим къде точно е таблото едно по едно от кашоните излизат интересни неща Наблъсках всичко в колата, като остана само шофьорското място свободно... А тук се кефя как клекна с багажа :)) Веднага до сервиза да разтоваря всичко посред нощите и да видя какво ще се монира идните дни: Както виждате от рапида не е останал само километража:) Не се стърпях и още на следващия ден почистих и сложих новите волан и скоростен лост: След това се хванахме с един приятел да освежим таблото: Веднага монтаж и тест: Стана много приятно, следва да намеря хром рингове около уредите или евентуално да ги боядисам тези в имитация на хром и да ползвам идеите на @malkiq за интериорно осветление. За ел. стъкла вече имам и други възможности, но да видим кога ще се монтират...
    8 points
  2. Временцето беше, като поръчано! Излизайки от нас валеше порой, по околовръстния път (10мин каране) вече ръмеше, а на НИМ си беше слънчево! А ей тук събрахме Левски и ЦСКА рамо до рамо
    3 points
  3. Твойте недохранени немски мулета не си заслужават да си давам зор с Лагуната - ще те опукам с 60-те кончета на картинга - аматьор За джантите казах и аз - кат' за истински хот род - тръшнат на асфалта, лош, ръждив.....абе хулиган. Зарежи му на Генчо модните залитания - влезна в критическата и почна да се вдетинява За Росен ясно - за ко му е иначе на нормален човек да се вре у Софето. Не че като ги гледам с Ивчо, Коце, Данчо и т.н. са точно в графата "нормални" де Важното е че е мераклия и постепенно ще я изпъне както му харесва, сбирщайн или не - тук като гледам няма един дето да е тръгнал с пачките напред. Желание есть, деньги нашлись П.П. Утре ще се чуя с едно бивше гадже и ще видя при нея останало ли е нещо от старата й 105-ца - последно имаше поне 4-ри оборудвани врати и разни насипни дреболии. Даже може да скоча до карловско ако има нещо за извлачване.
    2 points
  4. Гена теб кой та бие да звъниш? Мани миксера, тури нормален мотор, па си плескай джантите къвто цвят щеш - като ти е достатъчно бърза колата няма кой да те догони да ти каже къв' си сельо То ясно че засега ще са джанти със закачена кола за тях. Едно по едно Просто подсказах вариант за махане на язвите и докарване на огледален блясък. М/у другото в ретро форума имаше един момък от Варна, който се занимаваше с полиране на хромирани детайли - 105L май му беше ника. Може да помогне с някоя идея предполагам. А за цвета....аз просто харесвам червено и затова го споменах. П.П. Лично на мен това ми харесва, ама не е за всяка кола:
    1 point
  5. Ей ще ви .. у дизайнерите .. миналата година се засилих да променя зимната визия на Фабията и десет човека скочиха да ме убеждават каква цигания ще стане , ама инак на Колин Макрии Субаруто било култово , на Марта и отивали , само на Фабията щело да е цигания .. я оставете Росен да си прави колата както му харесва!
    1 point
  6. Пепи , от сега нататък само ти ще ми снимаш колата .. аз не мога да я докарам толкоз лъскава и след миФка
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.