Огромно благодаря на сервиз Pepino Racing Team и персонално на Пепи и Дани! Дойде време за поредната смяна на масло и филтри. На пръв поглед стандартна операция, но както винаги извършена с много внимание и педантизъм. Даже не ми дадоха да си сложа тубите за снимката, макар и чисти, върху капака на двигателя, трябвало защитно и меко да се подложи под тях. Ей, големи сте
Харесва ми от време на време да пробвам различни масла, за мой си личен опит. На предишния vRS (Octavia 2), отново безнин, Synthoil High Tech 5w40 варианта на LiquiMoly като работа на двигателя се представи най-добре. Тогава го сравнявах с аналогичните масла на Motul, Bardahl и Total. С LiquiMoly мотора работеше най-тихо и плътно. Да видим сега как ще се представи в следващото поколение двигател, като съпоставка е с Ravenol VollSynth Turbo VST 5w40 - маслото, което източихме при тази смяна.
Малко сме мръснички, но на пролет отново ще сме свежарки. Добавката е ProTec OxiCat, сипва се в горивото, не в маслото. Не знам защо реших да я сложа до тубите с масло:
Фунийката, за да ни е чистичко:
Готови сме за следващите десетина хиляди километра. И чакаме с нетърпение да се преобуем за лятото: