Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      336


  2. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2332


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7308


  4. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1595


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/08/24 във всички области

  1. Гледам нещо се раздвижи разделът, та реших и аз да споделя някоя друга снимка. Ще започна от там, че измина едно много готино лято с много спомени и хубави моменти покрай Ръсти. Всеки уикенд да не кажа и всеки ден разходки и събиранки с приятели и семейство: По сбирки: Ако сте следяли внимателно разказите на @__smirnoff__ тук съм на гости в едно много специално място за бяла японка с надпис Rusty на решетката През деня на работа с колегата се надбягваме за сянка: Вечер по кафета Чат-пат да се изкъпем: Пък след това малко да се лигавим Разбира се не минахме без проблеми и разни ремонти, все пак колата си има характер, който се оказа, че не е от най-лесните - започнаха да ми вият всички предавки в кутията адски много, толкова, че дори не мога да чуя мотора. Еми реших се и се хванах една събота всичко долу да сменяме кутия: Покрай нея на няколко пъти ми протичат и двете помпи на съединителя, като се оказа, че ремонтните комплекти, които имам вършат работа за по не повече от седмица - накрая се принудих и си взех по 1 китайска. След това една вечер както си карам, тръгвам да отварям шофьорския прозорец и взе че ми пропадна във вратата - скъсана точкова заварка на планката на стъклоподемника. По закон това се случи в най-големия порой, но успях да го подпра набързо. На следващия денн заварихме, боядисах и обратно на колата: На ред с всичко лека полека колата започна да държи по висока температура, като си мислех, че след свалянето на мотора не съм обезвъздушил като хората. Да ама не. На няколко пъти изби вода от маркучи и веднъж от тялото на термостата, но диагнозата беше ясна - гарнитурка: Намерих си хром лайстни по вратите: Реших, че искам малко промяна в джантите. В предишни постове имаше дискусия относно какво да се случва с тях, честно казано имах план да ги пребоядисам в центъра в rosegold metalllic и да им полирам част от канта като сменя болтчетата с нови неръждавейка. Оказа се, че болтовете дет бяха на джантите не са болтове, ами просто пластмасови тапички, които нямат вадене. Скъсах всеки един от тях, разпробих, направих резба и си купих новички истински болтове: Така и така боята падаше, понеже някога са боядисвани с някъв спрей без даже да се подготвят, реших да се заиграя да видя как ще ми хареса. Първо полирах част от борда и много ми хареса: Но след това се замислих, че винаги съм искал компонентни джанти с цял полиран борд, които не мога да си позволя за сега и затова премахнах боята до центъра: За жалост много ги е хванала корозията и не мога да докарам огледалният ефект който искам, но и това ще се случи някой ден ако остана с тях. Следващото по списъка, което адски много ме дразнеше е, че на тази височина на всяка дупка, стаб щангата бие в легена на резервната гума, като удърът който се усеща е все едно се разпада цялата кола - взех идеята от @roodnb и си направих две планки 8мм, за да я изнеса надолу, резултатът е много добър: Сега може би идва най-интересното. В началото на лятото като отидох в сервиза се запознах с новия ни колега Веско. Видя ме с каква кола съм и се почнаха едни приказки как навремето с брат му били редовни по сбирките на клуба и как са имали няколко фелиции, фаворит, 120ки и дори гарде/рапид, който поради ред причини не е успял да се вкара в движение и го разкостили, за да му ползват частите. Веднага наострих уши и питах дали има нещо останало, като ми обеща някой ден след работа да мина да прибера табло с уредите от рапида, както и някоя друга останала част от 120ка. Седя в нетърпение цяло лято и чакам да дойде момента, в който най-накрая ще имам оборотомер. Към края вече наближи преместването ми в София и се разбрахме за ден. Слизаме в мазето и докато намерим къде точно е таблото едно по едно от кашоните излизат интересни неща Наблъсках всичко в колата, като остана само шофьорското място свободно... А тук се кефя как клекна с багажа :)) Веднага до сервиза да разтоваря всичко посред нощите и да видя какво ще се монира идните дни: Както виждате от рапида не е останал само километража:) Не се стърпях и още на следващия ден почистих и сложих новите волан и скоростен лост: След това се хванахме с един приятел да освежим таблото: Веднага монтаж и тест: Стана много приятно, следва да намеря хром рингове около уредите или евентуално да ги боядисам тези в имитация на хром и да ползвам идеите на @malkiq за интериорно осветление. За ел. стъкла вече имам и други възможности, но да видим кога ще се монтират...
    2 points
  2. Чаво, това е повече от ясно. Но, както сам си отбелязал, често се виси в задръстване заради калник, броня и т.н. - ей това може да се избегне. И хич не е трудно.
    1 point
  3. Трябват ти и хром тасове. Няма да е лошо с хром рингове. И при съвременните пластмасови коли се върна тази мода. Ти си търси, пък може да изскочи такова табло. Аз не бих правил нищо друго по уредите. Намери си още един оборотомер и тогава експериментирай. Сигурен ли си?
    1 point
  4. по принцип 190 не много сравним с 270 кс аз винаги се ориентирам в https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=272&powerunit=2 https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1&vehicletype=1&power_s=190&power_e=190&powerunit=2 бензиновият в София според мен под 12л трудна работа дизеловият около 10 с много леко каране дори под 10 може да слезе За ДПФ ако пътуваш някъде всяка седмица за уикенда е достатъчно, но ако с месеци не се изкарва от града бих се замислил за бензиновият
    1 point
  5. За такова каране - бензин. 1. Всяка кола ако се натиска прилично - гори масло. Не знам да има проблем с горенето на масло при 280/272 ако е подържан грижливо. 2. Разход на бензин в София - под 11-12...на дали. На дълго - 9/100. Е, ако се влачи човек с 80 км/ч. може и надолу да падне вероятно. 3. Лично аз не се сещам за проблеми и някакви фрапиращи неща. За дизела - пак ще харчи в града вероятно около 9-10 при тея задръствания. На дълго е ОК. Регенерацията започва при зададени параметри. Щом повече в града ще се кара - по-често ще са. За сервиз - или при @Pepino или Трансексперт. Какъв е бюджета за бензинов автомобил?
    1 point
  6. Мери се докато колата работи на бензин, след това докато работи на газ. Затова и прегледа е по-скъп от стандартния. Но ако има проблем и стойностите се завишени, докато колата работи на бензин, ще те върнат, нищо че си екологичен на газ.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.