2.0тси суперб 3 фл идва с кора от материал като джапанки от пазара, тип "неопрен", ако не бъркам, подобно на "фибрана" за изолация. Имаха преди 3-4г акция и ги прибираха всички кори от Шкода. Мой приятел вече 3-4г чака да му сложат кора, че му я взеха на 2 месеца като беше колата, бях с него в момента. Палели се корите от топлината на турбото при продължително каране. Имаше няколко случая на запалени мотори от това! Много вероятно това да е причината и при теб (на с3 фл кората покрива турбото отгоре, за разлика от на моята 1.8 о3, където си е свободно отгоре)! Кой ще ти краде кора или пък ще забрави да я сложи?!?
И моята о3 е с пластмасов картер (но с пластмасова кора :Д). Мислил съм за олекотяването като обяснение, но реално не е нещо съществено като тежест и е неправилно да се сваля отдолу теглото на колата, измества се центъра на тежест и става по-нестабилна. Ясно е, че е с цел икономия или заради повишаване на еко нормите/показателите чрез влагане на рециклирани материали. Много удобно място е картера (както и кората на мотора), не се виждат.
Не писа за гумите, чаках фийдбек за сравнение с Ханкук от теб :Д!