Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 10/24/24 във всички области
-
2 points
-
За тикива инфантилни хаФтомобиле си има цака - с въртока и ламаринката притискаш буталото , а с ключа за флекса въртиш1 point
-
1 point
-
Да, там е много тегав цокъл за намиране на качествен лед. А иначе на задната, колата е оригинално от завода с ледове.1 point
-
1 point
-
6. Снопът е прокаран до задната част на петата врата. Свързано е и релето (виси най-долу на снимката): Снопът и релето са културно изолирани (да не дрънчат при минаване през неравности) с дунапрен (след това са пристегнати с любимите...опашки на свинята): И цялото това "вързопче" е заковано със свински опашки в кухината на багажника: 7. Супърб II facelift има 2 бутона за отваряне на багажника - един за отваряне тип седан (ляв бутон, точно в средата на багажника) и един за хечово отваране в дясно (префейса има само един бутон). Логично, зашихме камерата на мястото на централния бутон (то пак си има бутон за отваряне, но е по-къс). От задната страна на камерата се наложи да я прихванем с планка от Рапид (ако не ме лъже паметта), като @JORDITO си е играл и си е изрязал гумени уплътнения (беличкото между планката и боята на багажнила), за да не ляга планката директно върху метала (или върху прокъсаните прозрачни фолиа), а и с цел да изолира по-добре от влага: И самата камера: 8. Следва прокарване на видео кабела през тавана до медията на колата: И накрая малко образ Евала, Жоре, майстор си!1 point
-
@JORDITO каза, че само балъците нямали камера за задно виждане, а баш майсторите само с такава паркирали... От днес нататък съм в клуба на баш майсторите Процесът продължи ок.4 часа: 1. Всичко започна с малко разпарчетосване на пластмасарии с една палава оранжава шпатулка: 2. Набрахме малко ток от запалката в багажника (тук се вижда директно резултатът, т.е. токът вече е краднат, кабелът е изолиран и през "запалката" пердаши нагоре към горната част на багажника, за да влезе през гумения маншон в петата врата, който се вижда на следващата снимка): 3. Кабелът с тока, който взехме от запалката трябва да се промуши през гумения маншон (врътня е!), за да стигне до багажника. Виждат се и кабеляците, които вече са прокарани през маншона: 4. И разкостихме багажника: 5. След като кабелът премине през маншона, той трябва да се отправи, образно казано, в посока регистрационната табела. Супърб II, както знаете, е с двойно отваряне (twin lock). Тази система все едно има два чифта панти - веднъж за отваряне тип хечбек и втори път - тип седан. Това затрудни процеса, защото след достигане до петата врата, кабелът първо трябва да се прокара през извитата дъговидна тръба, която се вижда на снимката - тя е в средата на петата врата и служи за отварянето на багажника като седан: Ето я пак, за по-ясно - горе в дясно на снимката е тръбата, която се извива нагоре и назад. Иначе, преди да влезе в нея, снопът с кабелите върви под стъклото - онова жълтеещото е дунапренът, в който са увити: Трансформърс, бате Отворени са и двете врати на багажника - както хечово, така и седански:1 point
-
Честита 2019г.! Честно казано изобщо нямах намерение да оледявам предницата, защото винаги съм твърдял, че съм си ОК с жълтурчетата. Уви, след като оледихме интериора, това някак си "задължава" да се ъпгрейднат и предните светлини. В противен случай естетически не седи ОК. Получава се доста тъпо като отключиш колата вечерта, светне бялата светлина в купето и в огледалата, а отпред...кандилцето мъждука в мизерно жълтичко Та още вчера си говорихме с бай @JORDITO да оправим и предницата. И така, първото нещо по колата за 2019г. е оледяване на фаровета за мъгла , които осветяват пътя и при завиване (cornering функцията). Цокъл H8, 6000 келвина (по описание от обявата в нета). Ледовете за късите и тези за дневните/дългите/габарит (последните 3 са на една крушка) също вече са поръчани и в рамките на месеца би следвало да са тук. Ето снимки от процеса на смяната крушките на фаровете за мъгла и резултатът: Малко демонтаж: Амон Ра : Все още само единият е сменен, за сравнение:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Иво, виждам че имаш специално отношение към Еуратек, но защо в тази връзка си се насочил персонално към колегата skodko? В този форум той е един от нас и никога не се е натрапвал с мненията си, а напротив - помагал е с технически познания, които много от нас нямат. Това, че работи в ЕТ той никога не го е изтъквал, не е парадирал и не е злоупотребявал. Според мен той не заслужава отношението, което ти погрешно насочваш към него. Отстрани погледнато не изглежда никак хубаво. Самият ти също трупаш негативи от такова ненужно противопоставяне. Такова е личното ми мнение. Не искам да те обидя, знаеш, какво е отношението ми към теб. Казвам ти го като на приятел. Помисли върху това, моля те. :hello:1 point