Благодаря за коментара, полезни неща Контролер имам, оригиналният от Шкодата от която е свален теглича.
Странно в корите отляво, не видях контролер?!
Монтирахме го поне механично, в сервиз, защото няма подемник, а и до съвсем скоро бях с гипс на крака и не мога да залягам и клякам по 100 пъти на ден, както съм свикнал по принцип ( )
И така:
1. Отивате до офис на Еконт и си вземате пратката:
Хубаво е да има лого на Шкода
И да има преходна букса 13->7 пина
Както и оригинален контролер
2. Трябва ви Шкода, най-добре в сервиз с много различни преходници, ролки, гедоре, подемник и т.н
Много развиване на болтчета, на всякакви криви места, установихме, че най-гадните са острани на калника, зад кечетата в багажника (джобовете).
След като се свали бронята, отидох за кафе и докато се огледам, тези момчета бяха направили това:
Една излишна част, която отиде на тавана над гаража
Болтовете отдясно
Болтовете отляво, около гърнето се стягат доста трудно и гадно, разкачва се топлоизолацията над гърнето и намирате здрав Българин, които да си извие пръстите и да ги сложи:
После, здравия Българин, завива Здраво болтове:
3. Докато куцате наоколо, виждате това:
И казвате на момчетата, че тези шок тампони трябват да станат така:
След това, ГОЛЯМ брой болтчета и гайки, трябва да се върнат на местата си.
Наистина бронята трябва да се изреже, сега един приятел със Скаут и фабричен, същият теглич, ще ми измери точно прозореца на бронята, за да го изрежа 1:1. Ще се опитам да го направя на място
Липсва ми кабела, от контролера към колата, да разбирам ли, че ако открия стария контролер някъде в корите, само трябва да го заменя с този?!?
Да, буксата за тока към ремаркето е с пружина, доста удобно, слиза на 90 градуса.