Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/25/24 във всички области

  1. Да кажа все пак какво се оказа. Пренадуване на турбото, заради масло във вакуумните маркучета. След почистване с подръчни средства на едно маркуче, жипката хвърчи като изтребител и турбото започна да се чува. Следва почистване и проверка на всички вакуумни маркучета
    2 points
  2. Днес не остана време да се разгадава защо и как се е озовало маслото там, че трябваше да тръгвам на работа. Едната тръбичка, тази която махнаха и видяха че има масло, е от капака на клапаните и влизаше някъде, не помня къде- егеер, мегер в нещо такова....отделно в цялата система е включен и алтернатора. От алтернатора излиза (или влиза) също вакумно маркуче, а пък алтернатора се охлажда с масло (според автосервиза). Т масло може да влезне в тез маркучета от къде ли не Днес ми дойде идеята как да оправя проблема, всъщнаст наколко проблема- спирам да наливам мясло, така ще оправя и течовете по двигателя Сега сереоз- тези дни ще се заровя в двигателя да видя от къдя на къдя са тез маркучета и от дей е възможно да дърпа масло
    1 point
  3. Да, това е почти задължително. Километража трябва да показва точно или малко повече и с най-големите "заводски" гуми/джанти. При мен, 215/55/17 показва с около 5% повече от реалната скорост. При 145 по километраж, GPS-а показва 138.
    1 point
  4. Мина и поредната Неделя, кои да се разходят кои да дойдат да си побъбрят и пак се събрахме 6 шкодички
    1 point
  5. Днес оставих бабата за масло, филтри, тампони на кутията и обслужването й. Туриха ми и зимните гуми. Не бях ходил доста време. В Трансексперт нищо не се променило Евгени е все така с безупречно отношение, работата все така се свършва в срок и както си му е реда
    1 point
  6. 1 point
  7. Дойде краят на едно 8-годишно приключение. От днес колата си има нов собственик. Отиде при шкодаджии. Да му е честита на човека! Вложих много в тази кола, за да стигне до състоянието, в което е днес. По пътя научих много неща. Не съжалявам за нищо и съм много щастлив от многото безценни преживявания, които имах с нея. Разбира се, можеше да бъде засилена още откъм мощност, но както е известно пътят е доста трънлив и непредсказуем, поради което категорично не съжалявам за пропуснатата възможност.
    1 point
  8. Вчера на срещата направихме няколко замервания, което даде повод да метна едно око на температурите по време на раздаването на газ. На външна температура 14,5 градуса, при колектора даде 21 градуса, т.е. само 6,5 градуса амплитуда. Говоря по време на пълно изцеждане, при скорост 230+ км.ч. Кулерът е чук ? Иначе, замерихме моята със Супърба на @Bondo (272к.с.), който в края на гонката ми направи 5 коли ?? Реално до 200 моята се държи много прилично (пак ме издърпва де), но след 200км.ч. по-голямата кубатура и турбина си казват думата. Би било интересно пак да мернем, ако превключа с Revo Switch-a на 100-октановия режим, който добавя още 20 коня, но...това ще остане в сферата на догадките, защото понастоящем колата е супер балансирана, абсолютно неразличима по поведение от автомобил, който е излязъл от завода с такъв хардуер и настройки, без да ми създава абсолютно никакви ядове и не ми се рискува, защото веднъж щракна ли я на макс, може да не искам да я връщам на ниската мощност. Малко "страх лозе пази" е положението ? п.п. преди 2 седмици, като се връщах от морето един сравнително нов CLS 63 AMG натегаше всички в дясната лента. Дойде време аз да му направя път, както и направих, но преди това върнах на 4та , с около 160км.ч. Беше интересно да направя този експеримент. Винаги го правя когато мога. Резултатът е ясен, без да има нужда да казвам, че бяхме 4ма души и пълен багажник, защото и празен да бях, резултатът нямаше да е много по-различен. Като локомотив изтегля тоя звяр
    1 point
  9. Това "пръскало" е адски дразнещо. И аз си взех подобно, но на друга марка и съм много доволен - до момента в който трябва да помпя като луд за да напръскам цялата кола. За целта - една лека модификация която видях в интернет ме спаси от досадното помпене. Купих си алуминиев вентил - 90 градусов - подобен на този от снимката. Разпробих отвор в помпата и монтирах вентила. И с акумулаторна помпа за гуми - помпенето изчезва Страшно грозно изглежда, шумно но пък ефекта е поразителен.
    1 point
  10. @SKODA 105 RS, да, вярно...ОЗ-ките... Тъпото е, че не направих замерване с ОЗ-ките когато бях с APR файла и след като сложихме интейка. Подозирам, че със същия хардуер, но с APR софтуера, щях да дам по-добро време отколко сега с Revo st.2 на най-слабата му карта. Но...това са само предположения. За съжаление, при това положение, няма как да преценя дали и колко леките ОЗ-ки допринасят за ускорението. Тъпо, деба!!! Лош пропуск
    1 point
  11. Сега виждам темата ти. Препоръчвам това което ползвам аз - MTM remap, стига да можеш да си го позволиш. Правих моя в Overdrive октомври 2012. Разликата е най приятното нещо което ще усетиш, особено ако си натискаш колата. След модификацията средният разход почти не е мръднал. 0-100 е около 7.8 s, vmax 240 km/h по GPS. Зареждам maxx motion 100. Ако си заклет ентусиаст ти препоръчвам да се разходиш до Солун и да посетиш сервиза на Порфирис, където нещата стават по сериозни http://www.porfiris-autosport.com/en/projects/view/39/PORFIRIS-autosport-AUDI-A3-1.8-TSi-Quattro---375HP/
    1 point
  12. Днес прекарах колата на една приятелка на преглед - 2006г. Фиат Панда 1.3 4х4, който прави по 20-50км. средно на месец - мина без проблеми, със бензин 98 сипван може би миналата година. Следващата на канала беше моята - Лагуна 2, 2006, 2.0Т с газ, гориво Шел V-power racing на ден, 30000+ км годишно .....е, утре сме на поправителен. При 0,3 СО по (идиотски) изисквания, моята бабичка даде 0,46. Не пуши, харчи нормалното за такава кола 1-1.2л масло на 10000км. и въпреки това - греда. Замерването на газ е 0,42 - прекратих прегледа по мое желание. Следобед минах през ауспухар - боднахме една дупка на катализатора, пълен си е (не са го изкормили), сух е вътре (няма масло, вода и други боклуци), генерацията ми е идеална, имам леко омасляване само на края на тръбите след задното гърне. Две работещи ламбди, залъгалка (с имитация на катализатор) на втората заради газовата. Сега съм с още половин резервоар високооктанов бензин + добавка за почистване на дюзи и катализатор - днес навъртях едни 100+км на ниска предавка и високи обороти (130км/ч на 4-та....сърцето ме болеше да си слушам мотора как реве) и утре ще видим има ли ефект. Ако ли не, кацаме на сух док за до 14 дни. Проверих - оригинален катализатор 1700лв., Евро 4, с доставка до седмица - нема да стане тая. Турски, Евро 5, за 250 - доставка във вторник. Проблемът е че турският трябва да се монтира някъде назад, защото оригиналният е със специфична форма и е заврян зад мотора, високо горе в коша. Та така - ето ви един НЕминал Ако и утре пак не мине бабата минавам на вариант 100% картинг
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.