Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 10/11/24 във всички области
-
3 points
-
Работи, но само с видеоматериал. Иначе е “моята приказка срещу твоята” и нищо не се случва. Имам един приятел дето редовно пуска записи от регистратора му. Обаче за всеки сигнал го викат да дава свидетелски показания. Който има свободно време да действа.2 points
-
1 point
-
1 point
-
https://www.24chasa.bg/bulgaria/article/19098585 Отиде си още един от ГОЛЕМИТЕ1 point
-
1 point
-
Аз последните 7 години смених 2 комплекта Viking. Доволен съм, безпроблемно се движа. То, няма много сняг, а и аз карам сравнително внимателно... А ги смених, заради възрастта. Иначе изглеждаха като ден първи след 4 години. Странно, но са меки и хрупат добре в малкото сняг в който съм ги карал.1 point
-
Не се занимавай с глупости и направо свързвай! Не вярвам да дъниш на максимална мощност с часове. Освен това не знам с какви проводници ще свързваш, но нищо чудно и да ги докараш там някъде.1 point
-
А аз НЕ съм. Сам знаеш защо. От моята камбанария погледнато, всички тези т.нар. "мерки за намаляване на трафика" са мерки за увеличаване на задръстванията, за увеличаване на платените парко места (с цел печалба) и са напълно в погрешна посока. Не качиха хората на адският, а само направиха града още по-трудно проходим. На база фактът че центъра на София е проектиран за 100 000 души, няколко хиляди каруци и едвам няколко автомобила е ясно че няма как лесно да се разширят улиците, но това да ги правиш още по-тесни е МАЛОУМНО.1 point
-
Изключително доволен съм от зимните Barum и Debica, стабилни и дълготрайни бяха и двата модела, размер 195/65/15, още когато бяхме задружни с Октавия 1, а не като сега сектанти разделени - луд с двойка vRS, шашав с тройка малокалибрен биндзин, че и улегнал със Супърб 3 4х4. @zloQQ, @PRR1 point
-
Велко, трафика не се намалява с тапи, а със смислена реорганизация. Винаги давам за пример Виена и Загреб. Във Виена малките улички са еднопосочни и се редуват в посоката си. Така няма насрещен трафик и "съпротивлението" при движение е минимално. В Загреб трамваите са в края на платното, плътно до тротоарите. Така хем няма "ама спрях за 2мин", което е ежедневие по Черни Връх, хем няма нужда пътниците да пресичат пътното платно. Третия пример, който обичам да давам е Антверпен - там трамваите и автобусите се движат по специално отделени платна. Реално качиха автобусите върху трамвайните линии и там друго освен ГТ не се движи. Съответно няма задръствания и ГТ се движи повече от предвидимо. Това са три елементарни примера, които, по неясни причини, не се прилагат в България. Само си представи как се отпушва бул. България, ако автобусите бяха върху трамвайните линии! Или как щяха да изчезнат паркиралите коли по Черни Връх, ако трамвая не беше в средата, а в края! Нямаше да има и нужда от "островчета" и пресичане и в други райони на София. А трамвайните линии по бул. България ги правиха само преди няколко години! Но, както писах, не смятам, че промените се правят с цел решаване на проблеми. Правят се за да се симулира дейност. И, както всяка реклама, колкото повече шум, толкова по-добре. Независимо дали шума е за добро или лошо. И, междувременно, при всеки удобен случай звъня на 112 да подавам сигнали за неправилно паркирали, дупки, ПТП-та и т.н. и т.н. Това мога да направя - това правя. Другото е гласуването, което гледам да не пропускам.1 point
-
О, не знам, какви проблеми се решават. И изобщо дали е създадена тази реорганизация за нещо подобно. Според мен е с цел да се намали трафика в центъра и да се увеличи възможността за ползване на велосипеди и ГТ, създавайки повече място за тях. Мога да коментирам само паркирането. Пускам си аварийни щ, за да предупредя този зад мен като видя място за паркиране и...паркирам. Дали ще паркирам напред или назад не е от значение, защото при потегляне е обратната маневра и все в един момент, тези зад мен ще трябва да ме изчакват (дали като влизам или излизам от мястото. Та специално за паркирането - аз, проблем не виждам. А местата са по диагонал според мен, за да има място за повече коли. Ако си бяха останали успоредно - щеше да има повече платна, но както писах - мисля, че не се прави, за да се увеличи пропускливостта. Гена, аз си спирам преди да се покажа на велоалеята. Достатъчно добре се вижда, че е широка и разграфена по подходящ начин, за да се сети човек, че е двупосочна. Е, аз все пак и колело карам, та да речем, че знам, какво да очаквам. Просто казвам, че аз като минавам по този маршрут не срещам никакъв проблем с нищо. Дори на Руски паметник в 98% от минаванията ми - не спирам. Като видя да се блъскат в трамваите там и ми става смешно. "Еми, спрях заради пешеходеца и трамвая ме удари..." Е, добре де, не видя ли, че идва трамвай и има пешеходци, които наближават пътеката? Логично е да спреш преди релсите... Ама стадото си е еб@ло макята1 point
