Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11178


  2. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      6606


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1265


  4. nesor

    nesor

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      135


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/27/24 във всички области

  1. Чавдаре, освен това, което си планирал като проверки и ремонти, сложи и един нов въздушен филтър.
    1 point
  2. https://en.mitsubishiclub.cz/manuals.php?ddlb_category=11&ddlb_model=19 - виж тук няма ли да си намериш нужното https://faq.out-club.ru/download/pajero_iv/maintenance/Service_Manual_2008_2013/2011/index_M1.htm - това май е само за 8-ма и 9-та генерации Можеш да видиш и в някой Офроуд форум - моделът е популярен в тези среди. Другото място за което се сещам е при някой търговец на резервни части - в техните програми има доста картинки. Успех. А в Митсубиши най-много да ти кажат че колата ти е стара и те не се занимават с такива антики, но ако искаш да си купиш ново от тях, с удоволствие ще ти вземат парите - поне така е по фирмените сервизи на някои други марки.
    1 point
  3. Не смогнах. Чак сега приключих със (част от) задачите
    1 point
  4. След като смених клапана за горивото който е на горивния филтър колата запали от първи цилиндър след престой от една седмица. Явно е дърпала по малко въздух, и от там всички проблеми. Клапана е афтърмаркет, но със монтирани оригинален комплект гумички. Преди няколко месеца смених горивния филтър, а с него и гумичките на оригиналния клапан. Разлика нямаше. Или някъде е пукнат корпуса на оригиналния клапан, или не-оригиналните гумички не струват. Лошото е, че не запомних как точно монтирах гумичките, понеже са синя и черна и има значение. Дано свърши работа на някой...
    1 point
  5. 1 point
  6. Малко съм послъгал От колекторите отива в някакъв датчик (на снимката), що има масло там......не ми се мисли по тоз въпрос..... И да питам, от къде намирате схеми на двигателите за отделни марки и модели. Има две затапени тръбички и една не затапена на алтернатора. Алтернатора се ползва и като вакуумпомпа а има и охлаждане с масло..... Тоз жип почва да ме побърква много рано..... Т ще съм благодарен за насоки от къде мога да намеря някакви схеми, че във всеки сервиз различни версии ми казват. Мисля да посетя и представителството на Мицубиши, да видя тамошните специялисти ко ш кажат
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.