Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/06/25 във всички области

  1. 3 points
  2. Колата изкара една терапия - смених всички масла по 4х4 системата, прочутата втулка на ъгловата предавка (като заглади шлиците - чао 4х4 и здравей предно), течове на масло и нафта, чистене на всмукателната система и нови подгревни свещи. Свалиха ми кожата, но колата върви супер - врътнах около 1600 км из България, Сърбия и Румъния при разход около 7.2 л. Новите 18ки (235/50) втвърдиха леко возията, но гумите реално не са чак толкова тънки, че да стане лоша,а само леко по-стегната. ПП Румънският прамиум дизел (Efix 55 от Ромпетрол и Motorina extra от Petrom) е много готино гориво. За пръв път усетих разлика от различно гориво. Купих си добавка за гориво Archoil 6900 D-max, да видим дали ще постигна същия ефект.
    2 points
  3. Поради грешно описано ръководство в нета (за сваляне на предна броня) , ще се опитам да опиша процедурите по сваляне на двете брони. задната броня се държи на 9 винта с Т25 - по три в двата подкалника и три отдолу , но под стоповете има по две щипки , които трябва да се откопчаят преди да тръгнем да я вадим от страничните канали и за това сваляме и стоповете , откопчават се щипките и се вади от каналите .. хубаво е при демонтаж и монтах да се прави от двама човека , инак освободения край ще падне на земята (не ме питайте от къде знам) .. в общи линии работа за 15 мин. на подемник и малко повече ако се търкаляте под колата. Предната броня е по-чепата заради четири болтчета , които държат бронята към калника и там е грешката - във всички ръководства болтчета се завиват отдолу нагоре , но в действителност е обратно! Започваме с четирите винта , които държат решетката под капака , сваляме кората под двигателя и двата покалника , плюс всички винтове на кората под радиаторите (тя се сваля заедно с бронята) .. до тук всички винтове са с Т25. И сега става интересно - болтовете на металната лайстна , с която се държи бронята към калника са по два на страна .. по-близките до колелата (задните) се развиват лесно с малка тресчотка и накрайник Т25 , а предните се намират точно под фара , който може да се свали при свалена предна броня (Параграф 22 ) и какво измислих - фаровете се държат с по три болта Т30 , като два от тях са достъпни с удължение поне 30 см. и след като махнах всичките приплъзнах фара към двигателя , докато се появи пролука около 1 см. , през която отвих предните болтове на бронята (най-лесно е с отвертка Т25 с дължина 30-40 см. .. аз го правих с удължение и гедоре , но е много неудобно и за да предпазя фара и калника ги облепих с хартиено тиксо). Има и още един пиниз - на левия фар не му достига място и за целта махнах планката на акумулатоа и го прилплъзнах колкото може към двигателя и така успях да приплъзна фара навътре. Другата седмица ще я събирам и ще нааправя малко снимки.
    1 point
  4. - Що ми викаш Ева бе!!!? Аз съм Станка! - Щото си ми първата, Мила. - Ти кат си ми 307-мия , аз Пежо ли да ти викам?!!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.