Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/05/25 във всички области

  1. За да не се случи, задължително се подпира Задното колело и от двете страни. Дори и на равно. На пътя, ако нямаш клинове, а аз нямам, търсиш камъни. В къщи имам подходящи гредички, но все не се сещам да си направя две клинчета. Иначе, като сменям гумите я подпирам с две туули единички.
    1 point
  2. Може , този стария хидравличен крик за това е с посукано шаси .. колата тръгна с вдигната ръчна
    1 point
  3. И при мен зимни, летни са на джанти и сам си сменям гумите. Ползвам крика на Супърба. Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.
    1 point
  4. Проблема при евтините хидравлични крикове е , че текат като лейки , отделно започват и да изпускат в един момент (вдигаш колата , сваляш гумата и докато се обърнеш височината е намаляла) .. купувах преди време един и изкара точно три вдигания на Фаворит. При Велко (вече) имам един , който е с посукана рама , но не тече и е купуван в началото на 2000 -те , но за себе си се убедих , че ако нямаш гараж , това е излишен кютук.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.