Познай кво щи кажа
Отрекох се от Континентал, след като всички "премиум марки" (Конти, Пиерели, Мишелин и сие) просто отритнаха простосмъртните (тия, които караме с под 19 цола) и моделите им в ниските размери станаха потресаващо зле. Къде щото не се напъват, къде защото производството е по някакви "шано" държави (Континентал в ниския цолаж е почти сигурно Румъния).
Може да съм го писал вече, ама пак ще го кажа. Нейде из 2020 чумата, карах Супърба с ПК6, взети от ЕТ през 2019г. с производство Словакия. Бяха на един сезон, прекрасна гума. На една стърчаща арматура спрасках брутално едната. Бях във Варна, нямаше как да пердаша с резервна до София. Та отидох и си купих 2 чисто нови ПК6, абсолютно същите уж, но произведени в Румъния - криви и пързалящи се. Сцеплението им беше сигурно на 60% от на словашките. Повтарям, модела е същият, едните с пробег 5-6К, другите чисто нови. И не, не съм съдел по първите километри за сцеплението на чисто нова гума.
Та след тоя експириънс се поддадох на сектантските нагласи на приятел, който се кълне в Ханкук. И така до днес - близо 100К километра, 3 летни и 3 зимни модела. Единствената забелжка, която имам е, че единият зимен модел беше чувствително по-шумен от нормален зимен модел. По всички останали параграфи - пълно 6.
Тази година на Пасата ще взема отново S1 Evo3 за летни и тъй като вече се класирам в размерите за зимният модел, който много искам да пробвам, на есен ще получи и Winter Icept Evo 3. И двата комплекта ще ги купя с 0 притеснения и спокойствието, че през следващите 4 години няма да мисля за гуми.