Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      14

    • Мнения

      10578


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      5

    • Мнения

      7801


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      11553


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      5750


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/27/25 във всички области

  1. ТОВА е много интересна статия.
    4 points
  2. А не , просто отговора (според листовките) ми беше на компа в кабинета , та се възползвах , но действително при едно спускане на Шипка , педала на Вартбурга взе да пропада и когато спряхме на една чешма , барабаните бяха червени , а спирачната течност бълбукаше. Превъртяхме играта .. вече мога да говоря като Дъстин Хофман в Рейн мен: - Аз съм добър шофьор , татко ми даваше да карам по алеята (да се чете прогъня) в неделя
    4 points
  3. Колко е важен правилния изказ и пунктуация .. влиза блондинка в автосервиз с последната S класа: - Какво и е на колата? - Когато давам отзад не ми свети лампата ... - Добре , а на колата какво и е
    3 points
  4. Има, ама знаеш ли някой колко кинти е лапнал за да роди този въпрос и отговорите към него? В листовките през 1996 г. имаше гениалния въпрос "Какво ще направите, ако оборотомера на автомобила се повреди?" Верния отговор беше "Ще спра до отстраняване на повредата." След това спрях да мисля и просто назубрих отговорите.
    2 points
  5. Гена, като показа знака се сетих. Завиващия път си е пътя. Това в квадратите е заравнен подходящ терен, предимно с пясък за бързо убиване на скоростта. Като спасителен вариант за камион с прекалено висока скорост, който не може да вземе завоя или има отказ на спирачките.
    1 point
  6. Разбира се! Както се казва, "това го знае всяко хлапе"... с поне малко шофьорски стаж. Моя пост по-горе беше в контекста на въпроса от листовката и смисъла на понятията "пропадащ" и "пружиниращ" педал.
    1 point
  7. При прегрели спирачки може да кипне спирачната течност, тогава педалът омеква, има празен ход, но не пропада. При пробив в инсталацията обаче риташ пода. Един път съм прегрявал спирачки, два пъти съм оставал без течност (един път маркуч и един спукано казанче), ама най-голямото весело беше като ми се отлепи феродото на едната накладка (барабанни спирачки) - първо ми блокира колелото (явно заклини в другата накладка) и ме завъртя, а после освободи и педалът потъна. Пак късмет че останах на пътя - на слизане към Кърнаре идвайки от Троян - че иначе доста дълъг полет щеше да е
    1 point
  8. За въздух в системата има решение. Припомпваш 2-3 пъти и кове! Ако имаш време, разбира се.
    1 point
  9. Някога, когато карах курсовете (средата на 90-те), ни учеха, че ако спирачната течност е прегряла или има въздух в системата, тогава спирачният педал "пружинира", т.е. при по-рязко и силно натискане пропада, но все пак с някакво малко усилие. Докато, ако има теч на спирачна течност (спукан маркуч или друг вид разхерметизиране), тогава е истинско пропадане - риташ директно в пода без никакво съпротивление на педала. Имал съм лошия късмет да го изпитам реално в движение след смяна на спирачни накладки/барабанни челюсти в автосервиз "с претенции за качество" (още не бях с Шкода тогава) - изтекли задни спирачни цилиндърчета, незнайно как и двете едновременно.
    1 point
  10. Има начини, но това е друга тема. Не стана ли ясно, че говорим за привод на спирачките. Не знам за такива табели. Ако има, трябва да са поставени на участъци с продължително спускане. Камионите са тежки. Налага се да употребяват често спирачки при спускане, особено ако са натоварени. Тук проблема е с феродото, накладките, да не ги запалят. Също е абсолютно забранено да се движат по инерция, а да се използва подходяща предавка. Едно, че няма спиране и друго, че компресора трябва да е в обороти, за да качва/наваксва въздух, защото при всяко натискане на спирачката запаса в бутилките намалява.
    1 point
  11. К'ви интеграли бе, келеш! Умножение...
    1 point
  12. Няма кола с предно , на която каретата да не се стягат с тръбата и ако ги оставиш хлабави ги обричаш .. за туй ако трябва да седи колата разглобена се връщат полуоските или се слагат стари карета. За туй и по-горе написах , че единственото , за което колегата може да претендира е пропуск при сглобяването , което е довело до нова поврвда , но зависи какво пише на приемо-предавателния протокол и отговорностите на изпълнителя , както и Общите условия по гаранцията на ремонта.
    1 point
  13. Погледнах ги, ама не съобразих, че са твоите. При теб потъна ли? Колко хора го знаят това и при какви условия. Колко хора карат по този начин. На това ли ги учат инструкторите. Да прегряват спирачки. Точно обратното. И повода не е, че ще прегреят течността. Това е листовка за кандидат шофьори, доколкото разбрах. Някои от тях не знаят и къде се налива спирачната течност. Изобщо този въпрос го смятам за неуместен, освен за хора, които изучават у-во на автомобила. За да се отговори на този въпрос, трябва да се знае принципа на действие на спирачната с-ма. Те пътя не могат да държат, устройство ще учат. Има много по-важни неща, за да придобиеш книжка.
    1 point
  14. Имаш едно сърчице от менЕ
    1 point
  15. Не съм ги ползвал , та не мога нито да ги анатемосвам , нито да ги защитавам .. само спекулирам на база обща култура.
    1 point
  16. Можеше този творец изобщо да не включи отговор с прегряването. Нещо друго да напише. Явно е с цел. Прави уловка за напреднали.
    1 point
  17. Жоре, 100% ще пропадне. Но ще пропадне и в друг случай, т.е. имаме повече от един правилен отговор Затова и казвам, че е в графата "творил някой". И, да, има по-правилен отговор.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.