Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/17/24 във всички области

  1. Не бе Пепи - нямах предвид вие дали се сещате, а разните журналя и управници. За нас ясно - ние сме ползувателите, ние висим в тези тапи.
    1 point
  2. Като напишеш "Екстра локусен човек с липса на елементарни икономически познания" в Гугъл, това мнение трябва да излиза Най-ироничното е, че с вдигането на МРЗ точно хората като автора страдат в дългосрочен план...
    1 point
  3. От опит мога да кажа какво се правеше на ГТП, за тези които не са запознати или не са проявявали интерес до сега, понеже карах средно по 2-3 коли на седмица на ГТП. След събиране и проверка на документите: 1. Измерване на спирачно усилие. При единично предаване валовете се въртят в една посока, при 4х4 в различни посоки. Поредността - предна ос, задна ос, на крачна спирачка и още веднъж задна ос на ръчна спирачка. Ако не им харесат стойностите повтаряме теста за ръчната отново с крачна спирачка, за да мине. Тук ще вметна че на един от пунктовете, който използвах имаха тресачка за проверка на амортисьори, много полезно оборудване, поне за мен. 2. При мерене на емисии има една сонда, която се пуска на мястото на щеката за маслото, за да мери температуарата. Практиката беше масово да се грее със запалка и да се метне някъде покрай мотора докато трае измерването. -Дизел - подава се газ до към 2000 rpm, 3-4 пъти -Бензин - задържа се на около 2200-2300 rpm за няколко секунди 3. Преглед на светлини и най-вече късите дали са добре регулирани. 4. Окачване и ходова част - оглед на канал или подемник, в зависимост от оборудването в пункта. 5. На някои пунктове са ме проверявали за наличие на оборудване - пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка, проверявали са ми дали всички колани работят и т.н. Тези неща са рядкост. Та малко странно, но явно софтуерът позволява да се мине теста и без натоварване, а само на празен ход, което не е много редно, но поне твоята кола се поддържа, та не мисля, че би имал проблем с минаването, по какъвто и да е начин.
    1 point
  4. Месец и кусур по-късно - термометърът е монтиран: За датчикът използвах да разпробия една тапа на термостата на чието място, при други модификации на двигателя, стои температурен датчик. Голям зор беше докато вкарам кабелите в коша, но се сборих. Дребно усложнение се яви моят инат - исках да взема + след контакт някъде под капака, на достъпно място и да не барам по контактният ключ, но след няколко замервания, няколко споменати близки кръвни роднини и възхваляване на френският инженерен гений го сборих и това. Накрая всичко светна, заработи и ГРЕДА - на студен мотор отчита 50 градуса, загрее ли качва на 120 и повече не пада. Т.е. термометърът не работи коректно - чакам новият по гаранция. М/у другото, за да не се плаши Гената от състоянието на жиците, всичко е направено на хубави снопове, увити с текстилен изолирбанд. Същото се отнася за окабеляването на колонките за които писах в друга тема и които няма да сложа скоро, защото си смениха собственика "по вторият начин"
    1 point
  5. Имаше някаква промяна - моята бивша Октавия, при последния си преглед 12.23 стана от 2ра на 3та категория. Казах им на тези от пункта, че са се объркали, а те ми отговориха, че имало промяна в закона/наредба.
    1 point
  6. Много автобуси не ползват джоба, защото после никой не ги пуска, трябва да чакат. А реално са с предимство при потегляне от спирка - нещо, което много шОфери са забравили или изобщо не са научили, когато са карали куросвете за книжка: Чл. 67. Водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да намали скоростта, а при необходимост и да спре, за да позволи на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да извършат необходимите маневри, свързани с потеглянето им от обозначените спирки. Това не освобождава водачите на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да вземат необходимите мерки за безопасност.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.