Поради грешно описано ръководство в нета (за сваляне на предна броня) , ще се опитам да опиша процедурите по сваляне на двете брони.
задната броня се държи на 9 винта с Т25 - по три в двата подкалника и три отдолу , но под стоповете има по две щипки , които трябва да се откопчаят преди да тръгнем да я вадим от страничните канали и за това сваляме и стоповете , откопчават се щипките и се вади от каналите .. хубаво е при демонтаж и монтах да се прави от двама човека , инак освободения край ще падне на земята (не ме питайте от къде знам) .. в общи линии работа за 15 мин. на подемник и малко повече ако се търкаляте под колата.
Предната броня е по-чепата заради четири болтчета , които държат бронята към калника и там е грешката - във всички ръководства болтчета се завиват отдолу нагоре , но в действителност е обратно!
Започваме с четирите винта , които държат решетката под капака , сваляме кората под двигателя и двата покалника , плюс всички винтове на кората под радиаторите (тя се сваля заедно с бронята) .. до тук всички винтове са с Т25. И сега става интересно - болтовете на металната лайстна , с която се държи бронята към калника са по два на страна .. по-близките до колелата (задните) се развиват лесно с малка тресчотка и накрайник Т25 , а предните се намират точно под фара , който може да се свали при свалена предна броня (Параграф 22 ) и какво измислих - фаровете се държат с по три болта Т30 , като два от тях са достъпни с удължение поне 30 см. и след като махнах всичките приплъзнах фара към двигателя , докато се появи пролука около 1 см. , през която отвих предните болтове на бронята (най-лесно е с отвертка Т25 с дължина 30-40 см. .. аз го правих с удължение и гедоре , но е много неудобно и за да предпазя фара и калника ги облепих с хартиено тиксо). Има и още един пиниз - на левия фар не му достига място и за целта махнах планката на акумулатоа и го прилплъзнах колкото може към двигателя и така успях да приплъзна фара навътре.
Другата седмица ще я събирам и ще нааправя малко снимки.