Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/12/25 във всички области

  1. Жоре, може и да е странно, но тия сигнали са още валидни. Както и тези за колите. Презумцията е, че мигачите се развалят. Но, както писах, за щастие не са част от изпита и аз, както и 99+% от хората, не ги знаят/помнят. И това да ни е проблема с правилника де
    2 points
  2. Гарантирам ти го това нещо, да Моожеш да видиш как почнаха да превземат яко пазара DongFeng, Geely и т.н. от малко по-хубавите китайски марки. Аз си купих китайско ATV и съм супер доволен от него. На фона на Кан-ам, който е 40к лева и е гол като пушка, китаеца ми дава същото + всички екстри, и за сега си е доста здраво РуШняците доста здраво ги бият и няма драма. Не бих си хвърлил парите за нещо, което смятам да сменя след 2-3 години с друго, пак ново. За 40к ще сменя 2-4 други за няколко години. Лека-полека китайчето ще превземе, защото вече почваме да свикваме, че всичко е кенеф и се троши на 20 000км и това е Почнаха да ни учат на това, именно европейските марки. По принцип тоя двигател е здрав, но в България едва ли е използван по предназначение и ето ти го написа...че е карано само градско на късо и е задръстено всичко - дано поне да са сменяли маслото, както трябва. Ама едва ли... Иначе, дюзи, верига, турбо, дпф-а 100% ще направи някой проблем, EGR-а е гарантиран проблем и най-вече съединител (двумасов маховик) и т.н. На 98к км би трябвало все още да е добра, но кой знае. Тия неща са все "от скъпото" у тия коли. Тойота и Волво си е проблем отвсякъде. Ако е чисто ново в гаранция - да, иначе по-добре не... Ако ще разчитат само на тая кола - най-добре си е Санта фе-то, ръбест куб, ама все тая, функционално е мноооооого добре. От гледна точка на дизайн - на мен лично хич не ми харесва от никоя страна. Напомня ми на Нисан, RangeRover и т.н., които не ми харесват на дизайн. Но ще го оправят малко с фейслифта Отзад гадното е, че са свалили стоповете в бронята, което е голяма тенденция в дизайна, защото досега не са го правили много-много... гони се различното, което на мен не ми харесва - все пак съм "консерва". Абсолютно! Всеки да си кара каквото го кефи и каквото му е на сърце, разбира се Живи и здрави и да се кара безаварийно Мен лично тия малолитражни гадости ме отблъскват от всички нови модели и не искам да си сменям машината... 2.2 не е голям двигател, ама поне е двигател, а това 1.3 150 коня, 1.6 235 коня, 1.6 хибрид 280 коня и не знам си какво си, за мен си е пълна повърня.... В Италия карах около 900км една Форд Куга 2024г, 2.5 бензин хибрид с eCVT кутия -> 720км на бензин и 180км на ток по магистралата със 130км/ч - абсолютна простотия! Да мъкна едни батерии и ел. двигател за 180км, абсолютна пародия е с тия хибриди по магистралите. Среден разход ми даде около 7-7.5л/100км.
    1 point
  3. Да. За града има смисъл и си го мислих, но не го уточних по-рано. За извънградско не виждам полза.
    1 point
  4. Жоре, и аз съм съгласен за градски условия да се заключвам. Едната причина е точно тази, да не си тръгне чантичката ми с документи без да го искам. Другата причина е, че ще взема да засека без да искам някой нацепен батка който ще изкочи от колата..... А относно катастрофа, то е до реакцията на този който тръгне да вади пострадалия. Но всичко си е до преценка на шофьора За сега аз лично не мисля отново да я активирам, ако решя да се заключвам ще си ползвам копчета на вратата. Бях я активирал от интерес, мина ми
    1 point
  5. Същите, като за велосипедите. Но с Пепи говорим за друго - има си цял "разговорник" с жестове. Мото език, който се ползва при каране в колона
    1 point
  6. Жоре, и на Мица и на Мицьо ги активирах. Пътувам с лаптоп на седалката в града и съм виждал как такива вещи си тръгват в задръстванията ... без желанието на собственика. Що се касае до инцидент - задействат ли се възглавниците всички врати и задния капак се отключват автоматично. Да не говорим, че при по-сериозен инцидент вратите така или иначе не могат да се отворят и хората се вадят през прозорците.
    1 point
  7. Заключванено в движение е задължително да мен, поне за София. Освен ако в колата на задните седалки няма абсолютно ненужни вещи, които така или иначе смятате да дарите на "нуждаещите се".
    1 point
  8. Че не знаят правилника е ясно Що се отнася до сигналите на мотористите - има ги разписани някъде, но, за щастие, не са част от изпита. Иначе и досега нямаше да карам
    1 point
  9. На всяко спиране - секс. Всяка секунда, в която няма ГТП, караш неизправна кола. Административно наказание за това не променя факта, че е неизправна. По-скоро, че не е проверена за изправност де... Тая екстра важи само за винетките.
    1 point
  10. Два пъти ми дойде много. Сурвакат.
    1 point
  11. И нека купонът започне СЕГА..................Киа Сиид, 2013г., 1.6CRDi 110к.с. ................................. Днес минала КАТ, стигнала до сервиза на Хюндай и....................ай са дайте сервиз за турбото
    0 points
  12. Чавдаре кажи ве. И на мен ми е интересно Аз бих се загледал в ТОВА. Вярно е, че е на 25 год, ама е от Хонда България. А тая джипка няма чупене!
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.