Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/11/25 във всички области

  1. @joro-120L същото като това което инсталирах в кАстфона у колата. Само че е на кабели, в смисъл зарядно за телефон в усб порта и кабел жак-жак. Доста добре се справя и в домашни условия. Когато поръчвах от китайците, се оказа че трябва да направя сметка, минимум 25 лева и поръчах 5. Не ми се занимаваше да търся друго какво да поръчам до 25 лева И да направя едно уточнение Първият път от нетърпение да го направя на момента, ползвах истинско хендсфри, тогава се изгуби баса. Сега с тези платки, вади доста задоволителен звук, включително и баскасата (не е каса бира, щот рядко пия бира ) Мислех и аз да поръчвам такива външни модули, но ме дразнят кабелите които висят и се размотават през цялото табло на колата и реших да вграждам вътре в радиото. А и нали ме влече да разглобявам и да ги правя някои неща аз
    2 points
  2. 1 point
  3. То, вече много фнимавам с тез настройки Особено когато търся някое радио да слушам
    1 point
  4. Значи е това прекрасно нещо - Ssangyong Rodius
    1 point
  5. Имаше едно детско анимационно, което разказваше, как два отбора отидоха до стадиона, като единия ходеше по движението, другия срещу движението и тия ходещи по движението загубиха, защото непрекъснато се въртяха да гледат за коли и след това ритаха топката все в лЕво Иначе въпросния член от закона е:
    1 point
  6. Велко, нали като дойде регулировчика, отменя всички светофари/дори работещи/ и знаци на кръстовището. Тоест, каквото е било преди, отпада. Разбирам ти мисълта и идеята от самото начало, но така пише в правилника по спомен, за конкретната листовка. Това е като ситуацията при Велко, само че от друга страна. Там Чавдар подсказа, че верният отговор е "преминаването ми е забранено".
    1 point
  7. Отзад прилича на катафалката на семейство Адамс, но предницата е брутална! Явно парите за дизайн са се изчерпили някъде около С колоната
    1 point
  8. Здравейте! Малко развитие по темата. Направих всичко, което ме посъветвахте. Закарах дюзите на стенд, но проблемът продължи да се проявява. След като смених средното гърне и махнах тръжбата и сложих резонатор, показанията леко се подобриха, но пак богатееше сместа. След смяна на дебитомер отново продължававаше. В крайна сметка започнах отначало и смених газаджията. След като ми видя настройката наистина се оказа, че е настроена прекалено богато. След пренастройка на газовото и сложен удължител/ лъжец за 2-рата ламбда сонда всичко влезна в нормите. Вече около 1200 километра не ми е светнал чека, всичко е в нормите. Благодаря на отзовалите се.
    1 point
  9. Когато се употребява терминология, часовете по Български и литература нямат значение. Имат за правописа. Други предмети ги изучават. По специалността. Напр. Шлосерство, в случая. също, както и в музикалното
    1 point
  10. Винаги се старая да бъда точен, когато употребявам терминология. Прибързано, необмислено изписване от моя страна. Като се усетих бе късно за редакция. Виждам, че от мен тръгна цялата работа. Правилното е "патрон", било то и на брава. Патронник е на бормашина, където се стяга свредлото.
    1 point
  11. Купих си една връзка с инструменти точно за вадене на пинове. Ако пропуснеш днес, мога да ти ги дам да ги тестваш, че на мен още не ми се е налагало да ги ползвам, но има всякакви разновидности.
    1 point
  12. Не. Причината А5 и А7 да са постоянен плюс е за захранване на навигацията, ако я има. При радиата, сд или касетка май нямаше дори пин на А5. VAG не използва извод за антена, затова са използвали А5. Буксата се пренарежда за секунди с правилния инструмент.
    1 point
  13. Влади , гледай схемата в интернет поне . Сега , ако ти кажа че VW нарочно са обърнали плюсовете , за да може , като сложиш афтърмаркет радио , да ти изгори модула , сигурно целия форум ще ме наплюе. ето ти изводите на оригиналната гама и на оригиналния ISO конектор . Обърни внимание на А4 и А7. Кабела от клема а7 на Шкодата го ползваш за всичко, а ако слагаш VW радио на нормална кола , тогава ползваш клема А4 за всичко , иначе ще си прецакаш контактния ключ или модула на централната електроника. Или ако искаш да се гаси през ключа на Шкодата с нормално радио, трябва да ги размениш.
    1 point
  14. Върни за проба старата сонда. Прувата сонда отговаря за коректно смесообразуване.
    1 point
  15. И аз мисля за същото, като @The Best Forman. Ако има начин да се изключат бензиновите дюзи докато работи на газ, може да даде резултат.
    1 point
  16. Да изпуска бензинова дюза (просто разсъждавам , щом има мирис и на двете горива) .. една ултразвукова вана на бензиновите дюзи никога не е излишна. Случвало ми се е да виждам таз грешка на Фабия 1 , но изчезваше сама.
    1 point
  17. Според мен надстройката на газовата уредба е зле на бензин какви са стойностите
    1 point
  18. Кво прави ГОУЕМИЯТ СКРЪНДЗЬО, твоят братчед? Още си чакам почерпката от този ти смотан и неблагодарен роднина, ама явно ще видя такава на кукуво лято, нищо че те светнах къде да го заведеш тогава, че да си вземе каквото иска, за наличната му по онова време сума и то на момента, когато за кола по 12+ месеца се чакаше...
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.