Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/21/25 във всички области

  1. Аз така направих,но уплътнението на малкото и прозорче е от яка гума та от горната страна сложих 2 скоби вместо 1 и 1 на малкото прозорче:) иначе застана перфектно
    2 points
  2. 2 points
  3. Здравейте, колеги! Аз също ще направя всичко възможно да дойда, но сигурно ще е само за събота и без нощувка, но има време до тогава. За стикер бих искал да си запазя още от сега 027, ако е възможно разбира се.
    2 points
  4. Моля да имате предвид, че резервации за нощувка/нощувки се приемат само на посочения в първи пост мейл reservations@skodaclub.bg, в който следва да посочите: - вашите две имена - дата/дати, за които резервирате стаята; - номер на стая (различните варианти ще намерите малко по-надолу в този пост); - брой настаняващи се; - от настаняващите се дали има деца на възраст под и до 10г. включително. Резервации за нощувки, пуснати тук, в темата, няма да бъдат обработвани.
    2 points
  5. Ако дава мамата само Може би и аз ще навестя събитието за малко, без нощувка. Според зависи как съм с работата.
    2 points
  6. Привет, Напълно логично е да се почне от по-лесните и евтини за проверка части и възли. В какво състояние е акумулаторът и как върти стартера? Питам, защото съм имал претрисане при стартиране на двигателя и след смяната на акумулатора с нов, двигателят сякаш беше започнал да стартира "по-гладко". Дали има зависимост между тресенето и бавното въртене на стартера с износения акумулатор, не мога да бъда напълно сигурен, разбира се, но все пак имах такова наблюдение. Ако претрисането се усеща и след заработване на двигателя на празен ход или при загасянето му, може да се проверят също и ЕГР и клапата за меко гасене за натрупани сажди (особено от некачествено гориво), които биха влошили работата им. Тези неща поне не изискват разходи на първа стъпка.
    1 point
  7. На 7 степенното DSG хич не трака. Просто се усеща тресене на празен ход, все едно са ниски оборотите. Ако загасиш и запалиш, и зацепи на друго място ВибрациЙ изчезва за малко. После пак се разбалансира и се появява. Ми не е невъзможно. Моя се тресе така поне от 80-90 хиляди, а аз си мислех че са дюзи (сега съм на 210 000). Обаче @Pepino и @The Best Forman ми обясниха заблудата в която съм попаднал. Но хубавото, което ми казаха после е да карам и да си свиркам.
    1 point
  8. Тази седмица стана размяна - 120ката се превърна в семейна кола за нашите и сестра ми, пък октавията я взех до София малко да я раздвижа насам-натам Като награда за доброто поведение получи бели странични мигачи и вече сме отвсякъде с бяла оптика
    1 point
  9. Някой цилиндър може да пали по-късно и затова да притриса. Няма баланс мотора. На слух се усеща промяна в работата. А що тресе и при гасене, не знам. Чувал съм за някаква клапа за "меко гасене". Даже и не й знам функцията. Маховикът може тресе, но преди това започва да трака. Би трябвало да го чуеш. Освен това, ще тресе постоянно. При теб се получава само при палене.
    1 point
  10. Нищо специфично няма. VW не произвеждат добавки, масла, АдБлу, някой производител ги произвежда за тях. Не мисля, че с нещо е по-различна от другите добавки със същото предназначение.
    1 point
  11. А къде е менюто,че първия коментар е на Сашето и няма меню
    1 point
  12. Тази добавка, май по-скоро е подобрител на горивото. За чистене на дюзи съм ползвал на Бардал тази: Diesel injection restorer 11.
    1 point
  13. Да си ядете ушите дружина, очаквах че ще е по рано и на Рибарица, но не би. Ще се опитаме да минем да ви видим за малко, няма да нощуваме. Много моля номер 142 и 077 да ми ги запазите.
