Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7161


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11178


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1265


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7381


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/20/24 във всички области

  1. Каквото ми е трябвало и съм искал да бъде OEM или оригинален Шкода аксесоар, винаги съм си го взимал от Еуратек в Дружба, че Надежда ми е по-далечко. Но явно не за всичко съм писал тук, което си е пропуск от моя страна. Та сега искам да сменя масления сепаратор (PCV valve) на колата, че нещо ме съмнява. От лявата му страна към него е свързано едно късо 10cm и заводски огънато маркуче. Нищо особено не е маркучето, но си има заводска чупка, на която държа. Иначе всякакъв подходящ маслоустойчив маркуч с този размер би ми сършил работа. В двата края на маркучето, за стягането му, от VAG използват два различни вида скоби, като едната е за еднократна употреба. И те могат да бъдат побългарени и сменени с обикновени или алтернативни, но не бих го направил. Та след това "кратко" резюме, да обобщя най-важното - отлични цени за оригинални резервни части, професионално обслужване и не по-малко важното - за 5 дена всичко беше доставено. Цената на масления сепаратор в Еуратек е драстично по-ниска, съпоставено с някои от вносителите на авточасти - нещо, в което за пореден път се убеждавам. Маркучето ми не е за смяна, но искам и то да е ново, особено предвид ниската му цена. А скобите - няма смисъл да ги коментирам. С което искам да благодаря на Еуратек за цени, обслужване и бърза доставка. Събота или неделя ще имам възможност да си чопля по колата с кеф
    2 points
  2. Тамън си викам ,че никой няма да дойде и хоп тази синя красавица се появи!
    1 point
  3. @ghost_rider, абе подсъзнателно съм забелязал, че си сменил аватара. Ама хич не стоплих какво и защо. Прощавай, навярно ще да е от ЕГН-то ми Та с огромно закъснение да ти честитя новата кола. Разкошна е, а цвета ми е един от любимите. Със здраве да се возите с жена ти! А ти като сядаш в нея, винаги да е с усмивка. Без значение на коя седалка
    1 point
  4. Целият малък кръг е синя зона. За да си влезнал преди да влезне в сила забраната и колата ти да е все още тук, то си живущ в района, т.е. за теб това еко ограничението не важи. Просто не си представям че някой "външен" ще си остави колата в зоната още миналият месец - само го сметни като пари колко излиза месец на синя зона. В противен случай отдавна возилото ти да е отишло на някой наказателен паркинг. Т.е., според мен, проверките са точно по еко линията - ако видя някой проверяващ след малко ще го питам направо.
    1 point
  5. А дали не проверяват дали прегледа още е валиден и да снимат тези с невалиден такъв? И, ако е такъв случая, тези коли не следва да са на улицата, защото автоматично им се прекратява регистрацията. И в двата случая съм за. Между другото в Белгия, по-специално Антверпен, кварталния (да, имат такъв) има задължението да мине по всяка улица поне веднъж дневно, като при това минаване проверява за платена синя зона (съответно налага глоби), нередности в инфраструктурата, неправилно паркиране и "забравени" автомобили. Предполагам и други неща проверява де, но тези се набиваха веднага на очи. И така се постига ред. Т.е. - аз съм за
    1 point
  6. Сега разбрах защо от моята кошница тече масло, ще го разредя малко с вода В кръга на шегата След като не ми бяха нацелили разреждането на антифриза, и запалих ремък една сутрин- ползвам само антифриз. В редки случаи доливам вода. Да чукам на дърво, за момента не съм имал проблеми.
    1 point
  7. Аз за целта преди година-две, си купих рефрактометър, проверката става за минута. Проверявам си и течността за чистачки, а може да мери и електролит. На "новата" антифриза и е доста концентриран, на -49°C, а течността за чистачки се оказа лятна и веднага и налях зимен концентрат.
    1 point
  8. Не. Но, етилен гликолът, представляващ антифриза е пробивен. При излишно висока концентрация или зареждане само с концентрат, може и да протече някъде. Ако има слабо място. И в този смисъл: Най-много да се увеличи теча и да го хванеш откъде е. Проблемът е никакъв. Освен да замръзне. Едно време имаше автомобили, които се караха само на вода. Сложи една проба във фризера.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.