Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/24/25 във всички области

  1. Ами...Така стана изневярата на Чехия, другари и другарки. 2.0 tsi, 280hp, 4 motion, R line
    3 points
  2. Оооо, отдавна е измислен. Най-първобитния, още от 50те години, е чрез "контролен участък". Ако трамвая ускорява в този участък стрелката са мести в едната посока, ако спира в другата посока (мери се тока). "Контролния" участък е достатъчно далеч от самата стрелка и ватмана може да види дали стрелката се е преместила в правилната посока или не. Съвременните трамваи имат (и) други системи за управление, освен това и стрелките са вързани със светофарите. А ръчното остава само като резервен/спасителен вариант. PS: Горното не важи за влаковете. Там, доколкото съм запознат, машиниста няма контрол над стрелките, а само се съобразява с указанията на светофарите/семафорите.
    2 points
  3. Там е работата, Пепи, че при закачен двигател, т.е. с газ се премества стрелката за отклоняване на посоката. Дали е ляво или дясно, няма значение. Въпросът е да се задейства стрелката. При отнемане на газта, респ. сваляне на пантографа, няма реакция на стрелката. Както и при тролеите по-горе. За грамотното използване на пантографите е така. То няма и логика да го сваля, ако му трябва тяга или ускорение. При натоварване, волтовата дъга която се получава при отделяне от мрежата е силна и съсипва пантографа.
    1 point
  4. Днес ми дойде комплекта. Спрях се на това като комбинация. Като си го взех през гръцката ми фирма не плащам ДДС в БГ и ми излезе 180 евро с безплатна доставка от dualsim.bg . Добро обслужване получих от там, сега остава @JORDITO да го монтира.
    1 point
  5. Ами ... двигател. Дали ще го "разкачиш" през пантографа (много лошо за пантографа) или чрез даване/отнемане "на газ" крайния е еднакъв. Просто пантографа не е предвиден да е ключ и такива гимнастики го съсипват. Точно както и при локомотивите свалянето на пантографа не трябва да се прави при натоварени двигатели.
    1 point
  6. Жестока придобивка, нека ти е! Май няма много липсващи глезотии... Безпроблемно да служи!
    1 point
  7. Управлява ги ръчно, като слезне и ги премести. Освен ако не са измислили начин без да слиза
    1 point
  8. На рег. табела пише и кой набор е.
    1 point
  9. Честито, Саше! За мен, това е най-добрия вариант при търсене на кола втора ръка. С най-малко рискове и голяма вероятност да вземеш нещо читаво. Но не винаги се получава, особено ако ти трябва кола и бързаш с покупката. А ти не бързаше и изчака своя момент. Със здраве и безаварийно да си я караш. С кеф да сядаш зад волана. Чудесно изглежда колата.
    1 point
  10. Абе какво става с тая мома. Се сетих тия дни. Това да те пускат по Хоризонт преди 89та година си е гаранция за качество май май. P.s. преди 5-6 години гледах някакво предаване, беше нещо като почетен гост, а нищо чудно да е било и преди 10г
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.