Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 11/28/24 във всички области
-
Напоследък се връщат хай-фистките ми копнежи и се разрових по-надълбоко из фонотеката за да преоткрия някои албуми. Един от тях е Accentuate the Positive на Al Jarreau. Това е откриващото парче, което освен, че е прекрасна композиция, и звучи жестоко. Поздрав!2 points
-
Измина още една интересна клубна година, в края на която е време да ви представя поредния Календар 2025 на Шкода клуб България. Мнозина от вас познават изданието и го следят/събират всяка година. А за тези от вас, за които това би бил първия клубен календар, бих искал да обърна внимание, че определението "бутиков календар" е абсолютно вярно. Изработката му е с отлично качество, на дебел картон и със здрава спирала. Целта ни никога не е била да имаме просто някакъв календар, с някакви снимки, на тънък картон. Наясно съм, че с по-евтини материали цената му би била доста по-ниска. Но с по-ниското качество идват и редица негативи, особено за хората, които събират изданието. Затова екипа предпочете да заложи на качество, независимо, че това по обективни причини води до сравнително по-малък тираж. Снимките в изданието никога не са били професионални. Това са ваши снимки, на вашите коли. Разбира се, винаги има минимален критерии, който следва да бъде спазен, за да може снимката ви да кандидатства за отпечатване. Стараем се всяка година да повдигаме летвата, така че всяко следващо издание да е по-добро от предходното. Надявам се, че и тази година няма да ви разочароваме с подбора на снимките. От мое, както и от името на екипа на Шкода клуб България, искам да благодаря на всички, които ни изпратиха своите предложения за Календар 2025г. Получихме интересни кадри, но предвид 12 страници и 1 корица, няма възможност за публикуване на всичко, което ни допадна. Но пък след година отново ще дойде време за следващия календар - възможно е тазгодишните неотпечатани кадри да намерят място в него. Как се разпространява календара. 1. Лично предаване за София - ще има обявена дата за среща на НИМ. Ще бъде преди Коледа. Точната датата ще обявя тук, в тази тема, когато имам нужната информация от печатницата. Важно. Друго лично предаване, извън тази насрочена среща е невъзможно! 2. С куриерска фирма Еконт, за София и страната. Всяка поръчана бройка се опакова грижливо, за да пътува безпроблемно до вас. Цената за 1 брой календар: 25лв. Независимо, че през отминалата година всичко поскъпна драстично, се постарахме да запазим цената същата. Как да поръчате клубния календар. Може да направите заявка за желани бройки тук, в тази тема, както и на лично съобщение до мен, като следва да посочите дали: - ще ползвате лично предаване на НИМ, София (датата на срещата на паркинга пред НИМ ще бъде допълнително обявена); - ще ползвате куриерска фирма Еконт (за София и страната) - в този случай на лично съобщение следва да ми изпратите: --- населено място; --- конкретен офис на Еконт или ваш личен/служебен адрес; --- две имена на получател --- мобилен номер на получател; --- желани бройки от календара. Стойността на куриерската услуга е за сметка на получателя. Моля да не публикувате данните си в темата, правете го само на лично съобщение до мен. Независимо, че краен срок за поръчка на клубния календар няма, е желателно възможно най-скоро да направите своята заявка, защото тиража не е неограничен и е възможно да не остант бройки, когато решите да поръчате. След като отпечатания тираж се изчерпа, ще уточня това тук, в тази тема. Ето и преглед на календара на Шкода клуб България за 2025-та година, подредбата е по месеци:1 point
-
В Събота идват Engineer of Death в касетката, мислех да не ходя , защото днес се изръсих за го гтп и едни други разходи около 250кинта, ама ако се навиеш да ходим заедно, ще дойда. 0887 507369.1 point
-
Като купуваш нов , вземи го от специализирана фирма за продажба и ремонт , защото при покупка от тях ще ти сложат заветния стикер , докато ако го вземеш от някой хипермаркет ще получиш един касов бон и после пак ще трябва да ходиш за зверка1 point
-
Ако пожарогасителя не е ходил на преглед (стикера му е изтекал) , отиди да му го сменят срещу 10 лв , инак при първа среща с ораганите , ще ти коства 50 лв.1 point
-
Ааа не е кофти - това че аз го отнесох е защото си го заслужих. Така трябва да бъде и напълно подкрепям. Дори смятам че глобата трябва да нараства при рецидив (сори Влади @axel ). В момента обикалям от 45 минути по центъра и няма къде да спра, а по ъглите има десетки коли точно в/у маркировката - особено в по-тесните улички се влиза доста особено с двама-трима стърчащи в кръстовището, а някои от колите вече ги познавам - ежедневно спират така на същите места.1 point
-
Патрик на НИМ. Обръщам керемида още сега Ще се радвам да се видим.1 point
-
