Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/31/25 във всички области

  1. Здравейте колеги ,казуса се реши .Проблема беше в новата машинка .Видимо са еднакво дълги но самия ход на среагиране няма нищо общо със старата .Майстора ми показа нагледно за какво става на въпрос ,така че както писа един колега по нагоре ,продават страшни буклуци гледаш същото но вътре хода на превлючвателя няма общо.Дано съм бил полезен че от две където донесе само една стана .Извода е отиваш със старата и ги сравняваш дали щракат при едно и също положение .Благодаря на всички които се опитаха да помогнат ,е за това го Обичам този ФорумПожелавам на всички много безаварийни километри
    3 points
  2. Аз в събота няма да смогна да дойда , та ще се възползвам , щом сте на темата вицове за Форд .. знаете ли , защо Форд няма музей? Отговор - 98% от колите са още по пътищата и само 2% са успели да се приберат
    2 points
  3. В допълнение на горното описание бих добавил: По принцип лостът на машинката е свързан с механизъм, посредством който има два възможни хода - работен (къс) и регулировъчен, който е много по-дълъг, от край до край. Преди монтажа/поставянето на машинката на мястото ѝ над педала, лостчето ѝ се издърпва докрай навън, така че дължината му да е най-голяма (в тази връзка странно звучи обяснението на майстора, че новата била по-къса от оригиналната). Ако това не се направи и лостът остане в междинно положение навътре, след монтажа тя ще е в положение все едно педалът е постоянно натиснат -> стоповете ще светят. След като се направи тази "калибровка" на актуатора на машинката, след монтажа педалът ще си дорегулира дължината на лоста. А след това при натискане и отпускане на педала лостът прави единствено късия ход, при който се комутират веригите за стоп-светлините. Обикновено няма резба, лостът се регулира направо с натискане и издърпване на ръка чрез някакъв зъбчат механизъм (чува се щракане като от тресчотка). Така че няма нужда да скъсявате или да въртите каквито и да било части на машинката! Просто монтажът не е бил извършен правилно най-вероятно.
    2 points
  4. Един от хитовете от миналото, който си остава и до днес легенда. Ахат Черната овца.mp4
    2 points
  5. Един Форд запалил през зимата и го кръстили Фокус,какво значи Ford - found on the road death
    1 point
  6. Моля , моля , колата (120 -та) я карах вечерта преди да ходи на преглед и както му обясних и на Сашко - колата е технически изправна (пали , върви и спира) .. това , че на Сашко са му омекнали крачета , изнежил се е и му е трудно да и натиска спирачката , не означава , че няма спирачки .. за газовете не знам как са били , но щом е минала , значи покрива някакви норми , но като цяло колата си е ОК.
    1 point
  7. 1 point
  8. Абсолютно те разбрах. Действа обратно на това, което си мислих. Чакам резултат от проверката. Ако разбереш и принципа, още по-добре.
    1 point
  9. @joro-120L, машинката стои над педала, ако ме разбираш. В нормално състояние е постоянно натиснато буталото и съответно разпада веригата. Когато натиснеш, дори съвсем леко буталото се освобождава и вътре се осъществява контакта. Ако е по-късо буталото, педала дори и отпуснат не го достига и веригата е постоянно затворена. На старат Фабия съм сменял, също и на някакви други ВАГ, някое служебно Кади мисля, та са били все на този принцип. Виж тази в темата на О2 ме впечатли и ми напомни да вдигна капака и да огледам дали и при мен е на помпата на тройката.
    1 point
  10. Ще пробваме, Благодаря ти
    1 point
  11. Ако е по-дълго стеблото , отрежи 0.5 см. или там колкото е необходимо и си готов. По спомен имаше някакво регулиране , ама дали на всички или на точно определени ВАГ , нямам спомен.
    1 point
  12. Нали с натискане на педала машинката затваря веригата. Ако идва къс привода, би трябвало да не стига хода за да светнат. Случая е, че не може да се прекъсне веригата. Нормално е без контакт да има захранване за стопове при някои автомобили. И при 120ката е така. п.п.Това е машинка за О1. Долу в ляво се вижда детайл с резба. Да не би дължината на буталцето да се регулира?
    1 point
  13. Върни машинката. Страшни боклуци продават по тия магазини. И стоповете светят винаги на Октавиа 1. Със/без контакт.
    1 point
  14. Срещу 20лв при кварталният жичкаджия и диодчета,сега всичко е точно Отново благодаря на колегата PRR за правилната насока!
    1 point
  15. Това може и да не стане скоро , до колкото разбрах НПО -тата , по чиято инициатива се опитват да прокарат редакцията е трети или четвърти опит , а смисъл има ако човек мисли глобално .. България е малка и по най-дългия диагонал да тръгнеш , разликата във времето между 110 и 140 ще е не повече от час , но разхода на най-масовите мотори ще спадне с поне литър (да не кажа два) , което на едно пътуване е нищо , но на фона на 4 000 000 регистрирани автомобили е доста като емисии. Другото нещо - трстовете за спиране се провеждат от 100 км. и за добри отчитат резултати от 35-36 м. , а за отлични 33 м. т.е. при по-ниска скорост ще има време за реакция и по-малка вероятност от ПТП , от което ще се повиши сигурността (друг е въпроса (според мен) , че по-голям проблем е дисциплината , но това е друга тема). Следващото - едни карат нови коли , други стари , едни са мощни , други не , едни ускоряват за две секунди до 100 , други за две седмици , но всички могат да поддържат 100 км. и когато е по-ниска максимално разрешената скорост , тогава няма да има голяма разлика между такива , които карат с максимално допустимата скорост и останалите и пак ще се повиши сигурността. Електромобилите също ще намажат - няма да летят два часа със 140 и после да се влачат с 60 , щот не знаят ще стигнат ли до зарядното
    1 point
  16. При Октавия 1 стоповете си светят и без ключ (контакт или запалена кола), така че захранване си има постоянно. Според мен и в движение светят постоянно, щом пи*ката е къса и педала не може да я натисне. Ако не са фрапиращо различни, може да се опитате от старата да вземете буталцето и да го сложите на новата, за да го достига педала или да се монтира/залепи нещо на него в зоната, която трябва да натиска и да прекъсне веригата.
    1 point
  17. Понеже видях ,че преди година @maxrpm пак е търсил кола ,пък @zloQQ му е показал как се товари комби да се включа и аз количка,столче за хранене 1 куфар за мен и жената,памперси и какво ли още не . Та и лифтбека може да товари
    1 point
  18. Купувай я и ѝ раздавай колкото ти е кеф! Скоро няма да има глоби за стена скорост. Няма и в Италия. Нито в Сърбия. Легенди се носят за това как на тола те глобяват, как имало кафенета преди всяко плащане... Нема такива работи. Глоби за скорост - само от камерите дето шумкарите ги залагат има.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.