Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      7

    • Мнения

      1275


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7176


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7438


  4. Miri

    Miri

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      72


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/06/24 във всички области

  1. Здравейте, Ще започна малко от далеч, защото реших да отворя тема за автомобила с който се сдобих. Старата ми Октавия така и не и направих тема (не че и сега не мога), но сега се реших да отворя такава в самото начало. Обикновено тук май е редно да се започне с име, но още не е кръстена, затова прескачаме този момент. Представям ви новата ни семейна придобивка. Шкода Октавия 3-та генерация, родена през Юни 2015г. Запознанството ни беше онлайн (както е модерно в деншно време, а и заради езиковата бариера, комуникацията ни беше виртуална). Харесахме се от пръв поглед и бързо се взехме. Историята започна в последните дни на Август, а на 2-ри Септември колата получи номера и се придвижи с помощта на приятел до неговия град в Германия. Там прекара близо 2 месеца, след което на 26-ти Октомври към 21:00 пристигна при нас, благодарение на брат ми. Тук е момента да вметна, че жена ми не знаеше нищо, та когато брат ми звънна да го посрещнем имаше емоции. Трудно ми беше да опазя в тайна цялата работа, защото ден през ден ми говореше, че иска по-нова кола и тем подобни, но успях да се сдържа. Модификацията е 1,8TSI, предно предаване, ръчни скорости. Пробега при покупката беше 114900км, а в момента в с точно 5000 отгоре. Склонен съм да вярвам, защото още след първоначалния оглед от моя приятел, който съдейства за покупката, получих VIN, с който веднага отскочих до ЕТ и ми извадиха справка, която отговаря и на папката с фактури за обслужванията, която получих с колата. Изминавала е средно по ~12к км на година, което напълно отговаря на пробега по километраж, а и на състоянието и според мен. Като екстри, не е супер богата, но и не е никак постна, все пак Германка. Може би ще ми е по-лесно да изброя какво няма. Няма панорама. Бях гледал преди това един екземпляр с панорама и изглеждаше много готино, а и съм се возил в коли с панорама, но за мен колкото е приятно толкова е и проблемно, особено на кола втора ръка, та бих казал, че не ми липсва. Няма още автоматично прибиране на огледалата. Няма дистроник и самопаркиране, но тези екстри май са свързани с автоматиците. Салона е полукожа, може би не бих отказал и кожа с алкантара, но изцяло кожен, не е мой тип, така че и това е добре за мен. 2 дни нямах време да и обърна внимание, след което получи дългоочакваното почистване, прахосмукачка и миене, та и видях истинския цвят и излязохме на пробно шофиране цялото семейство. Разбира се по пътя "огладняхме" и след няколко километра спряхме да "похапнем". На следващата сутрин точно в 7:00 се наредихме на опашката пред КАТ. И ме нападнаха лешоядите, да предлагат да си платя "еко" таксата, комплекти с оборудване, ГО, Каско и т.н. Останаха доста разочаровани, че съм напълно подготвен с всичко и нямаше с какво да ми "помогнат". Половин час по-късно, вече се наредихме пред каналите. Разбира се, не мина съвсем безпроблемно, но пак беше дреболия. Важно! Тъй като платих през банкирането си продуктовата такса (както повече хора я знаят "еко" такса), разпечатах си платежното и отидох с него да подавам документите. Наложи се да ходя до банката за подпис и печат, за да удостоверят, че плащането е направено, въпреки, че умишлено го направих в Понеделник и реших да направя регистрацията в Сряда, за да съм сигурен, че парите са пристигнали. Това ми струваше около 35 мин забавяне (15 мин ходене в посока до най-близкия банков клон и обратно и не повече от 5 мин в банката). Поне не ме върнаха да започвам всичко отначало и да си изгубя реда, че щях да откача. Следва раздялата с Немските номера и вече с новите табели, готови за път
    5 points
  2. А този пък, автора на клипа, много е смотан - такива лаишки коментари подмята, че...
    2 points
  3. Освен, че е технически неподготвен по ДВГ, и пожарна вика. Да гаси на баба му фърчилото. То па как от всичките кибици един нямаше подготвен. Юли, смятах да го пиша това по-преди, но ми се размина. Съгласен съм с теб.
    1 point
  4. Жорка, не се бях сещал да сложа в едно изречение ефекта от рязане, цепене и печка. Но на практика си прав, готин лаф е това, което си написал. И за вида на дървото си прав, дъбче е
    1 point
  5. Честно казано, след единичката, не си харесвам никакъв дизелов двигател, заради еко системите, DPF, Ad-Blue и т.н, които създават проблеми особено при повечко градско шофиране. Знам, че все пак е през 1 поколение и е подобрена шумоизолацията, но въпреки това, бензиновия двигател е доста по безшумен, а аз вече търся и комфорт. Обмислях дали да не взема 1,4 140 или 150 коня, но това щеше да е голям компромис, защото много исках независимото окачване отзад, което при по-малките двигатели липсва, та това беше основен определеящ фактор за избора на този двигател. Благодаря! Не съжалявам. От изброените, бих казал, че огледалата само ми липсват. Някак си ми се искаше следващата ми кола да има тази екстра, за да не я обикалям да ги прибирам като спирам на някое тясно място, но ще го преживея. Сега като написа се сещам, че нямам също ел. багажник и ел. седалки. За седалките щеше да е готино, тъй като шофираме и двамата с жена ми и често се мести шофьорската, но за багажника не ми липсва, особено като се сетя, че амортисьорите се прецакват и каква е цената на новите.
    1 point
  6. На следващия ден се представихме на колегите във фирмата ...и се подсладихме а след срещата в Неделя дойде време за грозните джанти и то защото ми пречат в гаража, и не ми се хамалува да ги прибирам и да ги вадя след 1-2 седмици Заедно с тях, монтирах и предните калобрани, които бях купил предварително. Задните още не съм ги купил, но и на тях ще им дойде реда.
    1 point
  7. Не ти се кара вече дизел. Честито, Асене! Добър избор! Чудесно изглежда колата. Хубав цвят и личи, че е запазена. Със здраве, безаварийно и само приятни емоции с нея!
    1 point
  8. БМВ - бърка масло и вода,в случая май само масло
    1 point
  9. Те вече са там - по последни данни от паралелното преброяване резултатите са: Доналд Тръмп 150 електорални гласа Камала Харис 100 електорални гласа Ново начало 280 електорални гласа
    1 point
  10. Доколкото знам всички нови нямат, точно за да не се "допълва". Що се отнася до ОКТАНИТЕ - все тая дали е 100 или 95, ако колата е предвидена да работи с 95. Евентуално, ако колата е предвидена да работи с 95, а самото гориво е 93 може ECU-то да измести ъгъла на запалване и от там да има някаква разлика в мощността, но ... съм много скептичен.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.