Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/29/25 във всички области

  1. Няма нищо, Влади. Не е пропуск това. Аз също съм благодарен на @axel, че пое ангажимент. Имаше и желание и възможност да свърши работа с намирането на този дефицитен албум. С онези от Базара какво реши. Ще ги вземаш ли. Или твоят адаш те уреди с цялото им творчество.
    2 points
  2. ТОВА е много интересна статия.
    2 points
  3. 1 point
  4. Обикновено първоначално ти казват, "ама то още е рано", но нали ти плащаш, така че рядко биха отказали да ти вземат парите.
    1 point
  5. Сам се оправих...ако някой се сблъска със скъсан или откачен маркуч на задна врата, може да ползва линка. Бях твърде изнервен,и не се сетих да направя снимки или бързо клипче... но това е.. при мен беше малко по тегаво, защото маркучето беше потънало надолу и чрез импровизация на въдица от свински опашки и ръчкане успях да ъздърпам скъсана част. Иначе като се тръгне отпред , пътя минава от към пасажерската страна и върви със снопа от кабели, след което през багажника малко под фара, след това нагоре като от клипа до третият стоп. Аз се оправих като добавих почти метър маркуч, с малко ругатни и нерви успях да го сложа в канала и маншона, като добавих и скоби за всеки случай от най-малките. Надявам се тази тема да съм я затворил докато колата е с мен https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dr4GDNixst94&ved=2ahUKEwi17MSz_pOLAxW_Q_EDHTUvDvcQo7QBegQIDhAG&usg=AOvVaw2YkBieHmt-eRvzra__eIw_
    1 point
  6. Тая за Супърба е "малко" по-различна заради разните ABS-и, ASR-и и т.н. Та не знам доколко подлежи на ремонт, или, за да съм по-точен, доколко е толкова лесен, колкото беше при задномоторките.
    1 point
  7. Според чичко гугъл има, нацъках за шкода приблизително като моята и излезнаха доста резултати за ремонтен комплект за помпа. Но, това ако ти се занимава или ако сервиза реши да ти спести пари....
    1 point
  8. И ТУК съм убеден , че оправданието ще е "не те видях"
    1 point
  9. Благодаря Жоро, да ти се връщат пожеланията!
    1 point
  10. За да не е кашкавалена - Волво, примерно. Ама няма да е на тия пари, за да е толкова еко, пък и разхода ще е поне х1,5.
    1 point
  11. @PRR ако ми остане съботно- неделно време, ще разхлабя маркуча на помпата и ще натисна педала
    1 point
  12. Да ти кажа честно не мога да стигна до тях..... Иначе адаша ме уреди само с търсеният албум. Другото ще гледам от другата седмица да се занимая с тях, че оставам без работа и ще имам време за глупости Между другото, имам намерение да започна онез тонколони за които бях споменал в една друга тема, надявам се да не ми мине черна котка пътя. Имам и няколко грамофона за профилактика. Т ще ми трябва музикален съпровод докато дърводелствам, сигулно ще ги взема да ги преслушам
    1 point
  13. Вакуум-а, или по-скоро липсата му, ще "одърви" педала, но няма да пропада. За да пропада трябва течността да напуска цилиндирте. Т.е. или теч или заминали гумички в главния цилиндър.
    1 point
  14. Извинявам се, благодаря и на всички които се включиха и помогнаха
    1 point
  15. Красота. Малко по-скъпичък е, отколкото ми се искаше, но си заслужава:
    1 point
  16. Колко е важен правилния изказ и пунктуация .. влиза блондинка в автосервиз с последната S класа: - Какво и е на колата? - Когато давам отзад не ми свети лампата ... - Добре , а на колата какво и е
    1 point
  17. Направих си една тъпа бакласка сметка - карам колата предимно в градски условия , не съм си поставял за цел точна статистика , но приблизително 180 дни в годината , за които изминава около и малко над 5000 км. Като време това е приблизително един час на ден т.е. колата има 90 работни часа , за които би изминала около 9 - 10 000 км. в извънградски условия , което оправдава смяна на масло веднъж годишно. До колко е правилен този тип разсъждения?
    1 point
  18. Група работници в отиват на обект. Бригадира им по телефона: - Шефе, забравихме да качим лопатите в камиона. Шефа: - Изпращам ги с друг камион. Докато дойде, се подпирайте един на друг.
    1 point
  19. Трябваше мо вече по-нов автомобил. Насочих се към Пасат, защото Супърб в това състояние, с тия екстри и тоя мотор е 10К отгоре. Поради незнайна за никой причина. Взех я от първи собственик, средностатистически шофьор и човек. Бая е запазена, макар, че е само 6 годишна де Първи впечатления/изненади: - Вървежа (върви като 400 к.с.) - Тишината в купето - Разхода - Вчера и днес съм я карал БАЯ на ура градско, разхода за около 80км е 15/100. При абсолютно същите обстоятелства, Супърба ми щеше да е буквално 25/100...
    1 point
  20. The Citizen? Очевидно, каквото и за вземе човек, сърбежа остава. @Stucata Честито и за двете, мини да го покажеш Тюдора. А железния квадрат аз си го държа още.
