Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/10/25 във всички области

  1. Първо, всичките тези описания касаят DQ200, която се влагаше до края на 2012 г. Още от Октавия 3 кутията е доста променена и с отстранени слабости. Пък и за старата нещата са силно преувеличени, освен изброените от Иво се говори и как съединителите изкарват по 60-70 хиляди километра и сменяш. Не сдава багажа мехатроника, а плочата се пука и губи налягане в него. В новите плочата е преработена и вече не се пука. На моята кутия е сложена такава и вече 130 000 няма проблеми, а се спука на 80, а не след 200. Съединителите изкараха до 210 000. Маховика е чук. И това говорим за старата, новата е с излекувани болести!
    3 points
  2. Благодаря на всички отзовали се по темата: Оценявам коментарите и предупрежденията Ви, но, съм твърдо решил да го правя. Щото алтернативата е да я продам и да си купя нова. За фолио, след 2 дни ровене и помощ от chatgpt, се спрях на следните: https://carcraft.bg/faq/ - в Пловдив, 4000 лв за 3 дни https://www.varnafolio.com/contact-2/ - Варна, 3500 лв за 5 дни Пловдивчани изглеждат по-надеждни. Мисля да е при тях. Макар, тази седмица ще правя стъклата в Про Тинт, и ще ги питам и тях за цялостно. Но, да, недостатък е, че ще има детайли които ще останат в черно. Но, с цветът който съм избрал, мисля няма да е проблен. Поне така излиза според снимките от chatgpt. Колкото до избора между фолио и боя, вече се убедих, че фолио е доста по добре. Благодаря на всички. Ще пусна снимки.
    3 points
  3. Мисля, че я бъркаш със сухата DQ200, както уточни Ицо. Неговата Октавия е с такава. При новото 7ДСГ проблемите са отстранени. Що се отнася до феродовият диск, той е консуматив и при всеки автомобил се износва. А да изкара над 200к си е съвсем приличен пробег и не говори за недостатък.
    2 points
  4. +1 за ОЕМ. ОЕМ джанта на никоя марка на съм кривил, никога. Даже бих си взел със забележки на по-ниска цена, след което да дам аз да ги боядисат. Защото не знаеш кой и как ги е пудрил. Смарт рипеър (където съм си боядисвал джанти) ми обясниха едно време, че джантите се боядисват със специализирана боя и се "пекат" на нисък градус. Примерно 60C. В противен случай, стават кашкавалени.
    2 points
  5. Ааааа то вече е късно - теб те оплюха всички още като я купи
    1 point
  6. Мен поне ме слушат. Скоро ще избухнат с нова кола. Имам си внуче и им трябва нещо по-голямо. Скалата я връщат, за обратно изкупуване и им приспадат от цената. Поръчана е, август трябва да я вземат. Ще се разчуе. От Ваговете е. Зетя и той беше залитнал по корейките, но се вразуми.
    1 point
  7. Наиграли са се и двата с татко му
    1 point
  8. https://www.dgturbo.com/ Това е сервиза който ползва моят механик доста сервизи е пробвал от този бил най-доволен
    1 point
  9. Ама темата си е полезна - разчепкахме схемата на прословутото ключе и разбрахме , че и от касетофона може да се блокира дистанционното
    1 point
  10. Извинявай, ама не се сдържах... ТурбосХют?
    1 point
  11. Бах, тоя ChatGPT, каква Шкода е изваял...
    1 point
  12. Няма грешка тази комбинация ако ти допада като вървеж вземай
    1 point
  13. Жоро, лака пада и при 20+ годишна кола като на Влади, която не е виждала гараж или сянка и идва от слънчева Италия. Говорим за оригинална, фабрична боя. Дори и при идеални условия, като в случая, нова боя без дефекти, след евентуално сваляне на фолиото, ако не се увреди лака, мисля че ще трябва да се почисти от лепилния слой, защото все някъде ще остане и трябва да се пастира цялостно. Цялостното фолиране, може да гарантира до по-висока степен еднаквост на лака след сваляне, защото при брандиране се запазва лака само под надписите и при махане се вижда контраста от овехтяването/износването му около надписите.
    1 point
  14. Ще се опитам да обобщя какво измерване трябва да се направи за да си сигурен какво става .. На букса А на 10 -то краче измерваш при вкаран и изваден ключ какво става .. вероятно при вкаран и завъртян патронник има връзка към минус (-) , а при изваден няма .. ако има постоянна връзка към минус - запушен модул от ключето и при извадена букса А радио модула трябва да работи. Лесното решение - ЦК ключе , което да прекъсваш ръчно проводника до краче 10 на букса А , докато не намериш перманентно решение за контактния ключ. Ако няма минус , съответно подаваш минус с ЦК ключето. При тестовете на радиомодула трябва да е затворена бравата на лявата врата. Входа на радиомодула на 10 и 7 краче на букса С.
    1 point
  15. Като цяло, доколкото съм информиран, а и масата хора, след едни километри сдава багажа мехатроника на сухите 7ст и не подлежи на ремонт, само нов и е доста скъп. Отделно за разлика от на мокрите съединителите и маховика са им значително с по-кратък живот. Говоря след 150-200к км и нагоре стават тия неща!
    1 point
  16. Значи не, не става въпросната модификация 1.5 с ДСГ. Вече хората са информирани и на 2ра ръка не се търсят такива.
    1 point
  17. Не съм купувал, няма и да купя. Предпочитам ОЕМ, заводско вграждане втора ръка. Съмнявам се в здравината/качеството на предлаганите, като цяло. Не знам оригиналните, нови, какви цени са, за да се сравни. Предполагам са по-високи, не случайно. Но, ти си вземи, като си решил. За мен магазинът е най-малкия проблем. Джантата е важна.
    1 point
  18. И нека купонът започне СЕГА..................Киа Сиид, 2013г., 1.6CRDi 110к.с. ................................. Днес минала КАТ, стигнала до сервиза на Хюндай и....................ай са дайте сервиз за турбото
    0 points
  19. Аааааа споко - трябваше да видиш щерка ми когато аз не се сдържах Пратих му ги, естествено, и за Тойотите му казах, и..., и... Няма да му казвам нищо - едно че вече се е усетил как се е прекарал (от Хюндай са обадили 5 бона за ремонт ) и второто, и по-забавно - дъщеря ми му пили
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.