Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. РетроБоби

    РетроБоби

    Потребител


    • Points

      9

    • Мнения

      29


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      8

    • Мнения

      7868


  3. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      7

    • Мнения

      319


  4. Алекси Георгиев

    Алекси Георгиев

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1326


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/10/25 във всички области

  1. и от мен едно, да не е спам
    6 points
  2. Жесток глас..... Barry White - Just The Way You Are (Official Music Video).mp4
    5 points
  3. Здравейте,Здравейте. Завърнах се след 3 години пауза! Доста неща се случиха за този период от време, а а забравих как изглежда и шкодс форум. Без излишни приказки нека да започваме! Последната тема беше свързана с избора на цвят за шкодето. Но нека да обясня първо защо се забавих толкова. Преди 3 години питах един бояджия колко ще ми вземе да ми я боядиса и той ми каза към 6000 български лева. На мен ми се стори извънземно много и си казах, че аз съм човека и аз ще си я боядисам. Започнах със зверското шкурене и така 2 години шкурене и китване оправяне на ръждички където имаше (не съм работил постоянно по колата, защото работата ми беше свързана с постоянно пътуване, ходих и на университет и общо взето имах по важни приоритети). Преди година някъде нагласих колата за шприц и тогава се започна чакането за бояджията. Там също се загуби доста време защото човека има доста работа ... но както и да е. Уговорката която имах с бояджията си струваше чакането. Човека почти нищо не ми взе за труд и цялостната цена която платих беше 1000 лева за боя и труд. Цвета който избрах е син цвят на Порше. Искам да изкажа благодарност на всички които ми помогнаха последните месеци с намиране на дребни чаркалаци. И специално искам да благодаря на Д.Манолов за прекрасната работа която свърши по реставрацията на табелките за шкодето. Прикачил съм снимки как се получи Шкодата. Аз съм много доволен как се получи. Естествено има забележки, защото аз съм подготвял колата за боя, нооооо за мен по важното е че е готова и ми харесва. Какво следва от тук нататък. Трябва да поосвежа помпата на съединителя защото от някъде засмуква въздух. Трябва да сменя тръбичките на спирачките Трябва са оправя луфта на кормилната кутия И още някакви дребни неща за които ще споделям във форума.
    5 points
  4. Аз да споделя какво ми се случи преди нема и 15мин... Седим си и си къркам бири на двора и чувам, че телефона ми звъни. Ама некво различно, международно такова. Непознат номер - чудя се да вдигам ли... Вдигнах. Викам ало, кой си бе... Irish Rob съм, вика! Малиии... Стреснах се и ми пресекна глътката. Вика, баце, обаждам ти се, да ти кажа нещо, което ме мъчи години и ми тежи, и не съм казвал на никой.. "Искам да приличам на Стив Харис, ама вика, нещо не ми се получава - не знам защо“ Пийнах си и му казах, че след малко ще му върна обаждането, че в момента простирам. Каза добре и вика да не споделям с никой какво сме си говорили. Тва си били наши, клюкарски разговори. Извинявам се за увертюрата - просто исках да ви пусна любима банда!
    2 points
  5. Маи е този , мен много повече ме кефи с интрото , някой хора ги дразни. Аз на бала бях с фланелка на тоя албум ... Иначе песента е мръсен топ , братле!!!
    1 point
  6. Айде като приключиш с прането си оправи и линка.
    1 point
  7. Речитативът в началото на моето предложение кърти! Само се искат колони с добър бас. Благодаря Саше за поздрава! Оригиналът на песента Just the Way You Are, която ни представи е с автор и изпълнител Billy Joel. Но, изпълнението на Barry White ми харесва повече.
    1 point
  8. И така сатва също 373K views · 3.7K reactions Usta tezroq va Qulayrog’ini tanlaydi By yevro_remont_master.mp4
    1 point
  9. Супер е Fabia-ката, безаварийна.
    1 point
  10. Здравейте скъпи приятели. Отдавна не съм писил нищо, но най-накрая аз се завърнах. На бързо да обощя до сега какво съм направил по колата, ако на някой не му се четат тези дълги романи. До сега съм направил цялата предница с носачите, резервоара, спирачната система, нови мъркучи, задни носачи, полуоски и баранани, основен ремонт на двигател, бензинова помпа, изчистих и изшкурих цялото шаси отдолу след което го минах с ръждопреобразувател, грунд, антикор и накрая боя. Направих на ново инсталажията за задните светлини и кабелаците на двигателя и динамито и още някакви дреболии които сега не се сещам какви бяха. Това което остана е скоростната кутия от която течеше масло и много ме дразнеше. Но не се наемах, защото ми се струваше трудна задча и си нямах никаква представа за какво става дума. Но за някаква случайност или не в един мрачен и проливен ден моята клета шкода се наводни. В купето имаше 10 сантиметра вода и кал, целият акумолатор беше в кал. Поизпистих я и реших са направя едно кръгче... Ноооооо цялата кола започна да се тресе и да вие и някак си не и се искаше да се движи. Легнах отдолу под колата и какво