Това може и да не стане скоро , до колкото разбрах НПО -тата , по чиято инициатива се опитват да прокарат редакцията е трети или четвърти опит , а смисъл има ако човек мисли глобално .. България е малка и по най-дългия диагонал да тръгнеш , разликата във времето между 110 и 140 ще е не повече от час , но разхода на най-масовите мотори ще спадне с поне литър (да не кажа два) , което на едно пътуване е нищо , но на фона на 4 000 000 регистрирани автомобили е доста като емисии.
Другото нещо - трстовете за спиране се провеждат от 100 км. и за добри отчитат резултати от 35-36 м. , а за отлични 33 м. т.е. при по-ниска скорост ще има време за реакция и по-малка вероятност от ПТП , от което ще се повиши сигурността (друг е въпроса (според мен) , че по-голям проблем е дисциплината , но това е друга тема).
Следващото - едни карат нови коли , други стари , едни са мощни , други не , едни ускоряват за две секунди до 100 , други за две седмици , но всички могат да поддържат 100 км. и когато е по-ниска максимално разрешената скорост , тогава няма да има голяма разлика между такива , които карат с максимално допустимата скорост и останалите и пак ще се повиши сигурността.
Електромобилите също ще намажат - няма да летят два часа със 140 и после да се влачат с 60 , щот не знаят ще стигнат ли до зарядното