    1 point
  21. Дроселовата клпана обикновено насъбира сажди от EGR-а. Като се съберат доволно сажди, колата обикновено започва да записва грешка P0121 и светва чек-а. Първите симптоми, още преди да ви е светнала лампата са твърдо гасене на мотора. Обикновено проблемът се оправя с почистване на клапата, което ще опиша по-долу: Трябват ви: 1. Малка гедорийка с преход от 1/4" към битове за винтоверт/отвертка. Хубаво е да имате удължители, като късият удължител е задължителен. 2. Комплект битове. Трябва ви основно T30. Вземете си резервни, ако го загубите. Аз единия го изтървах някъде и така и не го намерих. 3. Комплект шестограми. 4. Комплект гаечни ключове. 4. Спрей за почистване на спирачки/контактен спрей/спрей за чистене на карбуратори/корселин или друг обезмасляващ спрей/разтворител. 5. Ръкавици 6. Комплект малки четки за чистене 7. Много парцали. 8. Още парцали. 9. Търпение и желание. Какво се прави, за да се свали клапата. 1. Сваляте буксата на клапата. Натиска се цялата букса навътре, натиска се бутончето и се издърпва навън. 2. Сваля се гумения сегмент от въздуховода, който влиза в клапата. Имате две стандартни скоби. При Йети е малко забито отпред и трудно се манипулира с отвертка. Най-лесно става с тресчотката и торкс 7. Отпускате хубаво скобите. Вадите маркуча от страната на клапата и го изнасяте настрани. С въртеливо движение вадите маркуча от пластмасовата тръба, идваща от кулера (долу). 3. Задължително закривате/затапвате въздуховода, идващ от кулера с парцал. 4. Откачате щеката за маслото от тялото на клапата с ключ/торкс 10-ка. 5. Три дълги болта на T30 държат клапата за колектора. Двата са лесно достъпни и се виждат, третия е откъм мотора и се цели на сляпо. 6. Клапата излиза. 1. Слагате едни ръкавици, че мазалото е жестоко. 2. Изстъргва се внимателно насъбрания кокс с отвертка или ножче. Отнемате кокса докато стигнете до желязо и основната част от нагара изпадне. 3. Миете обилно със спрей. Пригответе си легенче или отрязана туба от вода, за да подложите отдолу. Твърда четка за зъби или друга по-твърда четчица за чистене върши работа за фино почистване. Не препоръчвам използването на телена четка, за да не надерете алуминия, но с нея най-бързо би станало. 4. Чистене с парцали докато изпадне цялата гняс и клапата не залъщи. Раздивжвате на ръка и миете със спрея докато не започне да се движи хубаво и плавно. Второ нещо, което може да направите: 1. Сваляте мущука на EGR-a. За целта се сваля тръбата, идваща от блока. Там са два T30, но са на леко гадно място и ще ви трябва удължение за тресчотката. Внимавате много при свалянето на болтовете, за да не ги изтървете. Има ламаринена гарнитура между тръбата и блока. Хваната е с уши за фланеца на тръбата, но няма гаранция, че няма да изпадне. Внимавате и за нея. 2. Сваля се скобата откъм мущука в колектора с шестограм. Вади се тръбата. 3. Два Т30 болта държат мущука към колектора. Има гумена гарнитурка, която има водачи, но все пак внимавате да не изпадне. 4. Наслаждавате се на гняста. Миете и мущука по същата процедура. Трето нещо, което може да направите: Надникнах в колектора и видях каквото очаквах да видя. Сажди омешани с масло, г*вна, ужас. Предвид пробега на колата нямаше много масло, което е добре. Реших да изчистя колектора доколкото мога. Парцали, напоени с бензин или корселин биха ви свършили работа. Парцалът го намотавате около един дълъг гаечен ключ и чистите колкото можете. С едно огледало гледах какво се случва вътре и така изчистих всичко до разклоненията към цилиндрите. За да се изчисти хубаво колектора и портовете към цилиндрите, трябва да се свали. Свалянето му е свързано с доста разглобяване и нямам време и условия да го правя пред блока. CFHC няма вихрови клапи, което е добре в случая - една беля по-малко. Четвърто нещо, което може да направите: Преди да монтирате клапата към колектора, може да пуснете Output Test чрез VCDS, за да видите как се движи. Събиране: Събирането се прави по обратен ред. Мущукът на EGR-a може да обърнете към мотора, вие си решавате. Много внимавате при навиването на болтовете. С тия вложки, запресовани в пластмаса, съм брал големи дертове, особено ако пластмасата е опечена. Превъртат вътре и ходи се оправяй. Болтовете да се завиват на ръка до края и да се стегнат с тресчотката без джилатски напъни. Внимавате и с болтовете на тръбата на EGR-a, тъй като са на леко криво място - да не тръгнат на една страна. Преди да монтирам резбите на всички болтове пръскам с WD-40, за да вървят леко. Като всичко е сглобено: 1. Закачате колата на диагностиката и чистите грешките. 2. Пускате адаптация на клапата. Engine->Basic settings->Throttle body test. 3. Чакате, за да видите, че адаптацията ще премине успешно. Проверявате за записани грешки след адаптацията. 4. Карате и се надявате на най-доброто. Разбира се, възможно е задвижването на клапата механично да е дефектирало, защото саждите възпрепетстват нормалния и ход. Тогава решението е смяна.
    1 point
  22. Честит Имен ден, Юли! Да си жив и здрав!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.