Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      10578


  2. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      828


  3. vladkant

    vladkant

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1668


  4. cuca7

    cuca7

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      893


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/28/24 във всички области

  1. дюзите са ок, като гледам цифрите
    1 point
  2. Не съм съгласен .. по този начин държавата буквално дава едни сигурни доходи на застрахователи и "компетентни" органи. Ако първо държавата ни даде еквивалентен доход по същата логика - ОК , но да иска само да взема - не съм съгласен. Проблема (според мен) е , че има три отделни регистъра , които си говорят един с друг , но никога заедно. Това зависи от някой човек (да ги научи) и ако вземат да си говорят заедно , тогава ще видят , че на автомобила не се плаща ГО , но се плащат данъци т.е. автомобила седи някъде и не трябва да се снема от отчет. Сега какво се случва - регистъра на КАТ казва на НАП , че аз имам кола и системата започва да ми начислява данък , а системата на Гаранционния фонд казва на регистъра на КАТ да я снеме от отчет (служебно) , но не казва на НАП да спре данъка .. развален телефон .. българска работа.
    1 point
  3. Жоре, дерегистрация имаше и досега, получавам и аз писма от гаранционен фонд. Но при плащане на ГО се възстановява автоматично. Сега с новите промени НЕ СЕ възстановява автоматично, защото освен дерегистриран, автомобила е и бракуван, и трябва да мине технотест, за да се възстанови регистрацията. Всъщност точно това е голямата питанка - вврно ли е, или не цялото това нещо. Самата променена точка в закона всеки си я тълкува както му е кеф. Има хора, на които колите не са им бракувани, и след заплащане на ГО регистрацията се възстановява. Има и такива, чиито автомобили са бракувани и трябва да минават технотест. Катаджиите казват, че системата в момента заработва постепенно - т.е. е въпрос на време, ако цялото това нещо е вярно да изгорим всички. В същото време въпросната точка е в конфликт с други закони, и не е редно да функционира, въпреки това е приета и действаща от 09.12.2024г. Общо взето пълен качамак... Дръгела е фолксваген. Джета 2 от 1990г. Свежарка е, но не е карана бая годинки. На нея евентуален технотест ще мина сравнително лесно - иска си подкарване - спирачки, маркучи, стандартни неща, и ще мине. Биляна, обаче, изгаря. В състоянието, в което е в момента, няма абсолютно никакъв шанс в близкото бъдеще да се движи, камо ли пък да мине технотест. И ако март месец приемат забраната за бракуване в частен имот, това ще и е краят.
    1 point
  4. И още малко разнообразие Анубис- 10 лева Другите-7 лева
    1 point
  5. 1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.