Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      10070


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7161


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7381


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2747


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/18/24 във всички области

  1. Ако знаете колко съм стриктен и изпълнителен .. сложих си зимните гуми още на 1.11 , взех си антифриз и допълних системата с цели 50 мл , допълних и чистачките с прясна зимна течност , даже миналата седмица си купих нова пръскалка за размразяване на стъклата и сутринта като видях колко скреж трябва да чистя .. взех автобуса
    3 points
  2. Вчера свалихме главата. Има шупла, която се пада баш до гарнитурата, откъм 4-ти цилиндър. Гарнитурата буквално се разпадна на части. Вероятно това ще е причината. Намерили сме глава (от морга), която днес или утре по обяд ще мине за шлайф. Чаво добре подсети за гумичките на клапаните и семеринга на р.в че в тая бъркотия така щяхме да си я съберем. Ще пиша пак какво се случва.
    1 point
  3. На духнала гарнитура прилича. Щом играе температурата и парното бега.
    1 point
  4. Нека споделят и за бензините като искат хората, аз имам и бензинова Октавия 2, за която да си призная преди доста време спрях да подбирам бензиностанциите. Няма газова уредба, зареждам я с 95 почти навсякъде, единствено избягвам тези малките селски полу-легални бензиностанции, колкото и евтино да продават, понеже там няма почти никакъв контрол и не е ясно какво сипваш. Не намирам особена разлика между бензините на различните вериги бензиностанции, но все пак да не забравяме, че Октавията е на доста годинки Иначе да добавя нещо за въпросния дизел, отново напълних резервоара на Фабията с двойнофилтрирания на ЕКО и освен по-гладката и тиха работа на двигателя в сравнение със MAX motion на OMV също и пробега е със приблизително 15% по-дълъг при предимно градско каране.
    1 point
  5. +1 Бих добавил вече и ХМ. Защо не и ВХ. Модели, които все още си имат характерния дизайн. Може би, като бъдеща класика виждам С6. Преди години имах мерак да си взема Ксантия 2.0 HDI. После заглеждах С5, С6, но си останах с мерака. Липсваше ми решителност. Между другото, познавам добър или най-добрия майстор по хидравликите в Пловдив. Първо се занимаваше с ремонт на задномоторни Шкоди, после се специализира по Ситроен. Има ХМ и е наредил още 5-6 бракувани в двора. Возил ме е. С 60 не ги усеща легналите полицаи. Проверете главата за пукнатина и дали не е крива. Тоест, както Чавдар каза - шлайф.
    1 point
  6. На тези Пежо мотори от сериите TU и HU това им е болката - моето Пежо е със същият, макар и 1.1 и минах по същият път с тези смени (само термостатът още не съм) и обслужвания и все имах ядове с температурата докато един ден не станах производител на облаци (красиви и бели ). Наливат си антифриз в цилиндрите при скапана гарнитура. Свали свещите и предполагам че ще намериш поне една измита. Главата долу, шлайф, нова гарнитура, нови гумички на клапаните нов семеринг на разпределителният вал и е препоръчителна (това ме посъветваха и мен) смяна на семеринги.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.