    1 point
  14. Здравейте колеги, Да ви споделя как реших един мистериозен проблем с ABS-а на моето Йети. Не е сложно, повечето от вас може да се справят абсолютно сами за половин час. Проблемът започна от зимата. При първоначално палене и тест на системите на таблото за много кратко излизаше грешка в ABS/ESP, продружена със звуков сигнал. Ако не беше звуковият сигнал проблемът в началото можеше да остане незабелязан. Колата изписуква за секунда при подаване на контакт, след което всичко се изчиства и проблеми няма. Свързах я на VCDS и абсолютно мистериозно - няма записани грешки в ABS-модула. Казах си....ще я видим тази работа. И така до онзи ден проблемът се появяваше спорадично и много рядко. Но едно нещо, което "се оправя само", винаги крие в себе си изненади - основно инженерно правило. И така и стана. Една сутрин миналата седмица, отново при първо палене и тест на системите, колата хвърли грешка в ABS-а, като алармените сигнализации на ABS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Нямах под ръка компютър, за да видя какво се бе случило и потеглих към офиса. Направих 100 метра и таблото се изчисти. Паркирах пред офиса, давам на контакт - отново аларма и АBS/ESP/Steering Wheel/TPMS останаха да светят. Вечерта я закачих на диагностиката и в журнала на ABS имаше записани следните грешки в хронологичен ред през 2сек.: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) - 012 - Electrical Fault in Circuit 00668 - Supply Voltage Terminal 30 - 002 - Lower Limit Exceeded 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) - 004 - No Signal/Communication В модулите на AWD и Steering Wheel имаше записани съобщения за грешки в модула на ABS - очаквано поведение. Това, което ме смути беше грешка 00668 - обикновено тази грешка не е на хубаво и вещае гадни електрически проблеми по инсталацията или ABS модула. Преди да посегна към каквито и да било смени направих следните проверки: Пуснах диагностика с логване в движенеи на показанията на четирите сензора на ABS. И четерите показваха с отклонение до 1км/ч. Заподозреният заден десен датчик не даваше признаци за отклонения или прекъсване....а, де - лошо. Ако не мереше - ясна работата, ами сега.... Проверено напрежение и зареждане на акумулатор - няма проблем. Проверен предпазител на модула в купето (5A) - няма проблеми. Проверен предпазител на ABS/ESP ел. помпа в моторния отсег (40A) - няма проблеми. Извадих предпазителя на модула (в купето) (5A) - ABS модулът се изключва напълно, няма комуникация с него по шината. В журнала на борд компютъра се записва грешка за липса на комуникация с целия модул. Извадих предпазителя в моторния отсег - В модула на ABS се записва грешка за проблем в помпата на ESP. Извадих буксата на ABS модула, навряна е на отвратително място. Почистих я с контактен спрей и четка за зъби - без промяна. Мерих напрежения към буксата на ABS-модула - всичко си идва. Нямах условия да свалям гумата и да просвирвам веригата към буксата на датчика. Проблемът си продължи спорадично. Пише грешки, пали лампи, гаси си ги, ала-бала, оправия няма. Но винаги пише тези три грешки в този хронологичен ред. Попитах все пак тук-таме - всички ме пращаха на заминал ABS модул, те така си правели, разпоявали се, пътечки се разлепяли - да търся модул втора ръка, не можело да е от датчика. Реших, че сам ще се спасявам, колкото и да нямам време. Почнах по ред на събитията, записани в журнала на модула, като тръгнах към датчика на задно дясно колело. Купих един датчик за задна дясна главина от най-близкия Тех-Ко. Имаха наличен Delphi за 37лв. с отстъпката, Made in China, разбира се. Въпросът беше проблем в инсталацията/модула ли поражда грешката в ел.веригата на датчика или обратното - датчикът прави парчета и поражда пад на напрежението на ABS модула. Вдигнах колата на крик, свалих гумата, извадих буксата на датчика и замерих напрежението към него по време на селф-теста на модула при подаване на контакт. Излизаха 12V без прекъсване. Пробвах да раздвижа кабела около буксата - не се наблюдаваше прекъсване. Не ми остана друго, освен да подменя датчика. Преди да тръгна да вадя стария датчик, разкачих буксата и я закачих новия както е вън. Колата мина селф-теста при подаване на контакт и изчисти старите грешки - добро начало, ел.веригата и хареса. Изчистих грешките с диагностиката след което записа грешка за некалибриран TPMS - това е нормално, трябва да се покара няколко стотин метра, за да се калибрира. Подмяната е елементарка - датчикът е с конусен корпус, набит в главината, прикрепен допълнително с един болт. Мие се хубаво гняста около него със спрей за спирачки, развива се болта с помощта на малка тресчотка. Подпъхва се мъничка отвертка под периферията на датчика. С едната ръка се придърпва леко датчика нагоре от конектора, а с другата леко започва да се надига с отвертката, като се обикаля радиално. Не се дърпа и напъва силно, за да не се счупи датчика вътре. Като извадите датчика се чисти със спрей гнездото. Чисти се хубаво буксата от мръсотии с контактен спрей. Новият датчик се набива обратно с леко почукване по периферията. Проверих отново с диагностиката как измерва датчика в движение - идеални показани, сравнено с останалите три. Не се заиграх да меря ел. параметрите на новия и стария датчик с мултицет. Магнитно-индуктивна история. 4-ти ден след смяната на датчика и всекидневно шофиране няма и помен от проблема.
    1 point
  15. Здравейте ,нещата се получиха няма го давченето в ниските обороти ,но след като изчистих и буксата .Интересното е че мина малко време от началото мислех че няма ефект ,но после счкаш всичко си дойде както трябва .Весел празник и безаварийни
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.