да видя, от полуоските течеше вода и ми стана ясно че нещата не са добре. Бръкнах в скоростната кутия да видя какво е "маслото", но се оказа по близко като консистенция на пясък отколкото на масло. Това беше знакът, че времето ѝ за ремонт дойде. Уж скоростна кутия се държи на не повече от 12 болта, но падна истинска борба да я сваля тая проклета кутия. С триста мъки молитви и рев тя излезе. Запопнах внимателно и старетрлно да я огеждам и лека по лека да я разглобявам и чистя, като внимателно и прилежно сортирах всяко едно болтченце и гайка. Отне ми два или три дена чистене на капаците на кутията, след което започнах внимателно да чистя и преглеждам валовете за за някакви повреди както и лагерите, но се оказаха в доста добро състояние. Следвяше едно бързо и интелигентно сглобяване на кутията и дойде време на стартера, защото не искаше да върти и реших да го погледна. Отворих го и какво да видя. Изненада, отново кал. Изчистих го и го ориведох в приличен вид. И след като бях готов беше време за връщане на кутията обратно в колата. Но преди да я върна трябваше да изпистя мястото където стоеше кутията защото само там не бях минал с антикор. Учудващо за мен кутията влезе доста лесно за разлика от смъкването. Прихванах я към двигателя и към купето и дойде време за проклетите камъчета на полуоските (преди няколко месеца като смъквах полуоските за да ги ревизирам о реставрирам се мъчих 2 или 3 часа да вкарам камъчетата с полуоските в диференциала). За мой късмет този път ми отне не повече от 10-15 минути (май съм задобрял доста :D). Закачих още няколко дреболии, като стартер, кабелаци, помпа на съединителя и дойдре време да налея масто (налях 3 литра, ако някой знае колко точно да налея, моля да ми напише). Поогледах я и от никъде не течеше масло, запалих с нетърпение колата и реших да направя кръгче. Движеше се доста добре и още не можех да повярвам, че тая кола се движеше след като аз съм и направил ремонта. Това е маслото на кутията.
    1 point
  11. Ами по баирите не вдига температура, обаче постоянно я следя и треперя, заради това съм монтирал още един вентилато, който ще го вържа с термодатчик който ще сложа след термостата и като вдигне темоература над 80-85 градуса да включва перката, друго нещо на което съм се бъзнах е маслен радиатор и си мисля, че така ще забравя за високата температура. А относно бронята, това е само временно докато наглася ауспуха. След това ще си сложа броня. Ето снимка и на щастливи ВЛЮБЕНИ мои приятели от днес. Приятна вечер и скоро се надявам да имам материал за нова тема.
    1 point
  12. Мерси много за коментара и за съветите. За бензиновата помпа (ами счупи ми се плочката между помпата и двигателя и сега ще купя нова и мисля да я затапя като изрежа парче метал и сложа нови гарнитурки). А за возията и как се държи колата, тези дни беше много добре. Изминах 180 километра вече в разработката. Колата се държи доста адекватно. Карах до Разград, вярно бавничко, но стигнах. Но е доста шумно вътре, но се свиква. Бях изненадан как катереше баирчетата (с колкото вляза преди баира с толкова и излизаше). Сега да не си помислите, че съм скъсал колата от газ. Бавно и внимателно я карах, като знаех, че аз съм я правил и си нямам много доверие. За скоростната кутия съм в процес на търсене на пет степенна, защото, ако карам със тази на дълги пътища малко изнемогва. А и сегашната трябва да я ремонтирам защото тече масло от нея. А за ауспуха наистина ме изненада, като каза, че може да се заядат. Въпроса ми е каква е толкова голяма конструктивна промяна която съм направил, аз само сменям гърне. А и си мисля или поне се надявам с това гърне което ще сложа колата да стане няколко идеи по-тиха.
    1 point
  13. Много се радвам, че има заинтересувани. Този процес за електрополирснето съдържа сярна киселина фосфорна киселина и вода и е доста опасен предупреждавам от сега и трябва да имате противогаз и костюм против кисели както и специални ръкавици за киселини. Та да започвам с по-подробното описание на процеса. Пропорцията е 70% фосфорна киселина, 20% сярна киселина, 10% вода. Като трябва да има постоянна температура на разтвора между 60-80 градуса. Тук за разлика от електролизата се смята ампеража, защото е много важен. Плътността на тока трянва да е 40-80 A/dm2. Когато разтвора е готов, слагате както в електролизата предмет (може планка от неръждаема стомана) на който ще трябва да закачите минуса, а на детайла който искате да полирате закачате плюса. И това е общо взето. Аз правих опити само със фосфорна киселина и не стана след това добавих и сярната киселина, но ампеража ми е слаб и не мога да полирам големи детайли. Друго важно нещо е, че ако даден детайл има заварка, заварката потъмнява, защото разтвора е направен само и единствено за неръждаема стомана, а в заварката има други сплави и вместо да стане лъскаво, дори този разтвор разхлабва заварката, защото я разяжда. Мислех си, че е лесно като електролизата, но уви доста по-сложно е. Това е моят опит с този електро-химичен процес.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.