Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/18/25 във всички области

  1. Щото не идвате на бира с Мишо, когато си дойде в България
    1 point
  2. @C2H5OH Мишо, жив и здрав да си за сайта, който ми даде!
    1 point
  3. Гена, този с глобите ги е натрупал в София на бул. Черни връх и то за 47 пъти. И тук българска работа. Глобата трябва да служи, да вразуми някого, но каква е ползата, като човека не е уведомен веднага? На бас, че тия глоби са поне 4-6 месеца назад направени. Както и да е. @PRR Това НПО е най-неадекватното и докладите му не струват дори хартията, върху която е разпечатан. При катастрофата с Местан, един от тия стоеше под указателна табелата с една либела и се чудеше как да провери плоска ли е земята под знака. На Своге, пак тази Русинова, я питат: "Е кажете за пътя какво не е наред...Ами обичайните неща, асфалта, мантинелите, знаците."....ама какво не им е наред?.....отсреща нищо!
    1 point
  4. Пепи , признавам си , че снощи не обърнах внимание на документа , но сега го отворих и на първо място записано името на дебелата лелка с милиционерската жишетка от телевизията .. това е несериозно.
    1 point
  5. Е с неадекватни политици и неадекватни вещи лица и НПО-та толкоз , ще си четем за войната на пътищата и ще се кръстим да не ни стигне.
    1 point
  6. Явно си хванал колата да регенерира. Загледай оборотите на място. Ако са около 1000, значи тече регенерация. Ако я загасиш - перката продължава да върти, за да охлажда.
    1 point
  7. Поради грешно описано ръководство в нета (за сваляне на предна броня) , ще се опитам да опиша процедурите по сваляне на двете брони. задната броня се държи на 9 винта с Т25 - по три в двата подкалника и три отдолу , но под стоповете има по две щипки , които трябва да се откопчаят преди да тръгнем да я вадим от страничните канали и за това сваляме и стоповете , откопчават се щипките и се вади от каналите .. хубаво е при демонтаж и монтах да се прави от двама човека , инак освободения край ще падне на земята (не ме питайте от къде знам) .. в общи линии работа за 15 мин. на подемник и малко повече ако се търкаляте под колата. Предната броня е по-чепата заради четири болтчета , които държат бронята към калника и там е грешката - във всички ръководства болтчета се завиват отдолу нагоре , но в действителност е обратно! Започваме с четирите винта , които държат решетката под капака , сваляме кората под двигателя и двата покалника , плюс всички винтове на кората под радиаторите (тя се сваля заедно с бронята) .. до тук всички винтове са с Т25. И сега става интересно - болтовете на металната лайстна , с която се държи бронята към калника са по два на страна .. по-близките до колелата (задните) се развиват лесно с малка тресчотка и накрайник Т25 , а предните се намират точно под фара , който може да се свали при свалена предна броня (Параграф 22 ) и какво измислих - фаровете се държат с по три болта Т30 , като два от тях са достъпни с удължение поне 30 см. и след като махнах всичките приплъзнах фара към двигателя , докато се появи пролука около 1 см. , през която отвих предните болтове на бронята (най-лесно е с отвертка Т25 с дължина 30-40 см. .. аз го правих с удължение и гедоре , но е много неудобно и за да предпазя фара и калника ги облепих с хартиено тиксо). Има и още един пиниз - на левия фар не му достига място и за целта махнах планката на акумулатоа и го прилплъзнах колкото може към двигателя и така успях да приплъзна фара навътре. Другата седмица ще я събирам и ще нааправя малко снимки.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.