Жоре, дерегистрация имаше и досега, получавам и аз писма от гаранционен фонд. Но при плащане на ГО се възстановява автоматично. Сега с новите промени НЕ СЕ възстановява автоматично, защото освен дерегистриран, автомобила е и бракуван, и трябва да мине технотест, за да се възстанови регистрацията.
Всъщност точно това е голямата питанка - вврно ли е, или не цялото това нещо. Самата променена точка в закона всеки си я тълкува както му е кеф. Има хора, на които колите не са им бракувани, и след заплащане на ГО регистрацията се възстановява. Има и такива, чиито автомобили са бракувани и трябва да минават технотест. Катаджиите казват, че системата в момента заработва постепенно - т.е. е въпрос на време, ако цялото това нещо е вярно да изгорим всички. В същото време въпросната точка е в конфликт с други закони, и не е редно да функционира, въпреки това е приета и действаща от 09.12.2024г. Общо взето пълен качамак...
Дръгела е фолксваген. Джета 2 от 1990г. Свежарка е, но не е карана бая годинки. На нея евентуален технотест ще мина сравнително лесно - иска си подкарване - спирачки, маркучи, стандартни неща, и ще мине. Биляна, обаче, изгаря. В състоянието, в което е в момента, няма абсолютно никакъв шанс в близкото бъдеще да се движи, камо ли пък да мине технотест. И ако март месец приемат забраната за бракуване в частен имот, това ще и е краят.