-
Бай Пешо, пазачът на градския парк, правел нощен обход. Когато минавал край една неосветена пейка той чул недвусмислени сладострастни звуци. Пазачът попитал строго: - Доброволно или насила? Чул се мъжки глас: - Доброволно. Бай Пешо се сопнал: - Не питам теб! Тогава се чул и женски глас: - Да, доброволно. Бай Пешо продължил пътя си. Зад един вековен дъб се чувало чувствено пъшкане. Пазачът пак попитал строго: - Доброволно или насила? Чул се мъжки глас: - Доброволно. Бай Пешо се озъбил: - Не питам теб! Тогава се чул друг мъжки глас: - Да, доброволно. Накрая бай Пешо стигнал до градинския фонтан. Точно в средата на фонтана имало статуя на прекрасна гола жена. А някъде наблизо в тъмното се чувало многозначително тежко дишане. Пазачът попитал строго: - Доброволно или насила? Чул се мъжки глас: - Доброволно. Бай Пешо се троснал: - Не питам теб. Тогава се чул същия мъжки глас: - Е, то други няма!1 point
-
От завист. Не мога да имам прическата му. Не мога да докарам тумба хипстърки (и хипстъри), които не са наясно със сексуалната си ориентация и основен приоритет в живота им е да лющят бира по парковете до оргазъм, само като се появя. И още куп други неща, които не мога, а той може. Живота просто не е честен и то ме избива на някъде.1 point
-
Toyota се връщат във F1. Ще следя с интерес, но се съмнявам да има видим ефект следващите 1-2 години.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Пепи , от сега нататък само ти ще ми снимаш колата .. аз не мога да я докарам толкоз лъскава и след миФка1 point
-
Усещам как при Пепино се появява нова услуга - софтуер за преглед1 point
-
Колега, имаше един хубав лаф: "С пълен г*з лесно се п*рди". Скъпи удоволствия са кайтсърфа, уиндсърфа, яхтинга, парапланеризма, ретро автомобилите, автомобилът "за събота и неделя". Тези неща голяма част от българите не могат да си ги позволят. Автомобилът в днешни дни се е превърнал в необходимост, а не "скъпо удоволствие". Погледни какъв е автопаркът във Враца, Нова Загора, Казанлък, Видин, Шумер и пр. Това не е защото на бай Петър от с. Турия не му се иска да кара Тесла, а защото със заплатата в завод Арсенал може да си купи "нова кола" - 10-годишна Октавия-3 в "перфектно състояние" на 300,000км. и то ако изтегли един малък заем към парите от продадената нива. Ако не изтегли заем, ще си купи Октавия-1 1.9TDI "уникат" с малко тръгнали калници. С колата ходи на работа в завода, пазари, води на лекар и купува лекарства на 90-годишната си майка, защото в селото и ветеринарен фелшер вече няма. Автобусите "Чавдар" до селото са по два пъти на ден, ако стигнат. Кварталната бакалия човечецът зарежда с 30-годишен Форд Транзит. На бай Петър няма едва ли ще му останат още 5-7,000лв. да си оправи "афтъртрийтмънта" на "новата" Октавия. Човекът от селското магазинче отдавна събира за нов бус, защото му е писнало да лежи под този. Общината от 10-години обещава да пусне нови автобуси по 4 пъти на ден, ама до там. И така са всичките му останали 100 съселянина, които не са се изнесли по София, където да работят по-високоплатено и могат да си купят 10-годишната Октавия-3 без да теглят заем. Като минават покрай шоурума на Шкода, гледат новия Enyaq и си викат "Майка му стара....". После им идват сметките за парното, семестриалните такси на децата, таксата за частната детска градина, ремонта на панелката и.....отиде Enyaq-а и екологията на кино. Никой не би отказал да кара нов автомобил. Едва ли някой щеше да се занимава да избушва DPF-и, катализатори, да "ръга XADO", да тества с какъв бензин ще мине преглед, да обикаля отчаяно по квартални сервизи и пр., ако можеше ей сега да извади едни 40-60,000лв. за нов автомобил и на всеки 3-5 години да доплаща, за да го сменя с нов. Друг е въпросът, че ако тръгнат да проверяват изпилените еко-норми на новите автомобили, само след някоя друга година експлоатация ни един няма да мине.1 point
-
Много не вярвам на такъв тип сайтове. Иначе явно директното подаване към МВР/КАТ работи. Ще го пробвам при следващ случай. Що се отнася до подаването на сигнал на 112 - не работи, ако няма ПТП и в района няма камера. Иначе е моята дума срещу твоята.0 points