Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/30/25 във всички области

  1. Топчето + 1 бр. бонус за резерва, пристигнаха на домашния ми адрес. Иво ги донесе, прибирайки се от работа, към 17:30. Имах време за монтаж, но някой друг ден ще е. Просто да ви кажа, че си удържа на думата. Лостът вече изглежда така:
    5 points
  2. Довечера може и да я събираш, Жоре
    4 points
  3. Ще я правя хафтомат. Изведох скоросния лост до волана. То не може само парадни снимки. Понякога има и ремонти. На връщане от Първенец усетих повишен луфт/свободен ход в скоростния лост. Днес проверих механизма и се оказа, че ябълковидният накрайник на скоростния лост направо липсва. Намерих дребни остатъци от него. Лостът с липсващия накрайник: Снимка на механизма и чашката, в която лагерува ябълковидният накрайник. От втулките на привода към скоростната кутия също може да се появи подобен луфт, но в случая са добре. А и съм ги сменял. Ябълковидният накрайник си беше оригиналния. Нормално, пластмасов е и старее. И сега стигаме до решаването на проблема и жокер "Обади се на приятел". Благодарение на Иво Смирноф, който се е специализирал в направата на такива "ябълки" ще имам перфектен нов накрайник. Иначе няма намиране, като резервна част. Трябва да го дялкам от дърво.
    4 points
  4. От същото St Germain - What's New (1996 Official Audio - F Communications).mp4
    2 points
  5. Преди два часа му се обадих и вече е готова. Не, че утре ще я подкарам. Важен е жеста и готовността ти да помогнеш. Благодаря Иво! Ще има черпене. Швейцарско шоколадче.
    2 points
  6. Радвам се и благодаря и на двама ви, че се стараете да се влагат качествени части в бъдещата ми 120ка Жорка, благодаря, че я докара на Първенец, усещаше се липсата й на предишната среща.
    1 point
  7. Те така съм и аз, изпитаната стара школа, малко е мъка. Когато ходя на гумаджия, само при един, който само развива с гайковерт, завива ги само с динамометричен ключ.
    1 point
  8. Разбира се, има ли възможност, винаги бих помогнал!
    1 point
  9. Тези в супер Шкода не са със скоби, а са на едни не особено силни магнитчета - чувал съм доста оплаквания, че като подминеш 90 щорите сами се прибират в колата.
    1 point
  10. /Естествено. Въпреки, че с ударен гайковерт цялата галимация може да се извърши във въздуха. Той е на друг принцип от ключа с рамо. Добре е да си ги донатягаш с ключа и да си знаеш силата. Щото, ако спукаш гума да можеш да си я развиеш. Бил съм свидетел на малоумни стягания с гайковерт в гумаджийниците/ И това ли трябваше да обяснявам? Как се стяга колело. Много подробно щеше да стане, а и не подценявам толко човека. По обратния начин се и развива. Първо на земята се разхлабват само да тръгнат и след това, на крика. Целта е джантата да лепне за главината. Това става само във въздуха. Стягането е умерено и "на кръст". След това се пуска от крика и се дозатяга, защото има здрава опора, като е стъпила на земята. Това е техниката, ако се работи с ключ. Аз работя само с ключ. Това имам в къщи. Използвам ключа от инструмента на автомобила. А и съм възпитаник от времената когато нямаше гайковерти.
    1 point
  11. Те са вносители на ремаркета за превоз на автомобили, щорите им бяха странична дейност. Моите са от там, мисля че бяха 140 без ДДС през 2013та.
    1 point
  12. Красота! А, като седна вътре, ... ех, спомени! Мерси за преживяването
    1 point
  13. Няколко снимки от Росен Райчев, да отбележим присъствието в Първенец.
    1 point
  14. Толкова си заблуден, хабер си нямаш за вървежни коли към момента ;)! Ако вземеш РС 2.0ТФСИ 2-ра генерация и е в прилично здраве, ти няма да можеш да я караш дори! Че е на предно е ясно, че от 3-та нагоре върви както трябва, не да си къса каретата пак трябва да ти е ясно... Такава кола се взима за кеф, не се гледа колко харчи и колко, какво и кога се разваля, особено като се кара както трябва или се взима на години и километри! Ясно е, че е карана силно, трудно да вземеш на ниска цена нещо силно и в перфектно здраве, с оглед по-високата цена за части и по-честото обслужване, няма кой да е луд да набие едни пари и да не си ги търси, или просто да я я продаде на по-ниска цена, за да си спести предстоящите разходи. Така като те знам, ти си за някое 1.6 кон умрелче, на фабия, с един чип за 300лв да постигнеш едни 130-40кс и 250-70нм с разход 6-7/100 и да говориш какъв самолет караш! РС октавия е сериозна кола, иска си своето, буквално х2, х3 от 1.9 и 1.4 фабия като пари. Ти си знаеш, какво и колко можеш да си позволиш! Иначе, че е комби, това е само плюс! Лично аз не бих взел кола, която да изплащам или да й мисля разходите, плащам кеш (карам каквото ми е по джоба, не каквото ми се иска или бих могъл и тн, ако се товаря във времето с лизинги и прочие простотии)!
    1 point
  15. Това е псевдо активност , Мише .. тука всичко пепеляк в очите
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.