Гена, що реши, че е служебна? Семейна е, наша, лична - както първата 3008 от 2018-та, така тази от 2023-та. Забравил си, че навремето търсих кола за жената, когато поради разни обстоятелства искаше да се разделяш с Фабията. И трябва да ти кажа, че за този автомобил само хубави неща мога да кажа/напиша. Това, че съм фен на vRS не означава, че няма други готини коли. Всеки път като я карам, го правя с кеф - адски красив дизайн, много удобна както за градско, така и за извънградско, много по-маневрена от vRS-а и не на последно място - комбинацията от 1.5 дизел с 8-степенен автомат правят неща, които от VAG не са и сънували. На старт е перфектна и препарира бая коли в класа си, че и нагоре, а разхода е смешен - 3.5-4л/100 на шосе със 100-110км/ч., на магистрала със 140 около 5. А това е SUV-че, не кола. Също така адски много ме кефи, че на втория ред няма "канал" - пода е равен. Като недостатък мога да посоча само две неща, които са и въпрос на вкус, но за мен са минус - пластмасите на вратите при Шкода са много по добри на допир/пипане и второто - франсетата са решили, че трябва да интегрират пръскалките за челното стъкло в рамената на чистачките. Последното не ме кефи, защото чистачката тръгва заедно с пръскането, т.е. стъклото не е предварително намокрено. Съгласен съм. Лошите им бензинови двигатели са всеизвестни. Затова ако ще е франсе, в случая Пежо, задължително дизел - тези им двигатели са чук. Едно време имах една Vectra C, Гената я знае. Кораба майка тежеше доста. Направи ми проблем на морето, отказа да пали заради клапан за високо налягане и трябваше да я прибера с пътна помощ от района на Созопол до София. Жената тогава караше едно Пежо 308 1.6 eHDI, май към 115 коня беше. По стечение на обстоятелствата беше с него тогава. От пътната помощ ми поискаха към 600 кинта, за да ми докарат Опела до София. Купих за 50лв. твърда връзка и това малолитражно дизелово Пежо ме изтегли бе никакъв проблем до София, поддържайки санитарния минимум от около 90км/ч на магистралата, за да не всяваме смут. Много пъти се наложи и да изпреварваме, защото Ганьо си джитка, примерно със 70... И сега като се сетя се смея, защото беше весело - изпреварваш Ганьо, който го интересува само средния разход, той вижда, че го изпреварва кола, а после вижда теглича и втората кола и пули очи. Та за това пътуване Пежото даде малко над 6л/100 с включен климатик и закачени 2 тона отзад. Е няма такъв двигател. Бъзиках жена ми, че вече така ще пътуваме, защото се пада по 3 и нещо литра разход на кола. Твърдата връзка още си я пазя, за спомен. Наскоро карах DS4, със същия 1.5 дизел като на 3008. Също е много красив автомобил, но вътре, независимо, че е точно DS, от Пежо са се справили по-добре. Седалките бяха много удобни, но някак вътрешното разпределение беше малко недомислено, някак по-неудобно, съпоставено с Пежо. От големите DS-и, чисто като дизайн, за мен Пежо пак са по-добри. За вътре е спорен въпроса. За Рено. Рено 19 (това с изрязаната решетка и стърчащата емблема, другото, предишното май Шамад беше, вече не помня) и Лагуна са коли, които винаги съм харесвал. Но новите им модели тип Аркана и т.н. са някак недодялани. И тези тъч скрийнове, дето са ги наслагали са супер неудобни. Уж голям екран, ама на практика голяма част от него е изядена от разни тъчове за управление. Но най-недомисленото е, че медията не е на нивото на очите, както е при Пежо, при Шкода и т.н., а е забита в таблото. Което означава, че за да цъкнеш вентилатор, сваляш погледа от пътя, за да погледнеш навигацията, отново забиваш поглед надолу. И най-тъпото е, че за разлика от повечето други автомобилни производители, които използват собствен софтуер за управление на тъч и медия, от Рено ползват ... Андроид. А за сервизната им мрежа - мъка, некадърници. Дори познат търговец в Рено ми го потвърди. То и Венци @shaft имаше драми с тях. Иначе Жорката @joro-120L по -горе ме върна много години назад с окачването на Ситроен. Возил съм се на XM, а години преди това на BX. Това бяха коли, които все едно нямат допирни точки с пътя, все едно си във въздуха. Неповторима возия.1 point
-
В район Витоша редовно слагат, в понеделник бяха честитили на всички, паркирали по кръговото на пл. "Знаме на мира". В локалното платно на Борис също обикалят редовно и пляскат паркиралите върху тротоара. Сигурно за това и ми махнаха колчетата, които бях сложил пред офиса - там се спира редовно на тротоара и са още 2 места за глобяване1 point
-
Шофьорската е управляваща за останалите, така че каквото им "каже" това правят и другите. Ако излекуваш нея, би трябвало да се реши този проблем.1 point
-
Можеш. По-горе съм го написал, че при мене под 30% не палят. Това само за теста до колко надолу можах да ги сваля като %. Ако искаш да ги гасиш напълно, бих сложил 0% с идеята, ако на 30% не палят, но се мъчат да го направят, т.е. да не ги тормозиш.1 point
-
1 point
-
Че там за какво да слагат честитки? Вие улици почти нямате, за тротоари да не говорим.0 points