Вчера на срещата направихме няколко замервания, което даде повод да метна едно око на температурите по време на раздаването на газ. На външна температура 14,5 градуса, при колектора даде 21 градуса, т.е. само 6,5 градуса амплитуда. Говоря по време на пълно изцеждане, при скорост 230+ км.ч. Кулерът е чук ?
Иначе, замерихме моята със Супърба на @Bondo (272к.с.), който в края на гонката ми направи 5 коли ?? Реално до 200 моята се държи много прилично (пак ме издърпва де), но след 200км.ч. по-голямата кубатура и турбина си казват думата. Би било интересно пак да мернем, ако превключа с Revo Switch-a на 100-октановия режим, който добавя още 20 коня, но...това ще остане в сферата на догадките, защото понастоящем колата е супер балансирана, абсолютно неразличима по поведение от автомобил, който е излязъл от завода с такъв хардуер и настройки, без да ми създава абсолютно никакви ядове и не ми се рискува, защото веднъж щракна ли я на макс, може да не искам да я връщам на ниската мощност. Малко "страх лозе пази" е положението ?
п.п. преди 2 седмици, като се връщах от морето един сравнително нов CLS 63 AMG натегаше всички в дясната лента. Дойде време аз да му направя път, както и направих, но преди това върнах на 4та , с около 160км.ч. Беше интересно да направя този експеримент. Винаги го правя когато мога. Резултатът е ясен, без да има нужда да казвам, че бяхме 4ма души и пълен багажник, защото и празен да бях, резултатът нямаше да е много по-различен. Като локомотив изтегля тоя звяр