Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      142


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      2

    • Мнения

      7161


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2747


  4. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11178


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/27/24 във всички области

  1. @joro-120L Жоре аз затова му дадох на бае ти Генчо размери на 508 и С5 - един клас са с Октавия. Отделно че Гената сравнява Фабията с Клио (тук намеси и Рено) и 208, а не с Меган, С4 и 308. Макар че тук трябва да се включи и Скала дето е нещо насредата м/у Октавия и Фабия - много ми станаха моделите и вече на моменти не знам кой с кой се мери.
    1 point
  2. Само с С6. Направил съм си избора. Говорим по принцип, безпристрастно.
    1 point
  3. Пробвла съм, ей така, за спорта, няколко добавки, включително и октан (бензин) и цетан (дизел) бустери. За бустерите, от нито една от пробваните марки не съм усетил разлика, включително и от варианта на Бардал. Единствено положителна разлика, конкретно за октан бустер, усетих от LiquiMloy Octane Booster. В момента ми изпадна и варианта на Pro-Tec, мисля да го пробвам на следващия резервоар, ако пак не го забравя, че ми виси в гаража вече половин година. Реално, според моя личен опит, когато става дума за добавки, предлагани на нашия пазар, за мен марките са само две - LiquiMoly и Pro-Tec.
    1 point
  4. Бушона е проверен с уред и със смяна на гнездото е пробвано, в тази насока всичко е наред.
    1 point
  5. Тури й един картон на радиатора Около час след теб се пуснах по същият маршрут (вече беше -7 навън), само дето движение вече съвсем нямаше - стрелката не мръдна, пусках се на скорост, бях вкарал четвърта и си манах краката от педалите. Така че запретвай ръкави и сменяй термостат.
    1 point
  6. Иво, пипнеш ли двигателя е ясно, че ще ти трябва и друго гориво! Ако колата е за 95 и и вдигнеш налягането, няма как да продължиш да караш с 95, защото ще почнат детонации и, особено старите двигатели, нямат детонационен датчик, чрез който да се коригират. Или, ако имат, необходимата корекция е извън възможностите на ECU-то. Та, да, ако си пипал двигателя отиваш в друга зона. Но, ако двигателя е проектиран за 95 и 105 да му сложиш все тая. И, за да няма грешка, под проектиран визирам "проектиран за оптимална работа", т.е. не, че може и с това гориво. Не случайно за доста от двигателите пишат "95, оптимално 96".
    1 point
  7. като говоря за к04 естественао се има предвид-53049880064 / 06F145702C другите са минали покрай 04-ката
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.