Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/06/25 във всички области

  1. 1 point
  2. Аз си карам с един хидравличен крокодил вече 13 години. Купих си го от Илиенци за голфа защото неграмотни гумаджии/майстори му бяха огънали праговете и падаше от оригиналния крик. После на октавията 10 години, сега го ползвах и Волвото, което гони 1.8 тона. Леко омасляване има, но не изпуска. Лошото е, че ми е леко нисък за волвото. Ще си взема две трупчета за целта.
    1 point
  3. Саше, давам ти сайта само за сверка. Ако там си намериш това, което те интересува, копираш си партидния номер и гледаш колко чини в Еуратек. Тук е линка за справка за цени и наличности за резервни части, в твоя случай. Партидния номер трябва да е слят Примерно от английския сайт го копираш в този ми вид: 4E0 260 749 A Трябва да изглежда така, като го сложиш в полето на сайта на Шкода България 4E0260749A Коригираш го и го мяташ тук: https://service.skoda-auto.bg/information-for-assortment Излиза ти наименованието на частта, цена за брой и дали е налична Ето така: И знаеш колко струва нещото, дето ти трябва, знаеш, че е одобрено от Шкода/оригинално и откъде в София можеш да идеш да си го вземеш. Ако няма наличности на каквото ти трябва, но си му видял цената и си ОК с нея, пак отиваш в някой от трите магазина на Шкода в София, поръчваш си го, до седмица, максимум 10 дни идват нещата. За Октавия 2 са поносими цените на подобни артикули, искрено се надявам и ти го пожелавам да не ти се налага да купуваш части, които не са ОК с бюджета ти.
    1 point
  4. Електрониката се "учи". Т.е. имаш заводски настройки, но според карането, качеството на горивото, надморската височина, температурата, износване на елементите на системите и т.н. и т.н. се адаптира. Та не е изненадващо, че като смениш нещо ефект няма веднага. Малко време му трябва на ECU-то да се адаптира.
    1 point
  5. Здравейте ,нещата се получиха няма го давченето в ниските обороти ,но след като изчистих и буксата .Интересното е че мина малко време от началото мислех че няма ефект ,но после счкаш всичко си дойде както трябва .Весел празник и безаварийни
    1 point
  6. Има такава вероятност. Бъдещето ще покаже. А и там съм почти сигурен, че ще е единствена. Досега не съм видял нито една задномоторна по пътищата. А са ценители на ретро автомобилите и се виждат често лъснати, перфектни атрактивни автомобили. То май не е имало внос там и не са особено популярни, както в другите западни държави. Напр. Англия, Германия, Холандия ... Пепи/SKODA 105 RS/ периодично ми напомня, че е първи в списъка с желаещи, ако реша да я продавам някой ден. И след като Десислав спомена "внучета", вече ми дойде кураж да ви представя една снимка на щастливия дядо и причината да бъда с двете коли на срещата в Първенец.
    1 point
  7. Етерен шпрей за карбуратори върши работа.
    1 point
  8. Недей с WD, ще го съсипеш! Има си специален шпрей за целта. Наремето бях купувал и май все още някъде се търкаля, но си нямам идея дали не е изветрял за толкова години (7+)
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.